tobo Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #21 Skrevet 7. februar 2006 Enig, enig. Hun imponerer ikke med veldig intelligente spørsmål, for å si det sånn. Synes Vår Staude forsåvidt er grei, men hun ser jo ut som hun har altfor stort hode etter at hun slanket seg så innmari. Ingen har nevnt jantelov her ennå, så jeg gjør det: Vi er bare misunnelige. ← Tv-bildet gjør en som kjent tykkere. Og du... fint du nevnte jante-lov- greiene. Så slipper vi kanskje flere politisk korrekte uttalelser. Åh - det er så deilig å hate....
Pimbila Skrevet 7. februar 2006 #22 Skrevet 7. februar 2006 Liker alle på tv2 bortsett fra Nils Gunnar. Han er flinkere til å lese opp nyhetene slik han gjorde før.
stinegull Skrevet 8. februar 2006 #23 Skrevet 8. februar 2006 Det som irriterer med han jan Øyvind er at han tror han er mesterkokk og tar nesten over matlagingen for Wenche. ← så enig så enig
Lizzie Skrevet 8. februar 2006 #24 Skrevet 8. februar 2006 Cille gliser dumt inn i kameraet. Ikke ulikt 1-åringen som sitter og smiler til seg selv i speilet. Jeg har aldri orket den dama på tv.
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #25 Skrevet 8. februar 2006 Jeg liker Cille litt, jeg. Synes hun har en varm og koselig personlighet. Hvor smart og alt det der hun er, blir litt uvesentlig for meg egentlig. Men Wenche... uggbugg. Hun er horribel. Står der med en bolle med en kilo revne gulrøtter eller noe sånt, og må bruke teskje for å få det opp i en kjele. Arrrrg. Hun er ei kløne. Får fnatt. Vår Staude er grei nok hun, men hun ser anorektisk og sliten ut støtt. Synes litt synd på henne av og til, for det ser ut som om hun skal stupe der hun står. Hun burde spise litt fler av de pølsene til Wenche!
Gjest Fruktfat Skrevet 8. februar 2006 #26 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Det er vel Vår Staude dere mener. ← hun er på tv2. og hun er jo en kjempegod programleder da! vår og jan-øyvind er det beste paret som har vært på god morgen, norge. vår er morsom og uhøytidelig, hun gjør hele frokost-tv. jeg liker at de er avslappet og "føler seg hjemme" jeg da, koselig det. nils gunnar passer bare til nyheter og muligens diskusjonsprogrammer, han avbryter jo alle! (cille biermann vet jeg ikke hvem er engang...) Endret 8. februar 2006 av Fruktfat
Gjest gjest1 Skrevet 8. februar 2006 #27 Skrevet 8. februar 2006 Hmmm... har aldri tenkt at jeg burde irritere meg over frokostvertene/vertinnene på tv jeg... synes igrunnen at de programmene er koselige uansett hvem som leder dem, men jeg hadde vært ennå mer fornøyd hadde det ikke vært for de hersens nyhetene hvert jævla kvarter... er det nødvendig??
Gjest Ester Skrevet 8. februar 2006 #28 Skrevet 8. februar 2006 Hmmm... har aldri tenkt at jeg burde irritere meg over frokostvertene/vertinnene på tv jeg... synes igrunnen at de programmene er koselige uansett hvem som leder dem, men jeg hadde vært ennå mer fornøyd hadde det ikke vært for de hersens nyhetene hvert jævla kvarter... er det nødvendig?? ← Nå er det vel ingen som har sagt at alle burde irritere seg over dem, men jeg liker å se på NRK om morgenen for å slippe reklamen på TV2, og Cille B. synes jeg rett og slett er en jævlig dårlig programleder. Og da blir jeg irritert når hun er programleder.
Gjest Markus i Oslo Skrevet 8. februar 2006 #29 Skrevet 8. februar 2006 Jeg er så trøtt og sur på morran at jeg sikkert hadde vært irritert og sur selv om værdamene på TV2 hadde vært toppløse. Så jeg tror egentlig det er like mye min skyld at jeg ikke helt liker noen av programfolkene før litt ut på kvelden.
Gjest LoisLane Skrevet 8. februar 2006 #30 Skrevet 8. februar 2006 Men Wenche... uggbugg. Hun er horribel. Står der med en bolle med en kilo revne gulrøtter eller noe sånt, og må bruke teskje for å få det opp i en kjele. Arrrrg. Hun er ei kløne. Får fnatt. ← Jeg liker Wenche, men får fnatt av hvor ofte hun sier "litteranne" hele tiden! Litteranne salt og litteranne mel - jeg har hengt meg helt opp i det.
Gjest Rognebær Skrevet 8. februar 2006 #32 Skrevet 8. februar 2006 Nå ser jeg aldri TV om morgenen, så jeg aner ikke hvordan Cille Biermann gjør seg på fjernsyn, men hun er jo et FUNN i P1s "20 spørsmål", som går søndager klokka ett og i reprise samme dag kl. 22.30. Eterens aller, aller beste program!
tobo Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #33 Skrevet 9. februar 2006 Nå ser jeg aldri TV om morgenen, så jeg aner ikke hvordan Cille Biermann gjør seg på fjernsyn, men hun er jo et FUNN i P1s "20 spørsmål", som går søndager klokka ett og i reprise samme dag kl. 22.30. Eterens aller, aller beste program! ← Nettopp. Hun bør bytte beite. Holde seg det hun kan aller best. Hun skriver kjempegode tekster. Og nå også radio - ser man det!!! Ingen grunn til alt hun skal være på tv, altså.
philippa starck Skrevet 9. februar 2006 #34 Skrevet 9. februar 2006 Hihi - gjett om jeg skal se på Frokost-TV i morgen tidlig. Jeg vil også hate litt!!
Gjest LoisLane Skrevet 9. februar 2006 #35 Skrevet 9. februar 2006 Heter det ikke littegranne? ← Jo, ikke sant! Fortell det til Wenche, du.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2006 #36 Skrevet 9. februar 2006 Jeg ser aldri på Frokost tv for da er jeg på jobb - men jeg må jo også få lov til å erge meg over programledere ... Jeg kryper til alteret og sier rett ut at jeg ikke klarer å se nyhetene på TV Norge når de presenteres av Anita Reinton Utgård - jeg kan bare ikke orke måten den jenta snakker på ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå