Gå til innhold

Tinderbioer som du sveiper rett til venstre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva skal barn ha av betydning om han er ute etter sex?

Kanskje han som de fleste andre normale folk ikke tenker at de to tingene hører sammen. Det er mange som liker sex og har fått barn tidligere. Kanskje han har barnet sitt hos seg og det er noe de han snakker med på tinder burde vite om ved planlegging, osv?

Anonymkode: 4ea53...e51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva er det du liksom tenker? At personen har barnet med på sex? Reaksjonen din sier mer om deg enn den personen.

Anonymkode: 4ea53...e51

 

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er jo ganske rart å skrive uansett. Hvem skriver de kan gi noen god sex i profilen sin? Da utelukker de seg som seriøse. Å igjen, hvorfor ha med bilde av barna fra starten av, men til å med i en useriøs profil? Hva skal barn ha av betydning om han er ute etter sex? Veldig rar mann, venstre. 

Anonymkode: 3f239...81f

Det er ALDRI ok å legge ut bilder av barn på nett, da må de i tilfelle være veldig sensurert. Og et sånt bilde kombinert med en veldig sexfiksert tekst? Det blir bare helt feil. Greit nok å kun ønske sekrelasjon altså, men da kan du i allefall droppe å vise fram barnet ditt, for barn har ikke noe i en sånn relasjon å gjøre. Det sier ganske mye at menn faktisk ikke skjønner at sånt ikke er greit.

Anonymkode: acdf0...cfd

  • Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Har nylig opprettet en Tinder-profil i håp om å møte noen, men må si jeg blir litt skuffet over det jeg finner der. 
Har ganske raskt sett et mønster, der menn legger ut bilde av seg selv som nok appellerer til andre menn enn hva vi kvinner ønsker å se når vi skal velge noen å sveipe på. Det jeg mener med det er bilder av seg selv i speilet på treningssenteret eller i bilen sin, viser muskler eller hvor fin bilen er. 
En annen gruppe menn bruker sine 500 tegn til å være negative og nedlatende. «Finnes det ingen damer som ser ut som en and i trynet» eller «hvis du er sånn eller sånn kan du bare sveipe ⬅️». Leser også bioer «foretrekker petite damer» eller sånn som denne herlige konfekten av en bio; 

Anonymkode: b65b8...c15

Dette!!! So true. Tror mange menn kunne vunnet mye på å skaffe seg en bedre Tinderprofil. Ha nedpå og jordnære bilder, som viser litt hvem du er (men ikke bil- og muskelbilder!!!!)

Anonymkode: b8895...31e

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Når det står:

«Allergisk mot drama»

»Alt på stell» 

Og bilder:

Med en fisk

Der musklene strammes foran speilet på treningsstudio

 

 

Anonymkode: f2fd8...bd8

Har aldri vært på tinder, men ville sikkert vært det om det eksisterte når jeg datet.

Hva er feil med å ha «alt på stell»?

-mann

Anonymkode: 467ba...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med en oppførsel hvor jeg liksom skylder dem noe. Hehe. Serr. Æsj. 

Anonymkode: 5cc74...c9b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg sveiper til venstre er ærlig talt de fullstendig pregløse. De ser ut som "alle andre", er helt anonyme flokkdyr som er "opptatt av trening og kosthold", har "alt på stell" og liker "noe godt i glasset". Hvis de i tillegg foreslår at jeg skal "spørre hvis det er noe jeg lurer på", sveiper jeg ekstra fort. :P 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, AnonymBruker said:

Har nylig opprettet en Tinder-profil i håp om å møte noen, men må si jeg blir litt skuffet over det jeg finner der. 
Har ganske raskt sett et mønster, der menn legger ut bilde av seg selv som nok appellerer til andre menn enn hva vi kvinner ønsker å se når vi skal velge noen å sveipe på. 

Anonymkode: b65b8...c15

Dette stemmer nok bra, menn pumper muskler og viser frem p***sforlengeren til andre menn, kvinner sminker og pynter seg for andre kvinner. Trenger bare tråden der det blir gjort et problem av at en mann synes en kvinne ser best ut naturlig. Samt alle p***s-trådene nesten utelukkende startet av menn. 

Anonymkode: 4df2d...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er jo ganske rart å skrive uansett. Hvem skriver de kan gi noen god sex i profilen sin? Da utelukker de seg som seriøse. Å igjen, hvorfor ha med bilde av barna fra starten av, men til å med i en useriøs profil? Hva skal barn ha av betydning om han er ute etter sex? Veldig rar mann, venstre. 

