AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Selger noe på Finn med fiks ferdig: skriver koden på pakke og leverer til posten. Ifølge de ansatte der får man kun kvittering på innlevering hvis det sendes med postnord, men ikke hvis det sendes med posten. Stemmer det? Siste gang jeg har sendt noe uten kvittering «forsvant» pakken. Produkter jeg solgte var borte og betalt fikk jeg selvsagt heller ikke… Anonymkode: 2b8b2...271
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Ja det stemmer dessverre, med Posten får du ikke oppdatering på sporingen før den når terminalen.. skikkelig dårlig, og gjør at jeg helst sender med PostNord. Du får kvittering fra Posten om du sender brev/betaler porto der - men med Fiks Ferdig eller pakker du forhåndsbetaler porto på, så blir det som jeg skrev ovenfor. Anonymkode: d9d76...657
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Hvis du sender liten pakke med Posten, så blir det ikke registrert før den når terminalen i Lørenskog (altså ingen kvittering før det), sender du en stor pakke med Posten så blir den scannet ved innlevering. Har sendt en del små pakker og ingen har kommet bort. Lurt å skrive ditt navn og adresse på baksiden. Anonymkode: b5508...110
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå