Gå til innhold

Redd for å lage kjedelig bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg fant det faktisk ut, etter mange runder med prøving og feiling. Trikset er å velge «2-falset hefte» under papirinstillinger, og når man skal printe det hele ut må man velge alternativet «vend sider på kortsiden». Hva det siste der egentlig betyr aner jeg ikke, men det funket i alle fall 😅

Anonymkode: a1e97...0b4

Nydelig! Takk :D Skal lagre infoen til neste gang jeg gifter meg 😛 (Spøk - var ikke mitt bryllup engang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.4.2024 den 17.38):

Vi skal gifte oss i sommer, og har tenkt å holde ting litt lowkey. Tenkte å ha fotobar og gjestebok, og muligens karaoke som en del av kveldsunderholdninge . Ellers blir det taler under middagen. Sikkert et ganske standard bryllup, men vi leier sted som gjør «alt» for oss, og jeg er sånn sett litt redd for at bryllupet vil oppfattes kjedelig eller langtekkelig. Har vært i kjedelige bryllup selv tidligere, men grunnen har ikke vært fravær av selskapsleker etc., men mer dårlig logistikk, lite gjennomtenkt bordplassering, veldig lang kø til toalettene osv.. 

 

Hva tenker dere? 
 

En annen ting, noen som har erfaring med å lage kirkeprogram i Word? Jeg prøver meg frem med de oppskriftene jeg finner på nett, men samme hva jeg gjør blir det opp-ned, speilvendt, feil tekst på feil side, osvosv… 

Anonymkode: a1e97...0b4

Hei, jeg forstår deg. Har samme tankene selv 🤗 Vi har også et firma som ordner «alt».

Anonymkode: edd94...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke bryllup er kjedelig! God mat, god drikke, godt selskap avsluttet med en heidundrande fest. Bare stas det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på at det ikke er selskapsleker😃 Og de morsomste bryllupene jeg har vært i, er de som har fokusert på god mat og god drikke og en lite høytidelig stemning. At det er en skikkelig fest, der folk danser, prater og har det gøy. Så syns ditt bryllup høres veldig fint ut.

Anonymkode: 3ec4f...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...