AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Del Skrevet 5. april 2024 Joggeskoene satt som et skudd på butikken. Etter to løpeturer kjenner jeg at skoene er pittebittelitt for trange 😞 De var ikke akkurat billige heller... Noen som har forsøkt å blokke ut joggesko? Hvilken metode fungerer best? Anonymkode: cfe86...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. april 2024 #2 Del Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Joggeskoene satt som et skudd på butikken. Etter to løpeturer kjenner jeg at skoene er pittebittelitt for trange 😞 De var ikke akkurat billige heller... Noen som har forsøkt å blokke ut joggesko? Hvilken metode fungerer best? Anonymkode: cfe86...be6 De vil jo forme seg etter foten din etter litt mer bruk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #3 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg har prøvd det, hjalp ikke mye. Føttene utvider seg også når du løper. Anbefaler heller å selge dem på Finn etc. Mange gjør det Anonymkode: afff2...21e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 6. april 2024 #4 Del Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Joggeskoene satt som et skudd på butikken. Etter to løpeturer kjenner jeg at skoene er pittebittelitt for trange 😞 De var ikke akkurat billige heller... Noen som har forsøkt å blokke ut joggesko? Hvilken metode fungerer best? Anonymkode: cfe86...be6 Noen sportsbutikker tar jo tilbake/bytter også brukte varer (fornøydgaranti). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Del Skrevet 7. april 2024 Putt pose med vann i skoene og putt de i fryseren. Vann som blir til is utvider seg og blokker dermed ut skoene. Anonymkode: 850c8...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå