Gå til innhold

spm om kvinneguiden


velos

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt hvilken kategori å velge. Men jeg lurer på, er dette den største forum-siden vi har? evt hvilke andre er det? Og er det bare/mest kvinner her? Og hvordan funker den anonym funksjonen? Jeg skrev et innlegg som anonym men så fant jeg den ikke igjen? 😅
Også lurer jeg, hva er vanlig tid før det kanskje tikker inn noe svar på spørsmål her inne? 

Hehe jeg er ikke så rutinert på forum-nettsider 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Største jeg vet om. Ganske mange menn her inne også, navnet er etterhvert blitt misvisende sånn sett. 

Du må krysse av på at du følger eller abonnerer på tråden når du poster anonymt. Da får du mail om nye svar og poster.

Tid vil nok variere endel.. kommer vel an på hva man spør om.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon.no er vel også et ganske stort forum. Men jeg har ikke peiling på hvilket forum som har for eksempel flest medlemmer / flest kommentarer hver dag eller uke, av Diskusjon.no eller her på Kvinneguiden. 

Den greia med Anonym Bruker fungerer vel bare på enkelte under-forum her inne. Men ikke på noen av Rampelys-kategoriene, så vidt jeg vet.          

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner det igjen jeg; er et forum så stort som antallet medlemmer viser, eller antallet aktive medlemmer viser? Jeg tror det er mange navn som i liten grad, eller aldri har vært i aktivitet på de forumene der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...