Gå til innhold

Kiel 9 mai. Stengt?


Sofakona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sofakona skrev (27 minutter siden):

Er Kiel stengt på 9 mai?

Hele Kiel? Hva er spesielt med 9. mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Hele Kiel? Hva er spesielt med 9. mai?

Vi tenkte å ta Kiel ferga og komme ned 9 mai. Men der at 9 mat er det 3 forskjellige merkedager. Så lurte på om de har stengt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (2 minutter siden):

Vi tenkte å ta Kiel ferga og komme ned 9 mai. Men der at 9 mat er det 3 forskjellige merkedager. Så lurte på om de har stengt da

Men du vet at Kiel er en hel by, eller? Det blir jo helt håpløst å spørre om Kiel er stengt 9. mai...

Det er Kristi himmelfartsdag, ser jeg - som er en offisiell fridag. Alle skoler og de fleste bedrifter er stengt står det å lese etter et googlesøk, men som i Norge er vel restauranter og diverse slike ting åpne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (1 minutt siden):

Men du vet at Kiel er en hel by, eller? Det blir jo helt håpløst å spørre om Kiel er stengt 9. mai...

Det er Kristi himmelfartsdag, ser jeg - som er en offisiell fridag. Alle skoler og de fleste bedrifter er stengt står det å lese etter et googlesøk, men som i Norge er vel restauranter og diverse slike ting åpne.

Ja jeg vet at Kiel er stort..men ok.. handlesenter like ved Color Line båten da..ja jeg kan google. Men det står de fleste butikker etc er stengt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok stengt ja - bomma da jeg reiste til Berlin på Kr. Himmelfartsdag for et par år tilbake - trodde alt var åpent, og det bare var Norge som stengte denne dagen, men Tyskerne er vel så flinke til å senge butikker på helligdager.

Anonymkode: 9ce66...918

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 minutt siden):

Ja jeg vet at Kiel er stort..men ok.. handlesenter like ved Color Line båten da..ja jeg kan google. Men det står de fleste butikker etc er stengt 

Jammen, da har du jo svaret ditt da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Jammen, da har du jo svaret ditt da...

Jeg spør jo for å være 100 prosent sikker..eller hadde jeg ikke spurt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 minutt siden):

Jeg spør jo for å være 100 prosent sikker..eller hadde jeg ikke spurt 

Du stoler mindre på hjemmesiden til senteret, enn random mennesker på nettet? Jaja, deg om det!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Du stoler mindre på hjemmesiden til senteret, enn random mennesker på nettet? Jaja, deg om det!

🤦La det gå he he.. hvorfor svare om du ikke kan høre litt hyggelig. Kansje noen hyggelige mennesker kunne vite at eks det ene kjøpesenteret var åpnet etc. Vi skulle reise med 2 barn og feire bursdag til sønn vår og derfor vil jeg være helt sikker..for hev vil ikke skuffe sønnen min. Men takk for hyggelig svar 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (24 minutter siden):

Du stoler mindre på hjemmesiden til senteret, enn random mennesker på nettet? Jaja, deg om det!

Hvorfor så aggressiv? 

Anonymkode: 024f8...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor så aggressiv? 

Anonymkode: 024f8...f44

Dette er ikke aggressivt, det er oppgitthet 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...