Gå til innhold

Ida Elise Broch


Majer

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett på Spillet ble jeg mildt sagt sjokkert over henne. Hvilket inntrykk har dere av henne?

Endret av Majer
Navnefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wellbutrin

Skikkelig vakker dame syns jeg som også er ok som skuespiller. Likte henne i "Hjem til jul". Har ikke sett Spillet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkert er jeg ikke, men hun virker jo ganske ustabil som ikke klarer å kontrollere seg og bare MÅ fortelle alt til alle. Skulme ønske det var hun som gikk ut og ikke Martine.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntrykk tidligere har vært fint. Flott skuespiller, liker at norske skuespillere også får satt seg på verdenskartet, og det har Ida klart.

 

Tror dessverre at det kommer til å være mange meninger om henne etter at "Spillet" er ferdig. Jeg forstår at hun var inni bobla, hun er ikke vandt til reality og taktikken du må kjøre for å vinne. Angående Spillet og hvordan hun velger sine valg. Her har kun bommet grovt i mine øyne, men det endrer ikke synet mitt på skuespiller prestasjonene hennes etc. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter spillet et veldig dårlig inntrykk. Hun er illojal og uærlig. En skikkelig dårlig lagspiller. Håpet hun skulle ryke, forteller alt videre uten å tenke på laget sitt.

  • Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye følelser, lar seg styre av følelsene. Falsk. Grinete og illojal. Ødelegger dynamikker og vennskap. Dessverre ikke ett godt inntrykk av henne etter Spillet. 

Samtidig så er hun en flink skuespiller, og den Ida vi ser i Spillet, er nok ikke helt ekte Ida, er jo en ekstrem situasjon å være i. Hun er jo sykt stresset der inne... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inntrykket mitt er at hvis man ser på henne i mer enn to sekunder så begynner hun å grine… 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke som forventet,  skikkelig skuffet over henne og hun sank enda mer i mine øyne da hun sendte ut Martine. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum og slarvete. Hun er en sånn man ikke kan fortelle noe til i fortrolighet. Hun ødelegger for hele laget sitt! Du er passe lite smart når du går til konkurenten og forteller hvilken strategi laget ditt har valgt🙄🤦‍♀️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ida spiller spillet. Kanskje hun har lyst til å vinne. De har blitt med på et spill hvor de må spille hvis de skal vinne. 

En mann som gjør det samme hadde ikke fått den typen tyn. En kvinne kan selvsagt ikke spille for å vinne. Hun må være lagspiller og tenke på folks følelser.  Til og med i en sånn setting.

Og ja, jeg merket den samme antipatien. Byttet om på kjønnsrollene og innså hvor dobbeltmoralsk jeg var. Selv om jeg tror jeg ikke er det..🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er viktig å huske at det er et spill. Det er ikke noe galt med Ida. Hun er søt, vimsete og lager underholdning.

Jeg blir mest provosert av de som blir sure og fornærmet på ordentlig. 

Endret av Isambard
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MildeMarie skrev (5 minutter siden):

Ida spiller spillet. Kanskje hun har lyst til å vinne. De har blitt med på et spill hvor de må spille hvis de skal vinne. 

En mann som gjør det samme hadde ikke fått den typen tyn. En kvinne kan selvsagt ikke spille for å vinne. Hun må være lagspiller og tenke på folks følelser.  Til og med i en sånn setting.

Og ja, jeg merket den samme antipatien. Byttet om på kjønnsrollene og innså hvor dobbeltmoralsk jeg var. Selv om jeg tror jeg ikke er det..🙈

Jeg tror forskjellen også er at ingen ventet noe annet av Danby. Han får nok også gjennomgå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å snakke ned personer som har psykiske utfordringer. Jeg synes det var tøft av henne å melde seg på. Selv om hun er ulik meg så er jeg glad hun finnes i denne verdenen, akkurat som hun er. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for krenkende innlegg. 
 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange som er butt hurt her inne da. Det er et spill. Ja hun vimser litt, men det gjør henne ikke til et dårlig menneske. Om hun spiller spillet bra er en annen diskusjon. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker veldig utrygg. Det er vel det inntrykket jeg sitter med. Usikker på seg selv. Har ingenting i mot henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...