Gå til innhold

Hater den nye appen til Sbanken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare si det. Den nye appen suger, den er rotete, ustabil, man må bla fram og tilbake og opp og ned. 

HVORFOR.  Argh. Bare hvorfor. 

Er Bulder bedre? Hvilken bank har app som ligner mest på gamle Sbanken?

Anonymkode: 7bb7d...661

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fin, veldig lik den som Dnb har hatt lenge.

Anonymkode: 290c7...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg vil bare si det. Den nye appen suger, den er rotete, ustabil, man må bla fram og tilbake og opp og ned. 

HVORFOR.  Argh. Bare hvorfor. 

Er Bulder bedre? Hvilken bank har app som ligner mest på gamle Sbanken?

Anonymkode: 7bb7d...661

Vet ikke om noen som ligner helt enda, men vil jo nesten være rart om ingen prøver å kopiere den. Sbanken var tross alt Norges best likte gjennom mange år. DNB har åpenbart ingen planer om å ta over det som var grunnen til at folk likte Sbanken bedre, men da burde jo noen andre prøve. 

Anonymkode: 7b5db...c33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst temmelig mange som hadde Sbanken tidligere, som når har valgt å hoppe over til for eksempel Handelsbanken eller andre banker. 

Nettopp på grunn av dette mye dårligere opplegget, og fordi de ikke liker hvordan DnB oppfører seg.  

Anonymkode: 0d47c...8d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er fin, veldig lik den som Dnb har hatt lenge.

Anonymkode: 290c7...a8a

Mhm, superfin. Oversikten over fondene mine har vært borte i tre dager, man må skifte mellom ulike faner for å se ting man før kunne se med et kjapt blikk og plutselig må jeg velge hvilken konto alle regninger skal trekkes fra - før gikk alle automatisk fra regningskontoen. 

Kanskje jeg bare bruker lokalbanken. 

Anonymkode: 7bb7d...661

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg vil bare si det. Den nye appen suger, den er rotete, ustabil, man må bla fram og tilbake og opp og ned. 

HVORFOR.  Argh. Bare hvorfor. 

Er Bulder bedre? Hvilken bank har app som ligner mest på gamle Sbanken?

Anonymkode: 7bb7d...661

ALLE banker er bedre enn S banken etter det ble DNB. Gjør som veeeldig mange andre av oss, avslutt kundeforholdet slik at de ser at kundene faktisk benytter seg av kundemakten vi tross alt har.

Anonymkode: bb41a...c74

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokkerende dårlig, helt utrolig at man raserer noe som var så bra.

Anonymkode: 318a6...cf0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moralen til dere som jobbet i sbanken. Ikke lag en så god bank og spesielt app. Da blir dere kjøpt opp og kansellert.

Anonymkode: d25e4...ba6

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg vil bare si det. Den nye appen suger, den er rotete, ustabil, man må bla fram og tilbake og opp og ned. 

HVORFOR.  Argh. Bare hvorfor. 

Er Bulder bedre? Hvilken bank har app som ligner mest på gamle Sbanken?

Anonymkode: 7bb7d...661

Jeg kunne til min overraskelse logge inn i DnBs nettbank. Opprinnelig sbanken-kunde, og vil ikke bruke app.

Holder på å flytte over til ny bank (Storebrand). Vet ikke om de har app. De kjøpte opp kron, iallfall

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulder er bra. Men ikke like god som Sbanken var (rip)

Anonymkode: bb9ba...0ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er Bulder bedre? Hvilken bank har app som ligner mest på gamle Sbanken?

Anonymkode: 7bb7d...661

Liker bulder sin. Den er enkelt og grei og intuitiv.

Det er ikke noen avanserte tjensester, men utenlandsbetaling er på vei. Får også kundeutbytte straks, og det uten å ha lån der :) (har kun boliglån, som er i spk).

