Gå til innhold

Analsex for første gang...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg, mann på snart 50, har fått ny dame etter flere år som singel.

Vi er glade i hverandre, og vært kjærester under 1 måned, og har ikke hatt sex enda, bare klining og berøring. Hun vil gjerne prøve ut "alt" sier hun, så det virker som drømmedama, og hun vil gjerne ha analsex om jeg ønsker dette. Det jeg lurer på er om noen med erfaring (menn og damer) kan gi tips til hva som er best. Altså er det sånn at det trengs en hel tube glidemiddel, og evt hvilket glidemiddel er best for analkos? Er det behov for leketøy i starten før kuken skal inn, eller er det finger med glidemiddel som "varmer opp", eller mye glidemidel på anal og kuk før den forsiktig presses inn. En annen ting jeg lurer på er om det er OK å støte like hardt som ved vaginalsex, eller om det bare er forsiktig inn og ut som er regelen?

Anonymkode: fca48...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You better not cry, you better not pout, you better not scream I'm going in dry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å rense godt der bak, får kjøpt utstyr for det på kondomeriet og tilsvarende. Ellers så er det lurt å bruke tid, og gradvis tilvenning til større saker der bak. Vannbasert glid skal normalt holde, men andre har sikkert gode tips. Etter at hun er vant til pikken din, vil du kunne støte hardere, så fremt du ikke har en kjempestor pikk (som alle på kg har). 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror ikke dama har tidligere erfaringer her som kan komme til nytte...?

Anonymkode: df11f...786

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker dere to finner best utav dette sammen. Det virker på meg som jeg har veldig andre erfaringer og opplevelser enn mange andre.. og de fleste andre ser ut til å være enten eller..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er lurt å starte smått med en finger også kanskje to eller tre. For meg handler det om å varme opp på denne måten slik at ringmuskelen på en måte "slipper opp", uten at det skjer får ikke vi penis inn rett og slett.. For min del vil jeg gjerne bli tatt litt roligere der bak enn ved vanlig sex, men jeg regner med at folk er forskjellige på det området. Kommunikasjon er veldig viktig, det er et utrolig følsomt  område rett og slett. Vi bruker langt fra en hel flaske med glidemiddel bare så det er sakt...

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg dere må føle dere frem. Jeg f.eks liker absolutt ikke en finger i rumpa, blir for grov tekstur tror jeg. Men jeg liker pikk i rumpa, forsiktig press i starten til ringmuskelen slapper av, gradvis lenger og lenger inn. Bruker ikke glidemiddel, han spytter meg i rumpa. Når jeg har blitt vant til pikken liker jeg at han tar meg hardt, gjerne hardere enn ved vaginalt samleie. 

Dette vil jeg tro at absolutt IKKE er oppskriften for alle, så snakk sammen og prøv dere frem.

Anonymkode: f1f80...068

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten og jeg ville prøve. Han kjøpte analplugger i forskjellige størrelser for å varme opp. Han var kjempe tålmodig med å føre de inn. Selv ikke den minste analpluggen fikk vi inn på meg, og endte opp med hemorroide. 
Har prøvd med en annen mann også, da med hans penis. Prøvde utallige ganger. Fikk den ikke inn.

Anonymkode: 6dc87...d7f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingre har ingenting i min anal å gjøre iallefall. Fingre har negler, om de er aldri så små. 

Mye glid og mye kos og tålmodighet når du går inn. Stopp og la det vært om hun får smerter. Smerter er signaler fra kroppen om at noe ikke er greit. Du må ta det så rolig og hun klare å slappe slik av at hun ikke får vondt. Du kan på ingen måte støte hardt før alt er utvidet nok til at hun ikke får vondt. Det er liksom to ringer du skal varsomt trenge inn i, og som må være klar for det før du kan knulle. 

Anonymkode: 3e245...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kjæresten og jeg ville prøve. Han kjøpte analplugger i forskjellige størrelser for å varme opp. Han var kjempe tålmodig med å føre de inn. Selv ikke den minste analpluggen fikk vi inn på meg, og endte opp med hemorroide. 
Har prøvd med en annen mann også, da med hans penis. Prøvde utallige ganger. Fikk den ikke inn.

Anonymkode: 6dc87...d7f

Da har du trent gott opp bekkenbunnsmusklene dine. Da er det bare å trene opp hvordan du kan avspenne :)

Anonymkode: cae4e...7a0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du trent gott opp bekkenbunnsmusklene dine. Da er det bare å trene opp hvordan du kan avspenne :)

Anonymkode: cae4e...7a0

🙂 Vanskelig å få til, ja. Og livredd for å få skader.

Anonymkode: 6dc87...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min på 50+ hadde aldri hatt analsex, men tok i mot lett som bare det. Når hun er avslappet, tar hun nok i mot en langt større kuk enn min. 

Etter å ha testet mange ganger med og uten, så foretrekker vi kondom. Hun synes det blir glattere, og jeg får merkelig nok bedre stimulans med kondom. Grundig rengjøring driver vi ikke med, og det er veldig praktisk med gummi, hvis vi går lei og vil bytte hull. 

Vi knuller like hardt som ved vaginal sex, men hos ei så har jeg bunnet der endetarmen gjør en sving, og det kan være smertefullt. 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

, og vært kjærester under 1 måned, og har ikke hatt sex enda, bare klining og berøring. Hun vil gjerne prøve ut "alt" sier hun, så det virker som drømmedama, og hun vil gjerne ha analsex om jeg ønsker dette.

Dere diskuterer sex inngående, men venter med å prøve. Hvorfor?  

Anonymkode: e3df5...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Her tror jeg dere må føle dere frem. Jeg f.eks liker absolutt ikke en finger i rumpa, blir for grov tekstur tror jeg. Men jeg liker pikk i rumpa, forsiktig press i starten til ringmuskelen slapper av, gradvis lenger og lenger inn. Bruker ikke glidemiddel, han spytter meg i rumpa. Når jeg har blitt vant til pikken liker jeg at han tar meg hardt, gjerne hardere enn ved vaginalt samleie. 

Dette vil jeg tro at absolutt IKKE er oppskriften for alle, så snakk sammen og prøv dere frem.

Anonymkode: f1f80...068

Helt motsatt av hva jeg liker, så folk er jo forskjellige. 

Aldri, aldri gå inn med penisen uten å ha varmet opp med fingre eller leketøy først.

Og aldri uten glidemiddel. Ikke en hel tube, men rikelig.

Og alltid forsiktig og rolig  i allefall i starten, litt hardere etter hvert.

Men ts, jeg foreslår at dere holder dere til vaginal sex i starten, ikke rett på analsex første gangen. Og fremgangsmåte må dere finne ut av sammen.

Anonymkode: 9a774...5f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...