AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #1 Skrevet 5. april 2024 Det kommer gang på gang innlegg her inne der ei kvinner sier at hun har vært elskerinne med gift mann uten å vite om at vedkommande var gift. Varighet av disse relasjonene varierer fra noen uker, måneder og opptil flere år… Mitt spørsmål er. Tror noen virkelig på dette? Min bullshit detektor slår helt rødt når jeg leser slike innlegg. Hvem prøver de å overbevise? Misforstå meg rett, jeg er klar over at den som er i forhold og er utro har ansvar på å ikke pule annen en sin partner men forstår ikke hvorfor disse kvinnene har dette behovet å fraskrive seg ansvar med denne elendige unnskyldningen om at de ikke ”viste” at han var gift. Det er ikke mulig at alle disse kvinnene ikke har Facebook? Anonymkode: f10a9...669 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #2 Skrevet 5. april 2024 Deg om det tenker jeg. Samboer på det 13. året med fast elskerinne de siste 9. Hun er en gammel barndomsvenninne som ble singel for 10 år siden. Anonymkode: d0e0f...d7a 1
TomSawyer Skrevet 5. april 2024 #3 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kommer gang på gang innlegg her inne der ei kvinner sier at hun har vært elskerinne med gift mann uten å vite om at vedkommande var gift. Varighet av disse relasjonene varierer fra noen uker, måneder og opptil flere år… Mitt spørsmål er. Tror noen virkelig på dette? Min bullshit detektor slår helt rødt når jeg leser slike innlegg. Hvem prøver de å overbevise? Misforstå meg rett, jeg er klar over at den som er i forhold og er utro har ansvar på å ikke pule annen en sin partner men forstår ikke hvorfor disse kvinnene har dette behovet å fraskrive seg ansvar med denne elendige unnskyldningen om at de ikke ”viste” at han var gift. Det er ikke mulig at alle disse kvinnene ikke har Facebook? Anonymkode: f10a9...669 Kanskje mer mulig at mennene ikke har.? 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #4 Skrevet 5. april 2024 Det står ikke på Facebook at jeg er gift. Verken på meg eller mannen min. Anonymkode: db2fb...813 9 3
Fant80 Skrevet 5. april 2024 #5 Skrevet 5. april 2024 Jeg har ikke FB. Dvs jeg har,men det er et dødt sted. Bruker bare messenger. Ganske tullete å tro at folk ikke har det,eller er noe aktiv der. 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #6 Skrevet 5. april 2024 Ingen jeg kjenner har status på Facebook. Er selv gift men står ikke på fb at jeg er det.delte aldri bilder der fra bryllupet heller. Anonymkode: f989f...572 5 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #7 Skrevet 5. april 2024 Verken jeg eller typen har forholdsstatus på facebook. Han bruker ikke facebook til annet enn messenger, og har ikke lagt ut en oppdatering , bilde eller status på 6-7 år. Jeg bytter profilbilde iblandt, ellers ingen oppdateringer. Ikke pleide jeg sjekket nye dater sine profiler når jeg datet heller. Såmitt spørsmål er: tror du virkelig at alle annonserer alt på facebook? Anonymkode: 247ec...30f 4 4
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #8 Skrevet 5. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Verken jeg eller typen har forholdsstatus på facebook. Han bruker ikke facebook til annet enn messenger, og har ikke lagt ut en oppdatering , bilde eller status på 6-7 år. Jeg bytter profilbilde iblandt, ellers ingen oppdateringer. Ikke pleide jeg sjekket nye dater sine profiler når jeg datet heller. Såmitt spørsmål er: tror du virkelig at alle annonserer alt på facebook? Anonymkode: 247ec...30f Ser ut som hun trur det ja. Jeg oppdaterer ikke noe der. Mange som ikke vet at jeg har barn og mann. Som blir sjokkert. Hadde helt glemt at jeg hadde familie. For jeg skriver ingenting på sosiale medier om det. Samme med mannen min. Han sendte snapp av meg en gang. En kompis av han bare hæ har du dame? Han bare ja det har jeg hatt i mange år. Er en han bare trener sammen med. Ikke deler så mye annet med. Anonymkode: db2fb...813 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #9 Skrevet 5. april 2024 Helt låst profil, som ikke kommer opp når man søker? Alternativt flere profiler på samme person, og man har flørter og potensielle affærer lagt til på en konto hvor man ikke har kjæresten? Og så synes noen av oss at det var deilig å slette seg fra sosiale medier😉 Så noen har rett og slett ikke konto. Anonymkode: 60819...8c9 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #10 Skrevet 6. april 2024 Som gift kvinne er min mening følgene; Jeg kunne ikke brydd meg mindre om "den andre kvinnen", om hun visste, ikke visste, bevisst gikk etter han, eller ikke visste i det hele tatt. Gjorde undersøkelser, eller ikke. Det er kun en person som har sviktet her; Mannen min. Anonymkode: 1ef27...60a 3 2 10