Anonymkode: 11f4a...d52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye appen er helt håpløs. Jeg kan ikke fatte og begripe at ikke DNB, når de nå kjøpte seg tilgang til teknologien, ikke heller innførte Norges beste app til alle DNB-kunder også, bare med DNB-farger da, i stedet for å gjøre det omvendte? 🤷🏻‍♀️ 
Jeg har flyttet alt til andre banker allerede, bortsett fra et par kontoer med litt over 100kr til sammen. Er glad for det nå. RIP Sbanken. Jeg har ingen tro på at appen noen gang kommer til å bli like bra som den gamle, selv om DNB lover gull og grønne skoger. Det har vi jo hørt før. 🙄

Anonymkode: e1a3a...2c6

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Den nye appen er helt håpløs. Jeg kan ikke fatte og begripe at ikke DNB, når de nå kjøpte seg tilgang til teknologien, ikke heller innførte Norges beste app til alle DNB-kunder også, bare med DNB-farger da, i stedet for å gjøre det omvendte? 🤷🏻‍♀️ 
Jeg har flyttet alt til andre banker allerede, bortsett fra et par kontoer med litt over 100kr til sammen. Er glad for det nå. RIP Sbanken. Jeg har ingen tro på at appen noen gang kommer til å bli like bra som den gamle, selv om DNB lover gull og grønne skoger. Det har vi jo hørt før. 🙄

Anonymkode: e1a3a...2c6

Fordi DNB sannsynligvis skal begrave Sbanken og bare ha DNB? De gikk hardt ut og sa at "neida, det skulle ikke ødelegges, Sbanken skulle være den samme, bare en del av DNB", men var det noen som trodde at det skulle fortsette som det gjorde?

De ødelegger Sbanken sånn at folk enten går over til DNB eller en eller annen småbank (i forhold til DNB). Og hvis noen blir store og bra så kommer nok DNB og kjøper opp dem også. DNB får lov til å gjøre akkurat hva de vil fordi de er store og mektige. 

Skjønner ikke hvorfor de fikk lov til å kjøpe opp Sbanken. 

(Jeg er DNB-kunde og er fornøyd med appen og kundeforholdet, men så har jeg bare brukskonto der. Vet at det er noe annet når man har lån og sparekonti og/eller fond osv. Jeg syns allikevel at det var dumt at DNB fikk kjøpe opp SBanken. Og hvorfor sa Sbanken ja til å bli kjøpt opp?) 

Anonymkode: 46a9e...863

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og hvorfor sa Sbanken ja til å bli kjøpt opp?) 

Anonymkode: 46a9e...863

En helt vill gjetning: penger?

Anonymkode: 11f4a...d52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at de holder på sånn. Fikk endelig knota meg til å tømme alle kontoene mine i dag og fikk sendy oppsigelse på kundeforholdet. Har hatt skandiabanken i over 20 år. Men dette gidder jeg ikke. Hater dnb. Elendig kundeservice.

Anonymkode: 740a9...918

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg cruiser videre i Sbanken. Fatter ikke alt dette styret folk stresser seg opp med.

Anonymkode: 290c7...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått over til både Bulder og OBOS banken. Beholder småbeløp på kontoene hos Sbanken/DNB for historikken. Jeg hadde et suverent system på økonomien som nå overhode ikke fungerer. De har ødelagt mye av fleksibiliteten. Den nye appen er alt for dårlig og uoversiktlig. Legg til at visse ting ikke fungerer ennå. Ser også litt for ofte hvor høye gebyrer bedriftskunder blir belastet med. 

Anonymkode: 929b2...3cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg cruiser videre i Sbanken. Fatter ikke alt dette styret folk stresser seg opp med.

Anonymkode: 290c7...a8a

Hei, er det deg, Kjerstin Bråthen?

Anonymkode: bb9ba...0ae

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En helt vill gjetning: penger?

Anonymkode: 11f4a...d52

Jo, jeg skjønner at "penga rår", men allikevel. De hadde jo noe bra gående. Tjente de ikke nok på alle lojale kundene som har vært med fra starten og alle som kom til etterhvert?

Jeg hadde Sbanken som ekstrabank, men brukte den ikke. Jeg liker faktisk DNB bedre, men allikevel syns jeg det er synd at konkurranse blir kneblet sånn som DNB har gjort med Sbanken. 

Anonymkode: 46a9e...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...