Anonymkode: 3f239...81f

Dette hadde jeg også reagert på. Barn har ingenting å gjøre i Tinderbioen og spesielt ikke for en person som fokuserer på sex.

Anonymkode: 71793...bbf

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kvinner swiper jo utelukkende til høyre kun på menn som er betydelig bedre enn dem selv. Hvorfor? Fordi selv da kan det hende de får en match for menn swiper mer ukritisk og ligger gjerne nedover et par hakk for gøy. 
 

Dermed får menn som er helt ok tilnærmet 0 matches fordi kvinner lar seg ikke synke til det nivået at de vil matche med noen på eget nivå. 
 

Ifg de siste statistikkene til Tinder så får menn en match ca hver 2000 swipe, en date for hver 20000 swipe og de får ligge for ca hver 50000 swipe. Og da er det ca 2% av mannfolka som er med på å dra OPP dette gjennomsnittet. 

Anonymkode: 7cb4c...0a5

Skjønner ikke hva du mener med "eget nivå", er det egen alder? De fleste kvinner jeg kjenner dater gjerne menn som er ti-femten år yngre. Men så er vi i førtiårene da, og har gjerne fått de barna vi vil ha, så Tinder er mest for gøy. 

Det er ingen mangel på menn i trettiårene som vil date ti år eldre kvinner, for da slipper de å forholde seg til ønsker om barn og samboerskap og kan bare nyte relasjonen så lenge den varer. Seksuelt er det også (meg beskjent) en svært god match. 

Anonymkode: 9efb5...859

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kanskje han som de fleste andre normale folk ikke tenker at de to tingene hører sammen. Det er mange som liker sex og har fått barn tidligere. Kanskje han har barnet sitt hos seg og det er noe de han snakker med på tinder burde vite om ved planlegging, osv?

Anonymkode: 4ea53...e51

Det går an å skrive at man har barn i profilen. Det trengs ikke formidles med bilder verken i en vanlig eller i en sexønskende profil.

Jeg tenker det ikke hører sammen, men tenker også at det finnes syke mennesker og at noen har et eget ansvar å ikke formidle seg som en av dem. På tinder vil du i det minste kanskje bli sett på som oppegående?

Anonymkode: 3f239...81f

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva er det du liksom tenker? At personen har barnet med på sex? Reaksjonen din sier mer om deg enn den personen.

Anonymkode: 4ea53...e51

What? Nei. 

Det er helt greit å søke sex på Tinder, men å ha med usensurerte bilder av barn sammen med en slik tekst hører ingen steder hjemme.

Å i en slik sammenheng er det er kvalmt bare. 

At du synes dette er helt innafor synes jeg også er en smule bekymringsfullt om jeg skal være ærlig. 

Anonymkode: 9dce1...642

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig mange good looking guys på datingapper jeg sviper left på pga. profilen. Bilder av at de holder en fisk, bilen deres, flexe muskler, vise mage, med andre jenter.. automatisk left. Vi damer vil heller se bilder hvor de smiler bredt, og ser ut som en hyggelig kar og er ikke interessert i å se en svær død fisk/hjort eller bilder uten skjorte. Jeg snakker for de aller, aller fleste

Anonymkode: e9789...fba

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper også vekk profiler hvor man ikke kan se øynene, vet ikke helt hvorfor😅

Anonymkode: a4999...c17

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveiper venstre på menn med agrro bioer. ( de er alltid psycho) og gutta med solbriller på hvert bilde, og de som har barn på bildene. Ike fordi de har barn men fordi de har lasta opp bilder av barn på tinder. Synes det er skikkelig korka. 

Anonymkode: 39fa9...a1f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 17.42):

Dette!!

Det er så sant, men prøv å fortell dette til en mann! De tror ikke noe på det, og fortsetter klagingen over manglende likes.

Anonymkode: 71e7a...603

Jepp, og forklarer gjerne at "dere kvinner sier en ting, men gjør noe annet, dere vet ikke selv hva dere vil ha".

Den korte tiden jeg tilbrakte på Tinder, opplevde jeg flere ganger at menn sendte dickpics ut av det blå, selv om vi verken snakket om intimitet, eller jeg ga noen signaler om at jeg ønsket noe slik. Flere menn har sveipet meg til høyre og fikk match, uten å lese profilen min. Unødvendig bruk av min tid når de etter to dager med chatting buser ut med at de bare er interessert i noe uforpliktende, når det står klart og tydelig i profilen at jeg ønsker forhold, og kun det. 

