Gå til innhold

Veggfarge ungdomsrom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal pusse opp et rom til 17åringen, og han har absolutt ingen mening selv om hvordan han vil ha det 🙈 

 

Rommet har panelplater og paneltak. Listverket og dører er egghvit. Jeg ser for meg en lys farge. Noen tips til hvilken? Hva slags farge velger man til et gutterom uten at det skal bli for kaldt og trist og heller ikke for feminint? Balanse der altså 😅
 

Vi har i andre rom kokos og sand som vi trives godt med. Litt redd kokos kan bli for feminin 🤔 

 

Vurderer en lys grå eller muligens frostrøyk 🤷‍♀️ 

ps: det kan fort bli noen fotballrelaterte ting på veggene og ellers i rommet, så fargen bør stå godt til rødt ❤️

Anonymkode: 5efbf...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gått for en dempet blå eller grønn tror jeg ☺️ eller type kokos/sand som du nevner. Grått synes jeg er en død og veldig trist farge.

Anonymkode: 156e2...056

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk hva du synes om Jotun Laurbær.

 

Anonymkode: 7e5a9...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Spør ham hvordan rommene til kameratene hans ser ut, og hvilket av dem han liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (24 minutter siden):

  Spør ham hvordan rommene til kameratene hans ser ut, og hvilket av dem han liker best.

Det aner han nok ikke, de er aldri på besøk hos hverandre - iallefall ikke på soverommene. Da er det isåfall i ei stue eller noe. 

Anonymkode: 5efbf...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...