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #11 Skrevet 6. april 2024 Jeg var sammen med en mann i 6 mnd, og var virkelig ikke klar over at han var gift. Vi tilbrakte masse tid sammen, oppførte oss som kjærester, og var på flere dater ute i det offentlige. Han besøkte sine syke eldre foreldre annenhver helg. Men det var kona han besøkte. Men hvordan skulle jeg vite det. Var først da sommerferien kom, og han skulle besøke foreldre sine i 4 uker, og det plutselig ble vanskelig å få kontakt med han. At jeg startet å leke detektiv, og da fant ut at hans folkeregistrerte adresse var i byen foreldrene bodde, og på adressen hans bodde det en kvinne med samme etternavn. Da avslutta jeg det med en gang. Anonymkode: 57ee3...b7d 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #12 Skrevet 6. april 2024 Det kan være han lyver om identiteten sin. Men tror folk kan søke opp noen på nett uten å ha Facebook. Så noen bruker å søke opp om noen deler adresse med noen. Jeg deler nærmest ingenting på Facebook, har ikke bilde heller, jeg eksisterer da uansett. Er ikke gift da, og ikke utro heller. Anonymkode: 251d8...272 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #13 Skrevet 6. april 2024 Går man inn på profilene til mine nærmeste venner eller min, selv med full tilgang til profilene, ser det ikke ut som noen er i forhold eller har barn. Der er hverken sivilstatus eller bilder av mann/kone/barn. Så der ville du altså trodd at vi var single mennesker med en og annen hund/katt, mens de fleste av oss har vært i samme forhold/gift i 25+ år. Ts, hvor mye deler du på Facebook egentlig? Anonymkode: 48aa3...fce 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #14 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er ikke mulig at alle disse kvinnene ikke har Facebook? Jo, selvsagt er det det. Men hva har Facebook med saken å gjøre? Sjekker du sivilstatus eller annet om folk der? Jeg har ikke Facebook, ikke intr i at store selskap skal vite alt mulig om meg, hadde aldri lagt ut noe privat info på en slik side. Anonymkode: dc590...22e 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #15 Skrevet 6. april 2024 Jeg innledet ikke noe forhold, men var en som lenge prøvde. Slik jeg så hans Facebook var det ikke spor av hverken samboer eller barn fordi han hadde satt meg på innstillinger om å vise begrenset profil… ei venninne av meg viste hvordan profilen hans så ut for henne og der var det ikke tvil. Allerede før jeg møtte han første gang visste jeg at han hadde hatt flere parallelle forhold(vært sammen med ei, fått barn med ei annen samtidig uten at noen av dem hadde peiling) så jeg var overhodet ikke interessert. Anonymkode: 2728b...77f 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #16 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Deg om det tenker jeg. Samboer på det 13. året med fast elskerinne de siste 9. Hun er en gammel barndomsvenninne som ble singel for 10 år siden. Anonymkode: d0e0f...d7a Og kona di er selvsagt inneforstått med dette og synes det er ok? Hun har kanskje en elsker på sin kant? Anonymkode: b358c...781
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #17 Skrevet 6. april 2024 Veldig spesielt å tro at alle mennesker i hele verden har facebook og bruker det på samme måte. Så er det også slik at utro menn gjerne er mer restriktive med hva de deler. Min eks var utro som bare det, og la ut bilder fra dater han tagget meg i, og hjertet under mine oppdateringer. Jeg brukte ikke fb på den måten, så jeg luktet ikke lunta før jeg prøvde å tagge han i et bilde jeg la ut, og så at det ikke kom opp på hans profil. Først da kom jeg på sporet av at han hadde et ganske omfattende filtersystem hvor han kontrollerte at jeg og de ulike elskerinnene hans ikke "oppdaget" hverandre på face, og trodde vi var den eneste. Anonymkode: 5b024...eca 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #18 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som gift kvinne er min mening følgene; Jeg kunne ikke brydd meg mindre om "den andre kvinnen", om hun visste, ikke visste, bevisst gikk etter han, eller ikke visste i det hele tatt. Gjorde undersøkelser, eller ikke. Det er kun en person som har sviktet her; Mannen min. Anonymkode: 1ef27...60a Har du aldri hørt om det etiske konsptet «medvirkning»? At det er galt å medvirke til urett har vært opplest og vedtatt siden antikken, og er noe selv barn intuitivt forstår. Anonymkode: 011dc...a84
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #19 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du aldri hørt om det etiske konsptet «medvirkning»? At det er galt å medvirke til urett har vært opplest og vedtatt siden antikken, og er noe selv barn intuitivt forstår. Anonymkode: 011dc...a84 Det er irrelevant om den andre kvinnen er med på det, eller ikke. En mann som er tilbøyelig til å ligge med andre, og bare gjør det fordi det ikke finnes muligheter, er uaktuell som partner for meg. Synd å høre at du trenger at andre kvinner holder seg unna, for at mannen din skal være trofast. Anonymkode: 1ef27...60a 2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #20 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er irrelevant om den andre kvinnen er med på det, eller ikke. En mann som er tilbøyelig til å ligge med andre, og bare gjør det fordi det ikke finnes muligheter, er uaktuell som partner for meg. Synd å høre at du trenger at andre kvinner holder seg unna, for at mannen din skal være trofast. Anonymkode: 1ef27...60a Du skjønner åpenbart ikke hva jeg skrev. Prøv igjen. Anonymkode: 011dc...a84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå