AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #1 Skrevet 3. april 2024 Jeg hadde mensen den 13 mars å aå hadde jwg sex 3 ganger (26,27&30) den 27 å 30 så kom han inni meg men jwg kjente ingenting renne mens jeg lå i ro oppå han. Andre gangen så merket jeg noe renne ganske mye etter jwg rørte på meg men vet ikke om d var mitt eller hans… men så begynte jeg å blø igjen i dag, jeg sluttet på p pillene i desember. Anonymkode: b9b90...5da 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #2 Skrevet 3. april 2024 Kjøp en testbåt en butikk eller apotek. Da får du svaret. Det er viktig at du tester så du vet om du er gravid eller ikke. Dette går helt finr Anonymkode: 7254d...461 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #3 Skrevet 3. april 2024 Du er så ung, hvorfor i all verden bruker dere ikke kondom når du ikke går på annen prevensjon? Anonymkode: ac250...9ac 10 7
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #4 Skrevet 3. april 2024 Høres ut som om du har fått mensen- og godt er det!!! Selv om spermen renner ut av deg er det kun en bitteliten dråpe som skal til for å bli gravid. 99,999 renner alltid ut. Det er den ene lille sædcellen som er nok. Bruk kondom kjære deg! Å ta abort er ikke en prevensjons måte!!! Anonymkode: d1ec1...9f2 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #5 Skrevet 3. april 2024 Fikk du ikke nok svar i den andre tråden? Anonymkode: 8bad8...787 11
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Skrevet 3. april 2024 Kondom! Man har ikke ubeskyttet sex dersom man ikke vil ha barn. Anonymkode: d3f59...7ad 5 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Skrevet 3. april 2024 Du har fått råd i den andre tråden om å oppsøke helsestasjon for ungdom. Der kan du få råd og veiledning omkring dette, og du kan få tatt graviditetstest der helt gratis, men du må vente noen uker fra du har hatt ubeskyttet sex før du kan ta graviditetstest. Du bør også be om prevensjonsveiledning det. Du fikk også råd i den andre tråden om å ta angrepille. Hvorfor har du ikke gjort det? Anonymkode: 9560b...605 7 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #8 Skrevet 3. april 2024 Å ha ubeskyttet sex 3 dager på rad som 16 åring finnes det faktisk ingen unnskyldning for. Dersom du ønsker å leke voksen så kan du begynne med å ta ansvar for deg selv, din egen helse og reproduksjon. Barn skal ikke få barn. Og med denne adferden viser du at du på ingen måte er moden nok til å bli mor. Punktum. Anonymkode: dfe43...dfd 10 4
Sofakona Skrevet 3. april 2024 #9 Skrevet 3. april 2024 Du har fått masse svar i den andre tråden din. Har du snakket med foreldrene dine? 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #10 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fikk du ikke nok svar i den andre tråden? Anonymkode: 8bad8...787 Vell jeg begynte å blød å skulle spørre tenkte det var lov jeg er bare 16:) Anonymkode: b9b90...5da
Hedda-78 Skrevet 3. april 2024 #11 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg hadde mensen den 13 mars å aå hadde jwg sex 3 ganger (26,27&30) den 27 å 30 så kom han inni meg men jwg kjente ingenting renne mens jeg lå i ro oppå han. Andre gangen så merket jeg noe renne ganske mye etter jwg rørte på meg men vet ikke om d var mitt eller hans… men så begynte jeg å blø igjen i dag, jeg sluttet på p pillene i desember. Anonymkode: Det er ingen spørsmål i innlegget, hva lurer du egentlig på? Ja, du kan være gravid, siden dere ikke brukte prevensjon. Den eneste måten å finne det ut på er å ta en graviditetstest. Du må vente 14 dager etter sexen med å ta testen, for ellers kan den vise feil. Graviditetstest får du kjøpt på apotek. Kjøp en pakke kondomer i samme slengen, så har du til neste gang. 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #12 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du har fått råd i den andre tråden om å oppsøke helsestasjon for ungdom. Der kan du få råd og veiledning omkring dette, og du kan få tatt graviditetstest der helt gratis, men du må vente noen uker fra du har hatt ubeskyttet sex før du kan ta graviditetstest. Du bør også be om prevensjonsveiledning det. Du fikk også råd i den andre tråden om å ta angrepille. Hvorfor har du ikke gjort det? Anonymkode: 9560b...605 1. jeg har ikke penger nok 2. jeg har ikke snakket med mamma eller pappa. Det er ikke bare å bare Anonymkode: b9b90...5da
