Gå til innhold

Tinderbioer som du sveiper rett til venstre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nylig opprettet en Tinder-profil i håp om å møte noen, men må si jeg blir litt skuffet over det jeg finner der. 
Har ganske raskt sett et mønster, der menn legger ut bilde av seg selv som nok appellerer til andre menn enn hva vi kvinner ønsker å se når vi skal velge noen å sveipe på. Det jeg mener med det er bilder av seg selv i speilet på treningssenteret eller i bilen sin, viser muskler eller hvor fin bilen er. 
En annen gruppe menn bruker sine 500 tegn til å være negative og nedlatende. «Finnes det ingen damer som ser ut som en and i trynet» eller «hvis du er sånn eller sånn kan du bare sveipe ⬅️». Leser også bioer «foretrekker petite damer» eller sånn som denne herlige konfekten av en bio; 

IMG_6639.jpeg

Anonymkode: b65b8...c15

• Liker 7
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager alle skrivefeil, autocorrecten min samarbeider ikke med kvinneguiden og jeg får ikke redigert innlegget mitt siden jeg valgte å poste som anonym. 

AnonymBruker
Skrevet

"si hvis du vil at jeg skal starte samtalen"

Anonymkode: 4ea53...e51

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har nylig opprettet en Tinder-profil i håp om å møte noen, men må si jeg blir litt skuffet over det jeg finner der. 
Har ganske raskt sett et mønster, der menn legger ut bilde av seg selv som nok appellerer til andre menn enn hva vi kvinner ønsker å se når vi skal velge noen å sveipe på. Det jeg mener med det er bilder av seg selv i speilet på treningssenteret eller i bilen sin, viser muskler eller hvor fin bilen er. 
En annen gruppe menn bruker sine 500 tegn til å være negative og nedlatende. «Finnes det ingen damer som ser ut som en and i trynet» eller «hvis du er sånn eller sånn kan du bare sveipe ⬅️». Leser også bioer «foretrekker petite damer» eller sånn som denne herlige konfekten av en bio; 

IMG_6639.jpeg

Det er en jeg lett hadde sveipa til venstre. Kan ikke helt se for meg at han får så mange matcher 😅

Ellers så sveiper jeg bort de som flasher magemusklene, og de som ikke har bilde av seg selv, og selvsagt de utro tullingene.

Anonymkode: a4999...c17

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror ikke du finner en kronjuvél på Temu.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

IMG_6639.jpeg

Dette!!

Det er så sant, men prøv å fortell dette til en mann! De tror ikke noe på det, og fortsetter klagingen over manglende likes.

Anonymkode: 71e7a...603

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei å nei 😬

Men det er jo litt greit at de er så ærlige og forteller hvordan de er. 

Anonymkode: 3f239...81f

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når det står:

«Allergisk mot drama»

»Alt på stell» 

Og bilder:

Med en fisk

Der musklene strammes foran speilet på treningsstudio

Anonymkode: f2fd8...bd8

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Den hater jeg også: "No drama"

Eller en lang liste med krav, eller klassikeren: "Det er jo ingen som leser dette allikevel". Jo, vi leser det!

De som gir uttrykk for bitterhet mot kvinner i en passiv-aggressiv tone. Da er det på tide å ta en god, lang pause fra datingapper. 

Eller haugevis av emojier. Sorry, men det blir som å date en tenåring for meg. Liker en voksen, rolig tone, gjerne litt humor, jordnært og ålreit. Vis at du er voksen! 

Jeg har også tenkt på det med at bildene ofte appellerer mer til andre menn enn til kvinner - jeg er for eksempel så vanvittig uinteressert i hva slags bil en mann har. 

Anonymkode: 9efb5...859

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange rare bioer på Tinder. Men all "forskning" viser jo at det er bilder / utseende som avgjør uansett.

Det er ikke slik at han høye, svære, kjekke fyren ikke har en lang liste med likes bare fordi han har bilder i baris og bilder tatt i feil vinkel slik at man ser nesehårene. Eller skriver noe i bioen som ikke er i henhold til malen på KG.

Og det er ikke slik at han lave, tynne fyren får noen likes på tinder, uansett hva han måtte skrive i bio. Eller hvilken vinlel det er på bildene osv.

Anonymkode: ba6d5...da3

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner swiper jo utelukkende til høyre kun på menn som er betydelig bedre enn dem selv. Hvorfor? Fordi selv da kan det hende de får en match for menn swiper mer ukritisk og ligger gjerne nedover et par hakk for gøy. 

Dermed får menn som er helt ok tilnærmet 0 matches fordi kvinner lar seg ikke synke til det nivået at de vil matche med noen på eget nivå. 

Ifg de siste statistikkene til Tinder så får menn en match ca hver 2000 swipe, en date for hver 20000 swipe og de får ligge for ca hver 50000 swipe. Og da er det ca 2% av mannfolka som er med på å dra OPP dette gjennomsnittet. 

