AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Del Skrevet 3. april NAV-veilederen min har vikariat. Det viste seg tilfeldigvis at jeg har søkt på hennes stilling, som nå er utlyst som fast. Hun har nok også søkt. Jeg vet hun vil være den foretrukne og kan vise til erfaring. Hun ble likevel veldig sjalu. Hun sa jeg ikke er kvalifisert og bør søke jobb på kundesenteret. Det ødela min selvtillit. Hun har ellers vært hyggelig. Jeg ble også fornærmet og tenker på dette. Bør jeg konfrontere henne. Jeg tenker på dette og får ikke sovet. Jeg er kvalifisert for stillingen men har bare litt erfaring fra relevant arbeid siden jeg ble langvarig syk. Anonymkode: cb347...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #2 Del Skrevet 3. april Ikke bry deg om henne, søk jobben. Det blir opp til de som skal ansette å vurdere Anonymkode: 81da5...bf5 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #3 Del Skrevet 3. april Dette kan du selvfølgelig si fra om. Det er stygt gjort. Du bestemmer hva du søker på. Hvis hun ikke sier unnskyld eller slår seg vrang, ville jeg bedt om en ny veileder. Anonymkode: 8ad29...cd3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #4 Del Skrevet 4. april Du tolker henne som sjalu. Hva hvis hun bare er realistisk og tipser deg om en jobb du vil ha større mulighet for å få? Anonymkode: dd04c...cc6 10 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #5 Del Skrevet 4. april Ikke skap konflikt med en som kan bli din kollega.. Anonymkode: 33378...9bd 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #6 Del Skrevet 4. april Kanskje du misforstod henne? Uansett, jeg synes du bør søke begge stillingene. Du har ingenting å tape på å søke. Jeg jobber også i NAV, det er mange hos oss som har mottatt hjelp fra NAV selv på et tidspunkt. Anonymkode: a3a02...911 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 4. april #7 Del Skrevet 4. april Jeg skjønner ikke helt hva hun er sjalu på? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #8 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje du misforstod henne? Uansett, jeg synes du bør søke begge stillingene. Du har ingenting å tape på å søke. Jeg jobber også i NAV, det er mange hos oss som har mottatt hjelp fra NAV selv på et tidspunkt. Anonymkode: a3a02...911 Tenker at det kan være en fordel i NAV, at man har vært på andre siden av bordet? Anonymkode: 6a4a4...b07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #9 Del Skrevet 4. april 40 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker at det kan være en fordel i NAV, at man har vært på andre siden av bordet? Anonymkode: 6a4a4...b07 Ja, det tenker jeg også. Anonymkode: a3a02...911 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #10 Del Skrevet 4. april Hun er i jobb, men er sjalu på deg fordi du ikke er i jobb? Eller føler hun seg truet av deg? Tviler på at du stiller sterkest til den stillingen, noe også du bekrefter, så hva er hun sjalu på? Anonymkode: 12c65...c9b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #11 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er kvalifisert for stillingen men har bare litt erfaring fra relevant arbeid siden jeg ble langvarig syk. Anonymkode: cb347...1a2 Kvalifiseringskriteriet har også noe med arbeidserfaring å gjøre vil jeg anta. Hvor lenge har du vært langvarig syk og hvorfor går du ikke tilbake til den gamle jobben? Anonymkode: 7e6cb...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #12 Del Skrevet 4. april Sjalu er uansett helt feil ord, ts. Hvis hun er sjalu betyr det at hun har lyst til å være kjæresten din. Mener du misunnelig? Men det blir også feil, med mindre du tror hun gjerne skulle vært arbeidsledig selv? Anonymkode: ce03c...f69 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #13 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du tolker henne som sjalu. Hva hvis hun bare er realistisk og tipser deg om en jobb du vil ha større mulighet for å få? Anonymkode: dd04c...cc6 Hun vet jeg søker flere steder. Ts Anonymkode: cb347...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #14 Del Skrevet 4. april BobbySocks skrev (57 minutter siden): Jeg skjønner ikke helt hva hun er sjalu på? At en på "gulvet" en "klient" føler seg kvalifisert til hennes stilling. Ts Anonymkode: cb347...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #15 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hun er i jobb, men er sjalu på deg fordi du ikke er i jobb? Eller føler hun seg truet av deg? Tviler på at du stiller sterkest til den stillingen, noe også du bekrefter, så hva er hun sjalu på? Anonymkode: 12c65...c9b At jeg som en "klient" mener jeg er like kvalifisert som henne? Anonymkode: cb347...1a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #16 Del Skrevet 4. april 1 minutt siden, AnonymBruker said: At en på "gulvet" en "klient" føler seg kvalifisert til hennes stilling. Ts Anonymkode: cb347...1a2 Just now, AnonymBruker said: At jeg som en "klient" mener jeg er like kvalifisert som henne? Anonymkode: cb347...1a2 Altså, du vil søke jobb hos nav og du trur dette er holdninger som de ansatte har? 🤨 Hvorfor skulle hun se ned på sine brukere Anonymkode: 33378...9bd 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april #17 Del Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): At en på "gulvet" en "klient" føler seg kvalifisert til hennes stilling. Ts Anonymkode: cb347...1a2 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At jeg som en "klient" mener jeg er like kvalifisert som henne? Anonymkode: cb347...1a2 Fortsatt ingen grunn til å føle sjalusi. Det skal hyles ut om sjalusi med en gang noen er uenig med en. Anonymkode: 4b0ce...aec 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #18 Del Skrevet 5. april Så fælt at slikt ødela din selvtillit. Anonymkode: b19c2...22d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #19 Del Skrevet 5. april Du er helt ute, hun gjør jobben sin i å veilede deg til å søke på noe du er kompetent til, så du slipper å bli avvist og gå på nav enda lengre uten jobb. Du trekker konklusjonen om at hun er sjalu ut av ingenting, du sier jo selv at hun er bedre kvalifisert enn deg, hva er det å være sjalu for da? Anonymkode: c6601...470 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #20 Del Skrevet 5. april Hun er ikke misunnelig på deg. Hun tipset deg også hva du burde søke på istedet. Nav ansetter som regel de som allerede er inne. Du trenger full opplæring så hun står sterkere enn deg til å få jobben. Anonymkode: 3ab97...5bd 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå