Sol79 Skrevet 2. april 2024 #1 Skrevet 2. april 2024 Hvor er det ok å spise med jobben i Sandvika? Vi er 8 stk, og det skal ikke være noe voldsomme greier. Jeg er kun kjent på senteret, så trenger virkelig noen tips fra de som er kjent i området.
Gjest Gentleman59 Skrevet 2. april 2024 #2 Skrevet 2. april 2024 Sol79 skrev (8 minutter siden): Hvor er det ok å spise med jobben i Sandvika? Vi er 8 stk, og det skal ikke være noe voldsomme greier. Jeg er kun kjent på senteret, så trenger virkelig noen tips fra de som er kjent i området. Jeg hører gode ting om Sandvika Folkebad, men jeg har ikke vært der selv.
enkefru Skrevet 2. april 2024 #4 Skrevet 2. april 2024 visp skrev (1 time siden): Caspar er den beste. Ville nok også godt for Caspar, det ligger vis a vis rådhuset 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Skrevet 2. april 2024 -Caspar (også kjent som Bakgården pga uteservering i bakgården om sommeren). Caspar er bedre mat, hyggeligere betjening og hyggeligere lokale enn Folkebadet. -Folkebadet er også fint, men caspar er førstevalget. -Bambus sushi (gaten ved kinoen, må ikke forveksles med den inne på storsenteret) -Sebastian bodega tapas er også god mat Anonymkode: 7e1b9...7a4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå