Gå til innhold

Sbankens nye app, fondsoversikt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen som vet hvor jeg kan se hvor mange andeler jeg har i fondene jeg eier, enten i app, eller via DNB sine sider?

Anonymkode: 0eee5...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fondoversikt har forsvunnet. Håper det er midlertidig. 

Men også flere andre funksjoner, de tilsynelatende eksisterer men hvis du trykker på en knapp så får du "denne funksjonalitet må du kontakte kundeservice for". 😭 hurra for ny app.

Anonymkode: 946a8...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og alle fondstransaksjonene "kan ikke vises for øyeblikket"😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Noen som vet hvor jeg kan se hvor mange andeler jeg har i fondene jeg eier, enten i app, eller via DNB sine sider?

Det går ikke. De har vært borte i over en uke, egentlig mer siden det var påske og de stengte jo i flere dager. 

Anonymkode: e16a2...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Må inn på DNB sin nettbank, under sparing og investering. 

Anonymkode: a6675...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tips: ASK kan flyttes mellom banker. Jeg skal flytte min så fort Sbanken får litt mindre å gjøre, de har veldig mange som ønsker å flytte ut akkurat nå.

Anonymkode: 727cb...f74

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som tvangsflyttet til DNB, selv om jeg ikke engang hadde et kort tilknyttet den kontoen, så ser jeg ikke fondene mine i Sbanken 😕 Og Sbanken app kan jeg ikke bruke, siden jeg er deportert til DNB.

Straks jeg ser dem igjen skal ALT flyttes og ferdig med det der vaset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Aristoteles said:

Som tvangsflyttet til DNB, selv om jeg ikke engang hadde et kort tilknyttet den kontoen, så ser jeg ikke fondene mine i Sbanken 😕 Og Sbanken app kan jeg ikke bruke, siden jeg er deportert til DNB.

Jaggu. Skulle til å si at du ser Sbanken ASK i DNB app men jeg sjekka nå og min har forsvunnet! Ikke bra … skal flytte som deg ASAP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg som har blitt bedømt til å være Sbanken-kunde fremover, får jeg opp både ASK’en min fra DNB og Sbanken i DNB sin nettbank. Men ikke fra mobilen, bare fra PC. 

Jeg har ikke funnet et annet sted med det samme utvalget av fond for å evt. flytte sparingen min ut. Jeg har spart via Sbanken i årevis (men også litt i DNB) og er egentlig fornøyd, men kundeopplevelsen er litt unødvendig tungvindt og rotete akkurat nå. Men jeg er helt sikker på at det vil bli en helt ok løsning fremover i Sbanken-appen. 

Anonymkode: bbc88...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For meg som har blitt bedømt til å være Sbanken-kunde fremover, får jeg opp både ASK’en min fra DNB og Sbanken i DNB sin nettbank. Men ikke fra mobilen, bare fra PC. 

Jeg har ikke funnet et annet sted med det samme utvalget av fond for å evt. flytte sparingen min ut. Jeg har spart via Sbanken i årevis (men også litt i DNB) og er egentlig fornøyd, men kundeopplevelsen er litt unødvendig tungvindt og rotete akkurat nå. Men jeg er helt sikker på at det vil bli en helt ok løsning fremover i Sbanken-appen. 

Nordnet har vel enda bedre utvalg? For den som følger med. Ellers er vel Kron og KLP gode valg. Jeg synes alle bør flytte for å protestere mot den bøllevirksomheten DNB bedriver, de gjør banktjenester dårligere ved å lobotomisere Sbanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nordnet! Eller Kron. 

Anonymkode: cecf3...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nordnet! Eller Kron. 

Anonymkode: cecf3...988

Hvordan flytter man fond dit? Og koster det mer penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Må inn på DNB sin nettbank, under sparing og investering. 