Hedda-78 Skrevet 3. april 2024 #13 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vell jeg begynte å blød å skulle spørre tenkte det var lov jeg er bare 16:) Anonymkode: b9b90...5da Du bør nok ta en graviditetstest likevel, for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #14 Skrevet 3. april 2024 Hedda-78 skrev (1 minutt siden): Det er ingen spørsmål i innlegget, hva lurer du egentlig på? Ja, du kan være gravid, siden dere ikke brukte prevensjon. Den eneste måten å finne det ut på er å ta en graviditetstest. Du må vente 14 dager etter sexen med å ta testen, for ellers kan den vise feil. Graviditetstest får du kjøpt på apotek. Kjøp en pakke kondomer i samme slengen, så har du til neste gang. Unnskyld tenkte d var synlig jeg lurte på om det var mensen ellee sånn «spotting» Anonymkode: b9b90...5da
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #15 Skrevet 3. april 2024 Sofakona skrev (6 minutter siden): Du har fått masse svar i den andre tråden din. Har du snakket med foreldrene dine? Nei, tør ikke. Jeg er barw veldig usikker men føler bare at de som kommenterer blir sure men jeg er jo redd Anonymkode: b9b90...5da 1
Sofakona Skrevet 3. april 2024 #16 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 1. jeg har ikke penger nok 2. jeg har ikke snakket med mamma eller pappa. Det er ikke bare å bare Anonymkode: b9b90...5da Du må snakke med dine foreldre. O forhold til å om du skulle blitt gravid kan du bli gravid utenfor livmoren..du kan miste...og om du tar abort tror jeg dine foreldre må bli med deg. Pluss du bør teste deg for sykdommer..mange av disse seksuelt sykdom kan gjøre deg syk
Hedda-78 Skrevet 3. april 2024 #17 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unnskyld tenkte d var synlig jeg lurte på om det var mensen ellee sånn «spotting» Anonymkode: b9b90...5da Det er det ingen her som kan svare på. Du kjenner best din egen kropp og din egen syklus og hvordan din mens pleier å være. Jeg ville ha tatt en graviditetstest uansett, hvis jeg var deg. 1 1
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 3. april 2024 #18 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vell jeg begynte å blød å skulle spørre tenkte det var lov jeg er bare 16:) Anonymkode: b9b90...5da Det er helt lov å spør. Og veldig bra du spør! Ikke bry deg om surpompene her. De har nok glemt de selv har vært kalv tenker jeg Kjøp en test på apoteket om 14 dager du, clearblue er dyre men sikkre. Få typen din til å spleise med deg. De testene fra kiwi suger og fungerer ikke halvparten av tiden, rfsu sine. Vil anbefale å bruke kondom selv om guttene ikke vil. Kondom eller ingen sex får de fleste til å trekke den på seg.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #19 Skrevet 3. april 2024 Sorry for dere som ikke blir så fornøyde men jeg er bare redd å jeg har ikke penger å jeg er barw 16 år men jeg lurer pp om det var mensen eller spotting siden jeg hadde allerde mensen den 13 mars:) Anonymkode: b9b90...5da
Gjest Jentamedtekopp Skrevet 3. april 2024 #20 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 1. jeg har ikke penger nok 2. jeg har ikke snakket med mamma eller pappa. Det er ikke bare å bare Anonymkode: b9b90...5da Da burde han du hadde sex med kjøpe til deg. Like mye hans potensielle baby liksom. Send meg en pm her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå