Gå til innhold

Impotent mann


Kalle Klok

Anbefalte innlegg

Jeg var i 30årene sammen med en mann i flere år - uten at han hadde ereksjon. Han fikk orgasmer, og vi hadde masse god sex. Han var ikke helt åpen om det da vi ble sammen, han sa bare at han trengte tid til å bli trygg. Det kom senere frem at han ikke hadde hatt ereksjon på flere år. Det at vi ikke fungerte sammen etter noen år, hadde ingen ting med sex'en å gjøre. 

Håper du finner en partner og at dere får et rikere liv begge to.

Anonymkode: 03fd6...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cor Cubiculum skrev (26 minutter siden):

Finn deg en sykepleier eller lege, utforsk de mer kinky sidene i deg, så blir et lite sprøytestikk snart en høydepunkt i forspillet... 😉 

😲

Anonymkode: 044a4...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok starten på forholdet som blir utfordrende.. når blodet bruser i årene og kåtskapen er vill. Da ønsker jeg meg en knallhard penis som viser at han er like kåt på meg.

Etter hvert når kjærligheten er sterkere så finner man løsninger, om du ønsker å tilfredsstille henne. Ingenting blir alt for lite.

Anonymkode: a3ab3...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne det! Det hørtes egentlig veldig fint ut å hatt et slikt forhold. 

Anonymkode: 4d1cb...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min samboer hadde vært impotent, men like god med hender/fingre, tunge og leketøy som det han allerede er, så kunne jeg vært lykkelig med et veldig godt og fullverdig sexliv. Jeg elsker penisen hans, og han er magisk med den, men han er også dyktig med både hender, tunge og er heller ikke for stolt til å dra frem leketøy, så jeg må ikke ha penisen for å bli tilfredsstilt. 

Anonymkode: 0b377...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne nok uten problemer vært sammen med en mann som var impotent, så lenge det var en god dialog rundt. (Ikke fordi penetrering er viktig, men fordi man ikke skulle trodd man var helt uinteressant) 

For meg er ikke sex viktig, bare det er vennskap, trygghet, kjærlighet og kommunikasjon til stede. 

Anonymkode: e6f60...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takinova skrev (På 3.4.2024 den 15.30):

Det er garantert damer der ute som ikke ville brydd seg om akkurat dette.

Ikke normale damer. Har du en penis som ikke fungerer er du en taper i samfunnet. Ja jeg har det selv, og vi er like mye verdt som overvektige kvinner. Brutalt, men sånn er det. Noen har gode lodd i livet, og andre har det ikke :)

Anonymkode: 3937d...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde vært uaktuelt for meg. Hvis jeg skulle vært sammen med en mann så er det jo fordi jeg vil ha piv.

Anonymkode: f84c1...13f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt. Totalt Impotent siden jeg ble 45. Er sånn det er med oss fleste.Latterlig at folk skryter på seg å ha sex etter 50

Anonymkode: 39616...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/3/2024 at 3:35 PM, TomSawyer said:

Det finnes damer som er tørrere i musa enn en sommerdag i Sahara..Finn en asexuell så blir dere begge lykkelige.

Du har møtt samboeren min skjønner jeg.

Anonymkode: b5894...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Dette hadde vært uaktuelt for meg. Hvis jeg skulle vært sammen med en mann så er det jo fordi jeg vil ha piv.

Anonymkode: f84c1...13f

Du må være en meget "enkel" sjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har møtt samboeren min skjønner jeg.

Anonymkode: b5894...507

Fysj, nå var du stygg

Anonymkode: 39616...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Fysj, nå var du stygg

Anonymkode: 39616...22c

Stygg kan du selv være.

Anonymkode: b5894...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Normalt. Totalt Impotent siden jeg ble 45. Er sånn det er med oss fleste.Latterlig at folk skryter på seg å ha sex etter 50

Anonymkode: 39616...22c

Bare tull.

Anonymkode: 50948...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bare tull.

Anonymkode: 50948...b19

Ja, der tok du meg. Bare tulla

Anonymkode: 39616...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stygg kan du selv være.

Anonymkode: b5894...507

Nei, middels av utseende. Kunne vært verre

Anonymkode: 39616...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må være så ærlig å si at jeg nok ikke kunne blitt sammen med en som var impotent, siden penetrerende sex er ekstremt viktig for meg. Hadde du derimot vært kjæresten min og plutselig blitt impotent pga sykdom, hadde jeg jo selvsagt ikke gått i fra deg. Men å innlede et forhold uten sex, hadde vært NO GO for meg dessverre. Leketøy gjør ikke noe for meg, jeg må ha en mann for å tenne maksimalt og å kjenne han inni meg.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg hadde styrt unna en mann med sånne utfordringer. Orker ikke sex med masse styr, liker enkle og ukompliserte og jevnlige samleier. Jeg har passert overgangsalder og har masse dybde, men sex er en av hovedgrunnene for kjæreste/mann for meg.

Anonymkode: 80a4c...dd8

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, middels av utseende. Kunne vært verre

Anonymkode: 39616...22c

Fair fair

Anonymkode: b5894...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ikke normale damer. Har du en penis som ikke fungerer er du en taper i samfunnet. Ja jeg har det selv, og vi er like mye verdt som overvektige kvinner. Brutalt, men sånn er det. Noen har gode lodd i livet, og andre har det ikke :)

Anonymkode: 3937d...92e

Jeg har en godt fungerende penis, men en samboer som er uinteressert. Du kan få henne hvis du vil.

Anonymkode: dad0e...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...