Gå til innhold

Veldig forvirret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden i høst har jeg hatt kontakt med en fyr på snap. Vi har møttes en gang og gått tur...

Vi har daglig kontakt på snap. Noen ganger får jeg mye snap og noen ganger er det helt stille. Jeg har foreslått å møtes over kaffe/middag og han har sagt ja. Men ikke avtalt noe tid. Han har avvist meg før når jeg har spurt så jeg er redd  for å spørre direkte om dag og tid. Har lyst å spørre igjen,men vil ikke virke masete. 

Har prøvd å ikke svare han el gi respons på flere snapper nå i det siste.

Sendte et par i går...der stilte jeg han et spørsmål b.l.a... Men han svarte ikke... Stilte også et spørsmål tidligere i påsken der jeg spurte hvor han var(sendte bilde fra en fremmed plass) og da svarte han heller ikke.... Er han sur? Eller gir han bare faen?

Anonymkode: ea596...e69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har valgt å ikke svare deg flere ganger, han er nok ikke veldig interessert.

Anonymkode: 75f5d...1e2

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Com4t skrev (2 minutter siden):

Ta hintet

Hvilket hint?

Han driver jo å sender meg masse snap.....

AnonymBruker
Skrevet

Han har avvist deg tidligere. Og nå som dere har tatt opp litt kontakt så ignorerer han spørsmål om dere skal finne på mer sammen som er date.

Det betyr at han heller ikke denne gangen er interessert nok for et forhold med deg.

Det virker som om han enten har store problemer med nær relasjoner - eller at han bruker deg for å stryke sitt eget ego, at han liker å få oppmerksomhet fra deg.

Han liker deg nok som person, men han viser tydelig at han ikke er interessert nok i noe mer.

Ts, slike menn (eller kvinner) er tids- og energityver de luxe. De gir akkurat så lite som mulig, men såvidt nok til at den andre får håp om noe mer. Når den de vil ha oppmerksomhet av trekker seg tilbake fordi de blir såret og lei, da kommer de tilbake og er veldig "på" igjen, inntil de tror de har hektet personen igjen, og da dabber det av igjen. Og slik fortsetter de, som regel fordi det å ha kontakt med en kvinne (eller mann) mens de leter etter en de kan bli mer interessert i, det gjør at de føler at de er mer attraktive, de føler seg bedre når de får oppmerksomhet - selv fra en de ikke ønsker et forhold til.

Om han mot all formodning skulle være virkelig interessert, Ts, da har denne mannen trolig såpass store problemer med både kommunikasjon og nær relasjoner at jeg tenker det mest trolig ikke vil fungere likevel mellom dere (ikke uten at han innså det selv og gikk i behandling for hva som enn er hans problemer).

Ikke kast bort tid og energi på en mann som er så av og på, det er et spill som bare er ødeleggende for deg. Og du kan velge å ikke spille med.

❤️ 

Anonymkode: f7895...25f

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket hint?

Nå snakker jeg fra et manneperspektiv, hvis det er ordentlig interesse så merker du det.  Da er det også mye interesse for å avtale date. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeez, du er lettlurt. 

Anonymkode: 86039...52e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvilket hint?

En masse intetsigende snap? Det er jo du som sier at han ikke svarer på direkte spørsmål, eller kommer med konkrete forslag. Det er hint, med store lysende bokstaver. 

Anonymkode: 9e0db...949

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Bare slett han. Hvorfor bruke tid på en som ikke er interessert? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan jo skrive at du fjerner han i løpet av uken, og se om du får et svar på det. Eller bare gjøre det, og gå videre. 

Skrevet

Han er ikke interessert i deg. De skapene du får er nok ikke til deg, bare deg men noe han sender til mange. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du lurer på, ts? Du har en bekjent på snap, som deler bilder med deg. Du forsøkte eskalere bekjentskapet opp til enten vennskap eller dating, dette ble pent men vagt avslått.

Så vidt jeg ser er dette veldig likefrem og avklart? At du har fått for deg at du ønsker treffe han er ikke noe han har ansvar for. Dine ønsker er ikke hans ansvar.

Anonymkode: 35eaa...f39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De snappene er nok sendt til flere, men du svarer som at de er sendt til bare deg. Ta et hint. Ikke kast bort tiden din. 

Anonymkode: 7ae34...b51

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fyren liker å være i skuddet og trenger bekreftelse. Slutt å åpne snappene hans, eventuelt slett han.

Anonymkode: 69385...934

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han har avvist deg tidligere. Og nå som dere har tatt opp litt kontakt så ignorerer han spørsmål om dere skal finne på mer sammen som er date.

Det betyr at han heller ikke denne gangen er interessert nok for et forhold med deg.

Det virker som om han enten har store problemer med nær relasjoner - eller at han bruker deg for å stryke sitt eget ego, at han liker å få oppmerksomhet fra deg.

Han liker deg nok som person, men han viser tydelig at han ikke er interessert nok i noe mer.

