Gå til innhold

Japans mann og betydning xxxx?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i flere mnd chattet med en japansk mann daglig. Vi planlegger å møtes da han bor ikke så mange timer unna. Ofte avslutter han meldinger med xx eller xxx og xxxx..  

Jeg skjønner betydning av xxx men hva betyr de to andre? Jeg tør ikke spørre og Google gir ikke noe godt svar 🫣

Om noen har råd og erfaring med japanske menn så vil jeg gjerne høre. Jeg begynner å bli småforelsket allerede men redd for å si det og skremme han bort.

Anonymkode: c7d0c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

XX er kyss kyss og xxxx er vel bare kyss x4

Anonymkode: db313...438

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X = kyss

Anonymkode: 90692...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mer i retning at han skal binde armene og benene dine slik at du får posituren X. Dobbel X betyr dobbel knute og 3 Xer betyr trippel knute

Anonymkode: ca566...7c8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

X = kyss
O = klem

Anonymkode: f799b...22d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japanere er kjent for å knulle prostituerte når de er i forhold

 

 

Anonymkode: fdf95...dfe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Japanere er kjent for å knulle prostituerte når de er i forhold

 

 

Anonymkode: fdf95...dfe

Og TAKK for at du kom og informerte

Anonymkode: 3675f...824

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Japanere er kjent for å knulle prostituerte når de er i forhold

 

 

Anonymkode: fdf95...dfe

De videoene er klipt for å følge et narrativ. Har sett mange svar-videoer fra japanske kvinner og menn som mener dette er helt hårreisende feil og ikke representerer japansk kultur overhodet.

Anonymkode: f799b...22d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De videoene er klipt for å følge et narrativ. Har sett mange svar-videoer fra japanske kvinner og menn som mener dette er helt hårreisende feil og ikke representerer japansk kultur overhodet.

Anonymkode: f799b...22d

Tja. De fleste steder har utro folk og folk som ser gjennom fingrene med utroskap. 

Anonymkode: 3fd7c...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner betydningen av xxx? Hva tror du det betyr da? 😜

For åpenbart betyr vel x = kyss. Jo flere x'er jo flere kyss. Vi pleide å bruke x for kyss og o for klem i Norge også, men etter emojienes inntog har nok dette gått i glemmeboka for de fleste. Har lagt merke til at folk fra andre land fortsatt bruker dette da, og kanskje spesielt menn. Siden menn har en tendens til å synes emojis er barnslige og lite subtile.

Anonymkode: 33061...d3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke gammel nok til å vite hva xoxo betyr?

Til og med Gossip Girl sa jo det!! Hugs and kisses liksom......... Og da betyr XXX kisses...... Jeez

Anonymkode: 2b6f8...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japan har såkalte Pink Saloons bj barer som sees på som en del av kulturen. De fleste barene er forbeholdt japanere.

Anonymkode: 679a4...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Japanere er kjent for å knulle prostituerte når de er i forhold

 

 

Anonymkode: fdf95...dfe

Var i forhold med en japaner... aldri igjen. Underliggende kvinnesyn som er helt hårreisende, men det begynte ikke å vises skikkelig før 6mnd inn i forholdet. Og etter en stund fant jeg ut at han gikk til thaihorer og hadde en nabojente han betalte for å bli sugd...

Anonymkode: f6ef5...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De videoene er klipt for å følge et narrativ. Har sett mange svar-videoer fra japanske kvinner og menn som mener dette er helt hårreisende feil og ikke representerer japansk kultur overhodet.

Anonymkode: f799b...22d

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du ikke gammel nok til å vite hva xoxo betyr?

Til og med Gossip Girl sa jo det!! Hugs and kisses liksom......... Og da betyr XXX kisses...... Jeez

Anonymkode: 2b6f8...c5e

Nå føler jeg meg dum! 😂 Visste om x, men har aldri tenkt over at xoxo faktisk betydde noe. Takk!

Anonymkode: 860f1...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var i forhold med en japaner... aldri igjen. Underliggende kvinnesyn som er helt hårreisende, men det begynte ikke å vises skikkelig før 6mnd inn i forholdet. Og etter en stund fant jeg ut at han gikk til thaihorer og hadde en nabojente han betalte for å bli sugd...

Anonymkode: f6ef5...665

Betyr ikke at det gjelder alle fra Japan. Min norske ex kjæreste var ikke utro, skal jeg tenke, wow! Ingen norske menn er utro, da fortsetter jeg å date norske menn. Det finnes så mye mer. 

Anonymkode: 86513...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Betyr ikke at det gjelder alle fra Japan. Min norske ex kjæreste var ikke utro, skal jeg tenke, wow! Ingen norske menn er utro, da fortsetter jeg å date norske menn. Det finnes så mye mer. 

Anonymkode: 86513...2d1

Selvsagt, men du synes ikke det har noen betydning overhodet at kulturen deres er langt mer positiv til menns seksuelle utskeielser og at det øker risikoen for utroskap betraktelig? I japansk kultur er det også fremdeles slik at kvinnen er underdanig sin mann.

Har du vært i Japan? Kjenner du mange japanere? Hvis det var tilfellet nekter jeg å tro at du ikke har fått med deg såpass.

Anonymkode: f6ef5...665

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Selvsagt, men du synes ikke det har noen betydning overhodet at kulturen deres er langt mer positiv til menns seksuelle utskeielser og at det øker risikoen for utroskap betraktelig? I japansk kultur er det også fremdeles slik at kvinnen er underdanig sin mann.

Har du vært i Japan? Kjenner du mange japanere? Hvis det var tilfellet nekter jeg å tro at du ikke har fått med deg såpass.

Anonymkode: f6ef5...665

Har ikke vært i Japan før, men har fått med meg at det er en mer sexuell kultur der. Heller ikke første gangen jeg ser det intervjuet.

Men jeg er ikke identisk med alle mine norske medborgere jeg heller. Syns ikke vi skal dra en kam over alle sammen.

Det er ikke sånn at mennekser er helgener her heller, mye drit uansett hvor du er i verden. Mener ikke å være naiv, men dumt å utelukke noen som kan bli en fin partner over generalisering. Jeg kommer ikke til å utelukke menn fra Japan. Ikke at jeg aktivt søker etter en mann derifra heller, tar det som det kommer. 

Anonymkode: 86513...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...