Gå til innhold

Veldig forvirret

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åhh hjelpes! Jeg har en snapvenn som jeg aldri har møtt, men vi sender kysseemojies, hjerter, bananer og fersken ++++ til hverandre UTEN at jeg/vi legger mer i det. Befriende!

Anonymkode: 4398c...6bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Åhh hjelpes! Jeg har en snapvenn som jeg aldri har møtt, men vi sender kysseemojies, hjerter, bananer og fersken ++++ til hverandre UTEN at jeg/vi legger mer i det. Befriende!

Men da sier vel han hele tiden at han vil møtes som jeg og ts opplever? Hvis det ikke er noe snakk om å møtes er det jo fint. Har en god sånn snap kompis hatt over 1 år aldri vært snakk om å møres. Han er bare tvers igjennom hyggelig kar. Som jeg kan prate om det meste med. Tulle og fjase med. Lik humor. 

Anonymkode: 59293...242

AnonymBruker
Skrevet
frøkna skrev (På 2.4.2024 den 16.44):

Han er ikke interessert i deg. De skapene du får er nok ikke til deg, bare deg men noe han sender til mange. 

Regner med de ikke er bare til meg. Men hvorfor sende i det hele tatt da??? Hvis han ikke er intessert i noe som helst så burde han jo egentlig bare hs sletta meg!!!

Anonymkode: ea596...e69

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Regner med de ikke er bare til meg. Men hvorfor sende i det hele tatt da??? Hvis han ikke er intessert i noe som helst så burde han jo egentlig bare hs sletta meg!!!

Er du virkelig så naiv?

Anonymkode: 86039...52e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du virkelig så naiv?

Tenker på?

Skrevet

Jeg har alltid syntes at dette sitatet er veldig enkelt og sant.

"If he likes you, you'll know.  If not, you'll be confused."

❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvis begge syns det er ok så er er det jo fint. Da vet begge hvor dere har hverandre.  I mitt tilfelle er det vell jeg som er den som er veldig forvirret. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Men da sier vel han hele tiden at han vil møtes som jeg og ts opplever? Hvis det ikke er noe snakk om å møtes er det jo fint. Har en god sånn snap kompis hatt over 1 år aldri vært snakk om å møres. Han er bare tvers igjennom hyggelig kar. Som jeg kan prate om det meste med. Tulle og fjase med. Lik humor. 

Anonymkode: 59293...242

Greit når man begge er enige om ting. Og ærlig på hva man vil.

Har foreslått å ta en kaffe.... han sa ja til det,men ikke hørt noe

Burde jeg spørre rett ut? Altså foreslå dag f.eks? 

Frister veldig, men er jo så redd for å bli avvist....

AnonymBruker
Skrevet
WhiteRabbit skrev (14 minutter siden):

Jeg har alltid syntes at dette sitatet er veldig enkelt og sant.

"If he likes you, you'll know.  If not, you'll be confused."

❤️

Det var veldig bra👍 Og veldig sant ja❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2024 den 1.23):

Tusen hjertelig takk for et VELDIG bra svar🩵 Det beste på lenge faktisk....Du har nok mye rett i alt du skriver... 

Har mange ganger tenkt om det er meg det er noe galt med siden det er så mye frem og tilbake... mulig det er det også som lar han holde på slik.. Vanskelig å avslutte når man liker en person... men helt døfødt når det er tydelig at det bare er jeg som er interessert i å bli bedre kjent... 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Greit når man begge er enige om ting. Og ærlig på hva man vil.

Du har fått mange svar og alle forteller deg at han ikke er interessert i deg. Kontakten gjør deg tydeligvis ikke godt så du bør revurdere å ha han på snap.

Til slutt vil jeg si at det ikke er noe galt med deg selv om en mann ikke er interessert i deg.

Anonymkode: 1eb9e...fb2

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dater du for å finne en kjæreste?

Vil du spille år og dag av livet ditt på hjernedød snapchatting med en fyr som ikke gidder møte deg, men som ikke sier det direkte?

Vil du virkelig heller dét enn å risikere å få en direkte avvisning? 

Jeg tror han har skjønt hvor desperat du er, og han bare vil se hvor lenge han kan holde deg interessert med så lite som mulig. Som ego-boostende tidsfordriv. 

Skrevet

Enkelt sagt:er du forvirra - er han ikke interessert. Denne holder deg på gress og du er grei nok som underholdning innimellom, men ikke noe mer. At du får masse snaps betyr ikke en dritt, for å si det rett ut.

Ville fjernet han jeg, og flyttet fokuset til noe annet og noen bedre :)

AnonymBruker
Skrevet

Han driter i deg, bare fjern han som venn. Han bare spyr ut med samme snap til alle. 

Anonymkode: 0cc3d...a9d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...