Ts, slike menn (eller kvinner) er tids- og energityver de luxe. De gir akkurat så lite som mulig, men såvidt nok til at den andre får håp om noe mer. Når den de vil ha oppmerksomhet av trekker seg tilbake fordi de blir såret og lei, da kommer de tilbake og er veldig "på" igjen, inntil de tror de har hektet personen igjen, og da dabber det av igjen. Og slik fortsetter de, som regel fordi det å ha kontakt med en kvinne (eller mann) mens de leter etter en de kan bli mer interessert i, det gjør at de føler at de er mer attraktive, de føler seg bedre når de får oppmerksomhet - selv fra en de ikke ønsker et forhold til.

Om han mot all formodning skulle være virkelig interessert, Ts, da har denne mannen trolig såpass store problemer med både kommunikasjon og nær relasjoner at jeg tenker det mest trolig ikke vil fungere likevel mellom dere (ikke uten at han innså det selv og gikk i behandling for hva som enn er hans problemer).

Ikke kast bort tid og energi på en mann som er så av og på, det er et spill som bare er ødeleggende for deg. Og du kan velge å ikke spille med.

❤️

Anonymkode: f7895...25f

Tusen hjertelig takk for et VELDIG bra svar🩵 Det beste på lenge faktisk....Du har nok mye rett i alt du skriver... 

Har mange ganger tenkt om det er meg det er noe galt med siden det er så mye frem og tilbake... mulig det er det også som lar han holde på slik.. Vanskelig å avslutte når man liker en person... men helt døfødt når det er tydelig at det bare er jeg som er interessert i å bli bedre kjent... 

AnonymBruker
Skrevet

Har en slik jeg og .. han har ghosta meg 2 ganger når det var han som spurte om å møtes og ringes osv. begge gangene forduftet han.

Da han igjen fir 3 gang begynte å sende snapper og sa han hadde lyst til å møtes sa jeg ja det er du får bare gi meg tid og sted så kan vi møtes. Jada det var greit. Da fikk jeg snudd det så alt ligger på han.

Jeg har slutta og ta han seriøst. Han fortsetter som før med snapper hver tredje dag isj med kysse emojii og står i. Jeg svare med kysse emojii så legger meg på samme linje og svarer alltid. Men det er vel så langt jeg kommer med han ser jeg.

Han skjønner tydeligvis ikke at alt det der med kysse emojii og romantiske skriverier kanfordufte hvis man skulle møtes for ikke sikkert det føles sånn da. 
 Men han om det.

Han er vel eneste jeg har hatt lyst å møte pp lenge men det gikk ikke ass. 

Anonymkode: 59293...242

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har en slik jeg og .. han har ghosta meg 2 ganger når det var han som spurte om å møtes og ringes osv. begge gangene forduftet han.

Da han igjen fir 3 gang begynte å sende snapper og sa han hadde lyst til å møtes sa jeg ja det er du får bare gi meg tid og sted så kan vi møtes. Jada det var greit. Da fikk jeg snudd det så alt ligger på han.

Jeg har slutta og ta han seriøst. Han fortsetter som før med snapper hver tredje dag isj med kysse emojii og står i. Jeg svare med kysse emojii så legger meg på samme linje og svarer alltid. Men det er vel så langt jeg kommer med han ser jeg.

Han skjønner tydeligvis ikke at alt det der med kysse emojii og romantiske skriverier kanfordufte hvis man skulle møtes for ikke sikkert det føles sånn da. 
 Men han om det.

Han er vel eneste jeg har hatt lyst å møte pp lenge men det gikk ikke ass. 

Man kan jo bli smårar av slikt.... 

Tror man bare må prøve å gi f... og ikke tenke så mye på det (selv om det er vanskelig)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Man kan jo bli smårar av slikt.... 

Tror man bare må prøve å gi f... og ikke tenke så mye på det (selv om det er vanskelig)

Ja er det jeg gjør da. Kom nå greier sent i går kveld med tunga ut og  jævel horn ( filter). Og kiss kiss. Sendte ett tilbake der jeg retter tunge ..

og fikk da svar. Digg tunge lurer på hva den ka gjøre.

Antok at han bare var kåt så jeg svarte at det skulle du likt å visst.

Da svarte han : ja veldig gjerne vite ..

Jeg svarte at ok da har du noe å spekulere på da. 

Så er nok bare sex der i gården og men han vet jeg ikke er ute etter bare sex men må vel hinte og se hvor landet ligger. Men han fikk ikke så mye ut av å prøve seg der. La meg og sove istedet jeg 😁

AnonymBruker
Skrevet

Hei TS, jeg var borti en lignende kvinne nylig. Masse snaps, spørmål om alt mulig rart, ønsker om "treffes" men alltid unnskyldning. (Sykdom etc) kunne også plutselig "Ghoste" ikke høre noe eller svarer ikke på noe på en uke/to for å så plutselig ta iniativ igjen. 

Rådet er kom deg videre, det sliter deg bare ut og hvertfall hvis du virkelig er interessert selv. 

Anonymkode: e89d1...c59

AnonymBruker
Skrevet
On 4/3/2024 at 1:23 AM, AnonymBruker said:

Har mange ganger tenkt om det er meg det er noe galt med siden det er så mye frem og tilbake... mulig det er det også som lar han holde på slik.. Vanskelig å avslutte når man liker en person... men helt døfødt når det er tydelig at det bare er jeg som er interessert i å bli bedre kjent... 

Hvor lenge vil du ydmyke deg? Du er tidsfordriv for ham. 

Anonymkode: 86039...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...