Jeg opplevde også en del raringer som for eksempel har bilde av seg selv med to unge damer på armen. Ja, du drar damer, da kan du kanskje bli sammen med ei av dem, eventuelt begge to? Hvorfor flashe dette for andre damer? Det samme gjelder cringe bilder av spente biceps på badet hjemme, bilder med solbriller og "kult" ansiktsuttrykk, "badboy"-bilder, bilder ved siden av en svindyr sportsbil (som ikke engang er deres egen) og lignende. De aller færreste damer er interessert i slik.

Så all den sutringen om at menn på Tinder ikke får matcher. Få venninnene deres til å gi dere en ærlig tilbakemelding på hva i profilen deres som er feil, rett det opp og prøv igjen. Ikke spør "pule?" som setning nummer to, ikke send dickpics, LES profilen til dama før dere skriver, ikke foreslå ONS til ei dame som er ute etter samboerskap. Osv.

Anonymkode: ae6a8...705

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 18.59):

Kvinner swiper jo utelukkende til høyre kun på menn som er betydelig bedre enn dem selv. Hvorfor? Fordi selv da kan det hende de får en match for menn swiper mer ukritisk og ligger gjerne nedover et par hakk for gøy. 
 

Dermed får menn som er helt ok tilnærmet 0 matches fordi kvinner lar seg ikke synke til det nivået at de vil matche med noen på eget nivå. 
 

Ifg de siste statistikkene til Tinder så får menn en match ca hver 2000 swipe, en date for hver 20000 swipe og de får ligge for ca hver 50000 swipe. Og da er det ca 2% av mannfolka som er med på å dra OPP dette gjennomsnittet. 

Anonymkode: 7cb4c...0a5

Tro meg, jeg sveipet til høyre på flere som var objektivt sett betydelig mindre attraktive, for eksempel han morsomme fyren på 140 kilo, med vanlig jobb. Problemet med ham var at han sutret som en unge over å ikke ha hatt draget, innrømmet å ha kjøpt sex ved to anledninger og rynket på nesa over at jeg hadde et arr. Jeg var heller ikke interessert i å "få ligge". Menn som ønsker relasjon til en dame må forstå at de fleste damer ikke er interessert i å dra hjem til en ukjent mann for å ha engangssex. Derfor får de ikke napp.

Anonymkode: ae6a8...705

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 19.09):

Forventer du noe annet av sexappen Tinder? Det er en app for å treffe folk for å ha sex, ikke for å finne ditt livs kjærlighet. Det er derfor mindre viktig at du er en skikkelig smarting med høy iq, det viktigste er at du ser ut til å være sexy og god å ha sex med.

Slutt å sutre over at den typen menn du nevner nederst ikke får noe. Kvinner med "feil" utseende appellerer heller ikke til menn, og får seg ikke noe - i hvert fall ikke noe seriøst.

Anonymkode: 0ff13...eb2

Jeg giftet meg med en mann jeg fant på Tinder. Kjenner i hvert fall fire kvinner til som fant livspartneren der. Den appen blir det du gjør den til. Jeg er en kvinne som ikke er veldig pen, og har ikke opplevd tusenvis av matcher, for å si det slik.

Anonymkode: ae6a8...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 19.18):

Hva er det du liksom tenker? At personen har barnet med på sex? Reaksjonen din sier mer om deg enn den personen.

Anonymkode: 4ea53...e51

Hun tenker vel at han poster bilder av et barn i samme innlegg der han prater om sex. Feil kobling. Å poste bilder av barnet sitt på datingsside er jo skikkelig taper også.

Anonymkode: ae6a8...705

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har aldri vært på tinder, men ville sikkert vært det om det eksisterte når jeg datet.

Hva er feil med å ha «alt på stell»?

-mann

Anonymkode: 467ba...a19

Intetsigende og vagt. For noen vil dette begrepet bety å ikke ha inkassosaker, klare å betale regninger og ikke ha skadelig avhengighet. For andre vil dette bety å eie eget, stort hus, bil, ha masse sparepenger, solid lønn og så videre.

Anonymkode: ae6a8...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det er så utrolig mange good looking guys på datingapper jeg sviper left på pga. profilen. Bilder av at de holder en fisk, bilen deres, flexe muskler, vise mage, med andre jenter.. automatisk left. Vi damer vil heller se bilder hvor de smiler bredt, og ser ut som en hyggelig kar og er ikke interessert i å se en svær død fisk/hjort eller bilder uten skjorte. Jeg snakker for de aller, aller fleste

Anonymkode: e9789...fba

Han ene hadde bildet med mora si. Etnisk norsk mann, så kunne ikke skylde på kulturen. Fyren var 42. 

Anonymkode: ae6a8...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...