Gå til innhold

Be noen ut...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja... 

Syns og det var et greit svar(han skrev også :kanskje en annen dag?)

Jeg svarte tilbake...

Men syns det er litt rødt flagg når man svarer kl 19.00 og han enda ikke har åpnet snap...

Anonymkode: 85b82...1aa

Det kan godt være fordi han faktisk hadde veldig lyst, men var opptatt den dagen. Synes det er fint når folk holder avtaler som allerede er laget.

Han sa kanskje en annen dag?  Da vil han jo. Hvis han har damer, sier man ikke det til deg som damebekjentskap so ville bli mer kjent. 

Hadde nok svart Ja, det hadde vært hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns og det var et greit svar(han skrev også :kanskje en annen dag?)

Men syns det er litt rødt flagg når man svarer kl 19.00 og han enda ikke har åpnet snap...

Anonymkode: 85b82...1aa

Jeg synes ikke det er et spesielt godt svar. 

«Ja, gjerne, men i dag har jeg besøk. Lørdag?» hadde vært et godt svar. Kanskje en annen gang er veldig vagt, uten initiativ. 

Har du spurt ham før? 

Han har tydeligvis vært for «opptatt» ev et eller annet (en eller annen?) til å svare.  

Anonymkode: ec8f7...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg synes ikke det er et spesielt godt svar. 

«Ja, gjerne, men i dag har jeg besøk. Lørdag?» hadde vært et godt svar. Kanskje en annen gang er veldig vagt, uten initiativ. 

Har du spurt ham før? 

Han har tydeligvis vært for «opptatt» ev et eller annet (en eller annen?) til å svare.  

Anonymkode: ec8f7...66b

Syns jo også det egentlig.... At svaret var litt svakt egentlig.... han kom jo ikke med forslag til ny dag.... 

Ja har spurt om å ta en kaffe... dvs sagt: si fra om du vil ta en kaffe en dag. Da fikk jeg også ja...

Men nå har jeg tatt initiativ to ganger til å møtes... så nå orker jeg faktisk ikke å spørre mer!!!!!

Tenker og har han har vært opptatt (med noen) Hvis besøket hadde dratt hjem i løpet av kvelden så hadde han vell åpnet snappen da... Det hadde hvertfall jeg gjort.... men man er jo forskjellige da.. om man virkelig er intressert i å bli bedre kjent med noen så både foreslår man ny dag å møtes og åpner snapper fra den man liker!!

Anonymkode: 85b82...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns jo også det egentlig.... At svaret var litt svakt egentlig.... han kom jo ikke med forslag til ny dag.... 

Ja har spurt om å ta en kaffe... dvs sagt: si fra om du vil ta en kaffe en dag. Da fikk jeg også ja...

Men nå har jeg tatt initiativ to ganger til å møtes... så nå orker jeg faktisk ikke å spørre mer!!!!!

Jeg tror bare han liker oppmerksomheten, at du viser ham interesse. Hvis det ikke kommer et seriøst, konkret forslag fra ham innenfor et par dager ville jeg bare slette ham. 

 

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Tenker og har han har vært opptatt (med noen) Hvis besøket hadde dratt hjem i løpet av kvelden så hadde han vell åpnet snappen da... Det hadde hvertfall jeg gjort.... men man er jo forskjellige da.. om man virkelig er intressert i å bli bedre kjent med noen så både foreslår man ny dag å møtes og åpner snapper fra den man liker!!

Anonymkode: 85b82...1aa

Ja, det lukter av han har vært opptatt hele natten..

Anonymkode: ec8f7...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg tror bare han liker oppmerksomheten, at du viser ham interesse. Hvis det ikke kommer et seriøst, konkret forslag fra ham innenfor et par dager ville jeg bare slette ham. 

 

Ja, det lukter av han har vært opptatt hele natten..

Anonymkode: ec8f7...66b

Ja😢

Anonymkode: 85b82...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja😢

Anonymkode: 85b82...1aa

Tror dessverre ikke det kommer noe forslag for å si det sånn. 

Når han ikke kunne foreslå det i går på meldingen så kommer det nok ikke noe senere heller.....

Anonymkode: 85b82...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg synes ikke det er et spesielt godt svar. 

«Ja, gjerne, men i dag har jeg besøk. Lørdag?» hadde vært et godt svar. Kanskje en annen gang er veldig vagt, uten initiativ. 

Har du spurt ham før? 

Han har tydeligvis vært for «opptatt» ev et eller annet (en eller annen?) til å svare.  

Anonymkode: ec8f7...66b

Jaja da fikk jeg bekreftet av i dag at han driver med ei annen dame!!! 

Anonymkode: 85b82...1aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Jaja da fikk jeg bekreftet av i dag at han driver med ei annen dame!!! 

Anonymkode: 85b82...1aa

Da skjønner du nok hvorfor han ikke hadde hastverk med å få avtalt et møte med deg. 

Lærdom til en annen gang er å ikke investere så mye tid og følelser i en fyr du ikke har mødt på ordentlig. 

Anonymkode: ec8f7...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Da skjønner du nok hvorfor han ikke hadde hastverk med å få avtalt et møte med deg. 

Lærdom til en annen gang er å ikke investere så mye tid og følelser i en fyr du ikke har mødt på ordentlig. 

Anonymkode: ec8f7...66b

Har jo møtt han.... 

Anonymkode: 85b82...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Har jo møtt han.... 

Anonymkode: 85b82...1aa

Det har du ikke nevnt noe om før. Uansett hadde han ikke veldig travelt med å møte deg igjen. 

Anonymkode: ec8f7...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det har du ikke nevnt noe om før. Uansett hadde han ikke veldig travelt med å møte deg igjen. 

Anonymkode: ec8f7...66b

Nei... men ikke nevnt at jeg ikke har møtt han heller😊 

Nei hadde nok ikke det....... 

Anonymkode: 85b82...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...