Gå til innhold

Blir forvirret av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg prøver å få barn så har begynt å bruke eggløsningstester.

Men testen viser svak strek fra dagen jeg er ferdig med menstruasjon, inntil min antatte eggløsnings dag da blir streken helt borte.

Jeg tracker eggløsning med Flo appen. 

I følge bruksanvisning og Google søk vil svak strek være negativ. Og jeg har aldri fått en sterk strek..

Tar testen alltid kl 18, da det står at man bør ta den ettermiddag/kveld.

Flere det har skjedd med? Har dere blitt gravid selvom? Noe jeg gjør feil?

Anonymkode: 66b99...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei.

Jeg prøver å få barn så har begynt å bruke eggløsningstester.

Men testen viser svak strek fra dagen jeg er ferdig med menstruasjon, inntil min antatte eggløsnings dag da blir streken helt borte.

Jeg tracker eggløsning med Flo appen. 

I følge bruksanvisning og Google søk vil svak strek være negativ. Og jeg har aldri fått en sterk strek..

Tar testen alltid kl 18, da det står at man bør ta den ettermiddag/kveld.

Flere det har skjedd med? Har dere blitt gravid selvom? Noe jeg gjør feil?

Anonymkode: 66b99...0b8

Ts her igjen, vil bare legge til at streken blir litt sterkere, når det nærmer seg antatt eggløsning. Men den er likevel svak.

Anonymkode: 66b99...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør kansje prøve å ta 2 tester om dagen. Har du stabil syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter du å ta tester etter antatt eggløsning også? Hvis streken er nesten borte, så har du ikke eggløsning da... Enten har hatt det, og gått glipp av den som Sofakona tenker, eller så har du senere eller ikke i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle får utslag på EL tester. Aldri fått en positiv EL test i mitt liv, men har 2 barn, venter nr 3, stabil syklus, ingenting som er feil. Prøvde med strips, digitale og monitor.. Aldri fått positivt utslag. 

 

Anonymkode: afe2e...975

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar tre tester daglig fra 2-3 dager antatt før eggløsning. Tar morgen, midt på dag og i 17-18 tiden. Den på kvelden er alltid sterkest. Men folk er forskjellige, noen får sterkest test på morgenen. Den gangen jeg var gravid var feks mine graviditetstester sterkest på kvelden og ikke morgenen. Kjøp babyplan sine, de er kjempebillige, slik at du kan tracke helt perfekt:-) og ikke stopp å tracke før du faktisk får positiv test.

Anonymkode: ff228...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk heller aldri sterkt utslag, ble gravid likevel. De testene gir en liten pekepinn men beviser ingenting, dessverre. De kan ikke garantere at eggløsningen har skjedd.

Anonymkode: 14939...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...