Gå til innhold

Været på Gran Canaria


Gjest Ester

Anbefalte innlegg

Jeg reiser til Gran Canaria om en uke, men det er jo så kaldt der! Der har ikke vært mer enn 16-17 grader på dagen der de siste ukene. Er det vanlig med lengre perioder med "kjølig" vær der på denne tida? Sist jeg var der i februar var det veldig varmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiser til Gran Canaria om en uke, men det er jo så kaldt der! Der har ikke vært mer enn 16-17 grader på dagen der de siste ukene. Er det vanlig med lengre perioder med "kjølig" vær der på denne tida? Sist jeg var der i februar var det veldig varmt...

Svigers er på Lanzarote, og de har vært der noen uker, og nå har endelig været blitt bedre. 25 gr midt på dag, men fremdeles kjølig på kveldene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mams og mannen er på gran canaria nå, temperaturen er okei, det er ikke slående varme, men ok shorts og tskjortevær. Og en god fleecejakke om kvelden, hvis man skal sitte ute.

God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været på Gran Canaria kan etter min erfaring være ganske skiftende. Som regel mellom 20 og 25 om dagen når jeg har vært der i februar. Og da har de ofte fortalt oss at de nettopp har hatt noen uker med kjølig vær.. Om kvelden er det litt kaldere. Godt mulig været blir bedre om noen når du drar.. Uansett får du ha en nydelig ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man reiser dit på vinteren kan man regne med temperaturer som en norsk sommer. Trodde alle visste dette. Da kan man også regne med flere dager med regn. Vi var den en uke nå på januar, og vi var heldige med været. En dag overskyet, og så regnet det kraftig den natta og utover formiddagen. Men det skinte opp igjen utpå dagen, og vi hadde sol resten av turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Litjtuppa_*

Vi var der i fjor på denne tida, det regna et par timer på ettermiddagen hver dag (hadde siesta og koste oss inne mens vannet flommet over dørstokken) var overskya de fleste dagene, bada en gang iløpet av hele uka jeg.. Hadde kanskje en dag men sol hele dagen iløpet av uka, ellers var det mye skyer. Vi var veldig skuffa, første turen til syden, betalte masse. :tristbla: Gikk i bukse, genser og jakke på kveldene, trodde ikke man trengte det i syden, men..Ta med det i tilfelle du.

Men det kan jo plutselig forandre seg, håper du får det fint ihvertfall! Gjør det beste ut av situasjonen, vi hadde heldigvis med et artig spill som vi fikk brukt mye!

Ellers går det jo an å ta buss/taxi til andre byer hvis det ikke er badevær og shoppe/oppleve litt kultur og greier.

Lykke til, ikke meningen å være negativ, men vær forberedt på at det ikke er "vanlig sydentemperatur" hele tiden.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...