Anonymkode: a6675...a88

Nei, de er ikke der heller. Det virker som man må laste ned en ny app, spare? Altså herregud. For noe piss. Kan noen bekrefte eller avkrefte at dette stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan flytter man fond dit? Og koster det mer penger?

Kommer an på hva slags fond du tenker på. Om du skal kjøpe/flytte DNB Global Index A koster det 0,29% i årlig forvaltningshonorar hos Nordnet, men kun 0,20% hos DNB. Nordnet har sitt eget fond, Nordnet Global Indeks, det koster 0,19% i året. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Makan til jamring om denne appen skal en lete lenge etter.

Et kollektivt hysteri.

Anonymkode: 03d79...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Makan til jamring om denne appen skal en lete lenge etter.

Et kollektivt hysteri.

Det er vel mange som føler for å ytre seg når DNB slaktet hva veldig mange mente var Norges beste nettbank og mobilbank. 

DNB burde ha kastet egen nettbank i søpla og overført alle egne kunder til Sbanken-plattformen. De har laget noe nytt, trist og tafatt med nedstrippet funksjonalitet til Sbanken-kundene istedet, og fjernet den gode nettbank-løsningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
newman01 skrev (1 time siden):

Det er vel mange som føler for å ytre seg når DNB slaktet hva veldig mange mente var Norges beste nettbank og mobilbank. 

DNB burde ha kastet egen nettbank i søpla og overført alle egne kunder til Sbanken-plattformen. De har laget noe nytt, trist og tafatt med nedstrippet funksjonalitet til Sbanken-kundene istedet, og fjernet den gode nettbank-løsningen. 

Hva er forskjellen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Aristoteles skrev (15 timer siden):

Du vet de flytter deg tilbake til Sbanken om du ringer dem og ber om å bli plassert der? 

Anonymkode: fa19a...768

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er forskjellen her?

Hva som er forskjellen på DNB sin nettbank og Sbanken sin nettbank? Alt egentlig. Det er to forskjellige banker. Jeg likte den ene veldig godt da den eksisterte, og den andre føles gammeldags og tungvinn. Men DNB er i det minste bedre enn Nordea. Deres nettbank er noe ræl som virkelig krever en total overhaling. 

Skal man endre på en fast betaling, avtalegiro eller endre standard trekk-konto for e-faktura må man logge inn i vanlig nettbank med BankID, så må man finne en godt skjult knapp for å logge seg inn i enda en nettbank, den gamle varianten fra tidlig 2000-tallet. Der inne kan man endre slike ting. 

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet de flytter deg tilbake til Sbanken om du ringer dem og ber om å bli plassert der? 

Anonymkode: fa19a...768

Sbanken er jo ikke Sbanken lenger. De har fjernet nettbanken, og appen er byttet ut med en miniutgave med vesentlig færre funksjoner. Så å bli overført tilbake til Sbanken vil jo bare si at man får en bank med færre funksjoner. 

Endret av newman01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
newman01 skrev (11 minutter siden):

Hva som er forskjellen på DNB sin nettbank og Sbanken sin nettbank? Alt egentlig. Det er to forskjellige banker. Jeg likte den ene veldig godt da den eksisterte, og den andre føles gammeldags og tungvinn. Men DNB er i det minste bedre enn Nordea. Deres nettbank er noe ræl som virkelig krever en total overhaling. 

Skal man endre på en fast betaling, avtalegiro eller endre standard trekk-konto for e-faktura må man logge inn i vanlig nettbank med BankID, så må man finne en godt skjult knapp for å logge seg inn i enda en nettbank, den gamle varianten fra tidlig 2000-tallet. Der inne kan man endre slike ting. 

Sbanken er jo ikke Sbanken lenger. De har fjernet nettbanken, og appen er byttet ut med en miniutgave med vesentlig færre funksjoner. Så å bli overført tilbake til Sbanken vil jo bare si at man får en bank med færre funksjoner. 

Nei, ikke nettbank. Sbanken har ikke nettbank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...