Anonymkode: 7cb4c...0a5

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sveiper alle passiv-agressive typer til venstre, samt de med fiskebilder, traktorbilder, motorsykkelbilder, barisbilder, muskelfleksebilder, jaktbilder, gammelmannshatter og svære firkantede capser, rånetyper... alle sammen på tinder går rett til venstre for tiden.

Anonymkode: c3892...e06

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sikkert mange rare bioer på Tinder. Men all "forskning" viser jo at det er bilder / utseende som avgjør uansett.

Det er ikke slik at han høye, svære, kjekke fyren ikke har en lang liste med likes bare fordi han har bilder i baris og bilder tatt i feil vinkel slik at man ser nesehårene. Eller skriver noe i bioen som ikke er i henhold til malen på KG.

Og det er ikke slik at han lave, tynne fyren får noen likes på tinder, uansett hva han måtte skrive i bio. Eller hvilken vinlel det er på bildene osv.

Anonymkode: ba6d5...da3

Forventer du noe annet av sexappen Tinder? Det er en app for å treffe folk for å ha sex, ikke for å finne ditt livs kjærlighet. Det er derfor mindre viktig at du er en skikkelig smarting med høy iq, det viktigste er at du ser ut til å være sexy og god å ha sex med.

Slutt å sutre over at den typen menn du nevner nederst ikke får noe. Kvinner med "feil" utseende appellerer heller ikke til menn, og får seg ikke noe - i hvert fall ikke noe seriøst.

Anonymkode: 0ff13...eb2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.. det er ett barn med på bildet.. altså 🤢🤢🤮🤮 jeg har ikke ord for hvor mange ekle og skumle menn som finnes der ute. Han her kan jo ikke ha noe annet enn vatt mellom øra.

IMG_2250.jpeg

Anonymkode: 9dce1...642

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet

Det er helt OK å nevne et par ting som er no-go og krav til dama, men hvis profilen er full av negativitet og hva han ikke vil ha, da skygger jeg mest sannsynlig banen. Særlig hvis han ikke fyller på med hva han har å by på til en partner.

Bilder der ex’en åpenbart er klippet ut er også lavmål, ta heller et par kjappe greie selfier da enn å bruke forrige kjærestebilde 😵‍💫

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Bromance
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_6639.jpeg

Haha LOL - det oser av mindreverdighetskompleks her 😆

Jeg har forresten mann med riktig høyde og riktige interesser, men han er fremdeles gentleman 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja.. det er ett barn med på bildet.. altså 🤢🤢🤮🤮 jeg har ikke ord for hvor mange ekle og skumle menn som finnes der ute. Han her kan jo ikke ha noe annet enn vatt mellom øra.

IMG_2250.jpeg

Anonymkode: 9dce1...642

Hva er det du liksom tenker? At personen har barnet med på sex? Reaksjonen din sier mer om deg enn den personen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Kvinner swiper jo utelukkende til høyre kun på menn som er betydelig bedre enn dem selv. Hvorfor? Fordi selv da kan det hende de får en match for menn swiper mer ukritisk og ligger gjerne nedover et par hakk for gøy. 

Dermed får menn som er helt ok tilnærmet 0 matches fordi kvinner lar seg ikke synke til det nivået at de vil matche med noen på eget nivå. 

Ifg de siste statistikkene til Tinder så får menn en match ca hver 2000 swipe, en date for hver 20000 swipe og de får ligge for ca hver 50000 swipe. Og da er det ca 2% av mannfolka som er med på å dra OPP dette gjennomsnittet. 

Anonymkode: 7cb4c...0a5

Du er klassisk en jeg sveiper til venstre. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet

De som fokuserer på hva de ikke vil ha, gjerne ispedd karakteristikker av kvinner (negativt selvsagt), hvor velutstyrt de er, ti bilder og ikke et eneste ett der de smiler eller viser øynene eller kroppsbilde av en veldig dårlig vedlikeholdt kropp og han søker sexpartner (dere menn vet hvor flotte unge menn vi kan få som sexpartner??)  

Jeg kan ramse opp mye. Også de jeg burde sveipet venstre, som ser helt normale oppegående ut, som kommer med svært uanstendige tilbud på melding. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det du liksom tenker? At personen har barnet med på sex? Reaksjonen din sier mer om deg enn den personen.

Det er jo ganske rart å skrive uansett. Hvem skriver de kan gi noen god sex i profilen sin? Da utelukker de seg som seriøse. Å igjen, hvorfor ha med bilde av barna fra starten av, men til å med i en useriøs profil? Hva skal barn ha av betydning om han er ute etter sex? Veldig rar mann, venstre. 

Anonymkode: 3f239...81f

• Liker 5
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...