Gå til innhold

Erfaring med beige stue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har malt stua helt beige, og er dere fornøyd? Tenker særlig på når det er mørkt ute, om det beige blir veldig «tungt» å leve i. Hvis dere er fornøyd, gjerne tips om konkret beigefarge. Vi har stor stue og mye lys, om det skulle ha noe å si :) Vi har for tiden sheer grey, men den blir så lys hos oss så er mer enn mørk hvitfarge enn beige.

Anonymkode: 6e89e...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd med sand. Har den i stue og kjøkken. 

Anonymkode: 42fff...0c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd når jeg hadde det, men bare pass på å ikke ta for gyllen/ varm tone hvis du ikke vil det skal se gult ut mot enkelte andre farger. Kan lett bli gult i kontrast med ting :)

Anonymkode: bea4f...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sand, er kjempefornøyd. Beige i lyset, uten å bli for mørk når det er mørkt ute. Perfekt.

Anonymkode: 4f07b...191

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd! Har sand i kjøkken/stue og malte kjøkkenet/frontene også i sand - med sorte detaljer osv - ble veldig lekkert. Også kan man lett variere stil og farger og til høytider, for beige er fint med det meste!

Anonymkode: 05153...123

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har soft skinn i stua. Elsker den. Den er beige mot rosa. Varm og fin☺️

Anonymkode: cce32...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beige er ikke beige da, så ville kjøpt en prøve i a3 og hengt opp i stua på ulike vegger. Gulvfarge, hvit eller kremhvite karmer osv påvirker veldig. Fargen jeg har i gangen ble helt krise i stua, kan ikke tro at det er den samme liksom..

Anonymkode: 4f07b...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Vanilje, og var kjempefornøyd. Men er en litt vanskelig farge, siden den kan bli skikkelig kjip mot Bomull/andre hvite farger med gult i seg, om lister og tak og dører ofte har. Også kjedelig mot grått. Men mot mørkeblått, andre farger, helt klar hvit og planter var den flott.

Anonymkode: 95bbe...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...