Gå til innhold

Veggedyr


An0nymm

Anbefalte innlegg

Hei!

For å minske sjansen for veggedyr, la jeg klærne i fryseren min i en uke. Har også vasket de på 60 grader uten forvask, er dette nok, eller burde jeg kjørt en 60 graders vask INKL forvask?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

An0nymm skrev (20 timer siden):

Hei!

For å minske sjansen for veggedyr, la jeg klærne i fryseren min i en uke. Har også vasket de på 60 grader uten forvask, er dette nok, eller burde jeg kjørt en 60 graders vask INKL forvask?

 

Hva med kofferten? Sminkevesken? De kan fint gjemmes seg i glidelåser osv.

Ang klærne, så ja, der burde du være safe.

Anonymkode: f4e3c...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffert kastet. Toalettveske ble vasket med klær, samme gjorde capsen min. Gjenstander (solbriller, lommebok, etc) er ikke gjort noe med. Skadedyrfirma sa det ikke var nødvendig å bry seg om gjenstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du er trygg! Vet du at det var veggedyr der har vært? Vanligvis går det fint om du setter kofferten på koffertstativ på hotellrommet/der du er, og ikke har plagg og annet slengt rundt om kring.

Anonymkode: f33b2...e8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

An0nymm skrev (10 minutter siden):

Koffert kastet. Toalettveske ble vasket med klær, samme gjorde capsen min. Gjenstander (solbriller, lommebok, etc) er ikke gjort noe med. Skadedyrfirma sa det ikke var nødvendig å bry seg om gjenstander. 

Faktisk kan de bli med telefonen.....

Anonymkode: 1545a...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Faktisk kan de bli med telefonen.....

Anonymkode: 1545a...fe3

Jepp, men det er da måte på hvor mye man skal forsikre seg. Går jo an å ta vanlige forholdsregler, men hvis man skal begrense alle mulige farer til et minimum, så vil det jo legge et stort lokk på livsutfoldelse.

Anonymkode: f33b2...e8d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Høres ut som om du er trygg! Vet du at det var veggedyr der har vært? Vanligvis går det fint om du setter kofferten på koffertstativ på hotellrommet/der du er, og ikke har plagg og annet slengt rundt om kring.

Anonymkode: f33b2...e8d

Jeg mistenker det kun, men ikke helt sikker. Fikk litt kløe og så tendenser til ekskrementer fra veggedyr, men jeg så ingen eksplisitt.

Kofferten min lå alltid på en skjenk, og alt av klær lå i denne som oftest, og det var ikke alt jeg tok ut heller. Men alle klær er vasket på 60 grader (men da uten forvask …), men regner med det skal være OK. Håper ikke jeg trenger bekymre meg over gjenstandene…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jepp, men det er da måte på hvor mye man skal forsikre seg. Går jo an å ta vanlige forholdsregler, men hvis man skal begrense alle mulige farer til et minimum, så vil det jo legge et stort lokk på livsutfoldelse.

Anonymkode: f33b2...e8d

Det er faktisk viktig å sjekke telefonen om man mistenker veggedyr, de liker mobiler og pc’er. 
 

https://dinside.dagbladet.no/reise/veggedyrene-blir-med-i-mobilen/73975543

 

Anonymkode: 64e79...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...