Gå til innhold

Impotent mann

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
saness skrev (3 minutter siden):

Hva har dette med impotens å gjøre ?  Spre meningene dine et annet sted !

Anonymkode: 8915b...7f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, saness said:

Norsk datingside - c󠄺󠄺y󠄺󠄺a󠄺󠄺.󠄺󠄺n󠄺󠄺z/id23464567

Rapportert for spam og en link som ikke ser ut i måneskinn.

Anonymkode: b5894...507

AnonymBruker
Skrevet
Kalle Klok skrev (7 timer siden):

Du må være en meget "enkel" sjel...

Fordi jeg ikke er som deg? Jeg har ingen interesse for menn utover sex, å ha en mann rekende rundt i hverdagen gir meg ingenting (ja, jeg har prøvd). Jeg er ikke romantisk, jeg vil ikke ha barn, jeg har ikke behov for å bli forsørget, og jeg klarer fint å ta unna dagligdagse gjøremål uten hjelp. Så hva i alle dager skal jeg med en impotent mann?

Anonymkode: f84c1...13f

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Kalle Klok skrev (9 timer siden):

Du må være en meget "enkel" sjel...

Piv er det beste med sex. Uten det klarer jeg meg uten sex

Anonymkode: b51f3...37c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Piv er det beste med sex. Uten det klarer jeg meg uten sex

Anonymkode: b51f3...37c

Dette. Piv er det eneste jeg trenger fra en mann seksuelt, ellers klarer jeg meg helt utmerket på egen hånd.

Anonymkode: f84c1...13f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare si at det er veldig bra at du har det ok med deg selv, det er det aller viktigste! Det er så sykt viktig at du selv har det bra i denne situasjonen.

Jeg har en mann som sliter med smerter/ubehag ved utløsning, han sliter veldig psykisk pga det, men også pga situasjonen oppstod etter en sterilisering. Han savner dopamin og glede, han klarer ikke å erstatte det med noe. Han er deprimert og har ptsd. 

Jeg for meg at du kan finne ei som ikke må ha penetrering, så lenge hun får nærhet med kos, armkroken og sånt. Det er både de kvinnene som sliter med smerter av penetrering og de som bare ikke bar behov. 

Om jeg kunne valgt å fått mannen min psykisk frisk og at han godtok situasjonen sin, så kunne jeg godt klart meg uten selve penetrering. Den psykiske biten er veldig viktig. Men selvfølgelig ville det tatt litt tid, for jeg ville følt meg mindre kvinne. Men om noen vet om din situasjonen med en gang, så vet de at de ikke er mindre kvinne uansett. Men at dere har en annen måte å vise kjærlighet på. Jeg har troa på at du kan finne noen. Vet om noen som ikke tenker at sex er så viktig, så de finnes. Men skjønner det kan virke som de ikke fins. Lykke til. 

Anonymkode: 84f07...75f

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...