AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #1 Del Skrevet 4. april 2024 Selv om jeg har vært lenge syk og sengeliggende, har jeg lagt på meg. Har null kondis. Hva bør jeg starte med som ikke er for tungt slik at jeg ikke blir dårligere av det? Anonymkode: b9fe2...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 4. april 2024 #2 Del Skrevet 4. april 2024 Gåing svømming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 4. april 2024 #3 Del Skrevet 4. april 2024 Gåing i oppoverbakke , samt starting strenght nybegynner lineær progresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #4 Del Skrevet 4. april 2024 Svømming, gåing. Ta det rolig i starten, ikke press deg så hardt så du mister motivasjon. Bevegelse er det viktigste i begynnelsen. Anonymkode: eb54f...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #5 Del Skrevet 4. april 2024 Den beste treningen? Den du faktisk gjør. Hva ser du for deg at du kan gjennomføre? Anonymkode: 8c918...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MollyJones Skrevet 4. april 2024 #6 Del Skrevet 4. april 2024 Hoppetau? Lavterskel hjemmetrening som kan gjøres rett før dusj. Begynn med to minuttter. Neste uke tre minutter. Også øker du ettersom formen øker. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå