tobo Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Morgenene er ille nok som de er. Skifte kanal? Nei. Da blir man servert hun som ser ut som en amerikansk presidentfrue. Men egentlig ikke et veldig stort problem, altså
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Etter å ha fått valget mellom Cille og Elin "Englefjes" Tvedt har jeg sluttet å se på NRK om morran. Endret 6. februar 2006 av LoisLane
tobo Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2006 Men det er vel ikke Siri Kalvik. Er det ikke Elin Tvedt da? Samma. Sluttet jeg også. Vil ha tilbake Grosvold.
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 Hva er galt med Siri Kalvig? ← Absolutt ingenting. Bare jeg som surrer.
Gjest Ester Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Det er vel Vår Staude dere mener. Men jeg er SÅ enig i at Cille B. er dårlig - orker ikke å se på frokost-tv på NRK når hun er der. Hun er jo helt talentløs, sitter bare der med et dumt glis. Blir i dårlig(ere) humør av å se den dama om morgenen.
Gjest Gjest_Amalie_* Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 Så la vær å se tv på morgenen da. Er vel ikke livsnødvendig for dere vel??
Gjest Ester Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 Så la vær å se tv på morgenen da. Er vel ikke livsnødvendig for dere vel?? ← Vi utveksler meninger om kjente personer. Hvis du ikke liker det kan du vel la være å åpne tråden, det står jo i beskrivelsen hva det gjelder.
tobo Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Elin Tvedt og Cille Biermann er på NRK. Sammen presidentfruen er Vår Staude på tv2. Men snakker om grusomme folk... Synes ikke Staude er ille på skjermen. (hmmm.... tar meg i å føle meg voldsomt kritisk.... Jeg er normalt ikke det, altså. Men denne frokostgjengen - PÅ BEGGE KANALER!!!- går meg på nervene) ) Endret 7. februar 2006 av Newt
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #10 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg synes Vår er mye bedre enn han sosionomen (programlederen), han litt tykke, som føler seg så hjemme at en skulle tro han var hjemme i sin egen stue (mangler profesjonalitet og noe distanse..) Jeg er enig i det noen sa om jobbprestasjonen til E. Tvedt på NRK: for en vits, må jeg si. Jeg må si både NRK og hun har gapt for høyt.. Når frokost-TV blir for intellektuelt og skarpt, da gjenstår det bare å si "ha det bra" altså. Endret 7. februar 2006 av Newt
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #11 Skrevet 6. februar 2006 Jeg synes Vår er mye bedre enn han sosionomen (programlederen), han litt tykke, som føler seg så hjemme at en skulle tro han var hjemme i sin egen stue (mangler profesjonalitet og noe distanse..) ← Hvem i alle dager er det som er tykk på Mårras-TV?
*M* Skrevet 6. februar 2006 #12 Skrevet 6. februar 2006 Signe i TV2 er ikke så mye bedre. Hva er det med genserene hun må ha oversjuldrene hele tiden? Hun kommer jo ikke til å ta den fordi det blir kaldt.
Gjest Ester Skrevet 6. februar 2006 #13 Skrevet 6. februar 2006 Hvem i alle dager er det som er tykk på Mårras-TV? ← Det er en som har litt vom, da. Øyvind et-eller-annet?
hilli Skrevet 6. februar 2006 #14 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Jeg synes Vår er mye bedre enn han sosionomen (programlederen), han litt tykke, som føler seg så hjemme at en skulle tro han var hjemme i sin egen stue (mangler profesjonalitet og noe distanse..) ← Han som alltid lener seg framover mens han holder brillende i hånden? Jeg aner ikke hva han heter, men han er en av de få jeg virkelig ikke takler å se på tv! Endret 7. februar 2006 av Newt
Gjest LoisLane Skrevet 6. februar 2006 #15 Skrevet 6. februar 2006 Signe i TV2 er ikke så mye bedre. Hva er det med genserene hun må ha oversjuldrene hele tiden? Hun kommer jo ikke til å ta den fordi det blir kaldt. ← Enig, enig. Hun imponerer ikke med veldig intelligente spørsmål, for å si det sånn. Synes Vår Staude forsåvidt er grei, men hun ser jo ut som hun har altfor stort hode etter at hun slanket seg så innmari. Ingen har nevnt jantelov her ennå, så jeg gjør det: Vi er bare misunnelige.
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #16 Skrevet 6. februar 2006 Jeg liker både Vår, Signe og Jan-Øyvind jeg, men Cilie eller Cille eller hva hun heter- hun klarer jeg ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #17 Skrevet 7. februar 2006 Denne Signe i i TV2s morgensending er bare å le av. Skjønner godt at hun ikke kan brukes til noe annet en sendinger med lavt seertall, og mindre intelligente seere. Jan-Øyvind syns jeg er OK.
Cilla Skrevet 7. februar 2006 #18 Skrevet 7. februar 2006 Det som irriterer med han jan Øyvind er at han tror han er mesterkokk og tar nesten over matlagingen for Wenche.
tobo Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #19 Skrevet 7. februar 2006 Hi-hi.... Wenche.... Pølse-Wenche. "denne retten kan du også lage med kylling, men jeg velger pølser..." Knis.
Hilde Skrevet 7. februar 2006 #20 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Tråden er ryddet. Newt-mod Endret 7. februar 2006 av Newt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå