Gå til innhold

Tannleger


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hvorfor lukter de fleste tannleger jeg har vært borti VONDT?! De stinker død og fordervelse, og det er ikke en overdrivelse engang! :-? Attpåtil leker de skikkelig hyggelig, før de sier: "Nei, der hadde du visst TRE hull!" :ler: Og når man skal ta røntgenbilde av tennene, må de si ting RETT oppi ansiktet ditt så du får den strømmen av stinkende ånde mot deg. Selvfølgelig bare for at du skal forstå hva de sier, du forstår jo det sikkert ikke hvis de sier det FØR de bøyer seg ned mot deg. Er ikke meningen å rakke ned på noen tannleger her, men når de anbefaler ANDRE å pusse tennene, får de faen meg gjøre det selv også! Slik ånde unner jeg ingen å få slengt rett opp i trynet. Heldigvis er det et halvt år til neste gang! *puuuh* :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si jeg har samme erfaring som du har med tannleger...kanskje med de "gamle" tannlegene som vi hadde på barneskolen...men... :-?

Tannlegen jeg går til i dag...er både sympatisk....lukter ikke og er så forsiktig som bare det......ingen traumatiske opplevelser..... :)

Skal faktisk bestille time hos tannlegge i dag....da jeg plutselig knakk en tann da jeg spiste smågott i helga.... :-? :oops:

Dette blit nok en dyr affære nå rettt oppinder jul....!!!! :(

Mannen min har faktisk hatt samme opplevelsen 2 ganger siste halvåret...en gang i syden...og en gang på kursreise i Skottland.....fikk begge deler fullfinansiert fordi han var i utlandet...og hadde reiseforsikring...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Mannen min har faktisk hatt samme opplevelsen 2 ganger siste halvåret...en gang i syden...og en gang på kursreise i Skottland.....fikk begge deler fullfinansiert fordi han var i utlandet...og hadde reiseforsikring...!!!

Dra til utlandet du også, da.. Fin unnskyldning for å få seg en ferie! :ler: :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke snust på ånden til tannlegen min, men de latexhanskene...... blæh!!!!! Nesten som jeg tar meg i lure på hvor mange kjefter de har vært inne i før min egen kjeft....... Neida, ikke meninga å spre noen angst for å gå til tannlegen her - jeg ser jo at han tar nye hansker fra esken når jeg kommer.... :wink:

Men jeg trur jeg skal se etter en ny tannlege, han jeg bruker er så gammel. Sist jeg måtte bore, så måtte jeg komme tilbake tre ganger for han hadde ikke slipt riktig så jeg hadde noe sabla vondt. Men så er han s hyggelig da, og forsiktig når han veiver rundt inni der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤
Men jeg trur jeg skal se etter en ny tannlege, han jeg bruker er så gammel. Sist jeg måtte bore, så måtte jeg komme tilbake tre ganger for han hadde ikke slipt riktig så jeg hadde noe sabla vondt. Men så er han s hyggelig da, og forsiktig når han veiver rundt inni der.....

Majken da.. Ikke la "gamle, snille" tannlegen lure deg. Det eneste han vil er å røske opp alle de stakkars tenna du har! TRUST ME ON THIS ONE!! :ler: Nei, ut med gamlingen, og inn med en kjekk, muskuløs tannlegelærling :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Om jeg bytter ut den gamle (og forresten pensjonerte) tannlegen jeg gikk til (i en annen del av landet) med en ung, pen tannlege her i Bergen.... er det ikke fare for at min kjære sambo da finner ei søt, ung tannlegejente? Som står der i tannlegefrakk og bøyer seg over ham? Nei, slikt kan vi ikke ha! :-?

Hehe, nei, dette ordner seg nok... men kanskje vi BURDE funnet en tannlege i denne byen også... Det er en på andre sida av gata, så det blir nok den. Sikkert det ja. Med tiden. Tennene mine har det helt fint de :) (neida, ikke tannlegeskrekk, bare totalt blakk, ordner seg nok. Blir vel tannlege etter jul en gang, da trenger vi det nok begge to :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...