Gå til innhold

Hva er deres erfaringer med zooplus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukte de lenge og det var sjelden noe problem. Fikk for mange varer en gang (5 tau i stedet for 1), men fikk beholde de etter å ha snakket med kundeservice. 

Bruker nå heller vetzoo da de har mer utstyr rettet mot jakthunder. Har abonnement på fôrtypen jeg bruker hos dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han handlet mye diverse hos zooplus og er veldig fornøyd! Noe av tekst og bilder er feil, så man må være ganske kritisk og pirkete om noe ikke virker helt riktig. Jeg har ikke opplevd det selv utenom litt feil oversatt tekst

Jeg har fått hjelp av kundeservice, og de svarer veldig raskt

Så langt er jeg veldig fornøyd med alt jeg har handlet der. Poengene man samler opp og rabattene er et stort pluss også 😄

Anonymkode: 72956...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med de. 

Anonymkode: 05b32...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedsakelig fornøyd, bestilt mye godbiter i store kvanta der. Dog ikke alltid fornøyd med beskrivelsen av varer der, kjøpte noen godbiter som var merket som små og fine som treningsgodbiter og de var svære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd. Har handlet der i mange år siden de har kattematen jeg bruker billigst. 

Men jeg skjønner jo godt at ts ikke er fornøyd,  det hørtes ganske kjipt ut. De burde svare på mail.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn dobbel matte der øverste laget er hullete? Bare sett reklame for det på mange Instagram poster.. hadde vært greit å ha, men min katt spreller med beina etter do, så sanden sprer seg over alt. Har plassert kattedo i et kott, men er fremdeles litt som havner utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (4 timer siden):

Er det sånn dobbel matte der øverste laget er hullete? Bare sett reklame for det på mange Instagram poster.. hadde vært greit å ha, men min katt spreller med beina etter do, så sanden sprer seg over alt. Har plassert kattedo i et kott, men er fremdeles litt som havner utenfor.

Det er denne matten og den har gode anmeldelser, men er helt elendig.

TsScreenshot_20240402_212137_Chrome.thumb.jpg.c2d065e5af41a81958a87fa15d1638f9.jpg

Anonymkode: 61957...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God erfaring med både nettbutikken og produktene. 

Anonymkode: bb47f...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er denne matten og den har gode anmeldelser, men er helt elendig.

TsScreenshot_20240402_212137_Chrome.thumb.jpg.c2d065e5af41a81958a87fa15d1638f9.jpg

Anonymkode: 61957...94c

Den er jo veldig billig da, så ikke det største tapet. Har den samme, syntes den hjelper - men man må jo seff tenke logisk: Katter hopper ofte ut av doen og da havner det meste lenger ut enn der man har plassert matta. Men hjelper litt syntes jeg :D

Anonymkode: 12440...cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Katter hopper ofte ut av doen og da havner det meste lenger ut enn der man har plassert matta. Men hjelper litt syntes jeg

Det er matta sin feil at katten gjør det!!!!

Anonymkode: c6549...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er matta sin feil at katten gjør det!!!!

Anonymkode: c6549...b96

:fnise:

Anonymkode: 12440...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Takket være dere fikk jeg telefonnummeret til zooplus i Danmark, ringte de og de beklaget at de ikke hadde besvart min e-post for to måneder siden, og sa at de vil refundere pengene for kattetoalettet, toalettmatten og børsten som  ikke fungerte, og jeg trengte ikke å sende varene i retur.

Veldig bra service👌

Anonymkode: 61957...94c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her

Takket være dere fikk jeg telefonnummeret til zooplus i Danmark, ringte de og de beklaget at de ikke hadde besvart min e-post for to måneder siden, og sa at de vil refundere pengene for kattetoalettet, toalettmatten og børsten som  ikke fungerte, og jeg trengte ikke å sende varene i retur.

Veldig bra service👌

Anonymkode: 61957...94c

Så bra! Det var betryggende

Anonymkode: 5230b...bfa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært fornøyd med dem, men de brukte postnord en periode så da gikk jeg over til musti.

Men den matta er jo helt elendig, det er absolutt ikke noe mer spesielt med den enn med en helt vanlig dørmatte du kan kjøpe for 50kr på ikea. Skal du ha en matte som stopper sanda må den være dyp nok.

Anonymkode: 14dc0...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har vært fornøyd med dem, men de brukte postnord en periode så da gikk jeg over til musti.

Men den matta er jo helt elendig, det er absolutt ikke noe mer spesielt med den enn med en helt vanlig dørmatte du kan kjøpe for 50kr på ikea. Skal du ha en matte som stopper sanda må den være dyp nok.

Anonymkode: 14dc0...33e

Matten hadde fått gode anmeldelser inne på zooplus og var rimelig, derfor kjøpte jeg den siden jeg ikke kunne finne matter hverken på Dogman eller Musti.

De ansatte sier at de ikke tar inn matter, da de ikke har funnet noen som er skikkelig gode.

Ts

Anonymkode: 61957...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Matten hadde fått gode anmeldelser inne på zooplus og var rimelig, derfor kjøpte jeg den siden jeg ikke kunne finne matter hverken på Dogman eller Musti.

De ansatte sier at de ikke tar inn matter, da de ikke har funnet noen som er skikkelig gode.

Ts

Anonymkode: 61957...94c

Lott off topic, men min erfaring er at det beste er et hop-in do som man plasserer i et hjørne sånn at katten hopper opp på lokket før de fortsetter ut i huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gliffy skrev (1 time siden):

Lott off topic, men min erfaring er at det beste er et hop-in do som man plasserer i et hjørne sånn at katten hopper opp på lokket før de fortsetter ut i huset. 

Ja jeg har tenkt på om jeg skal kjøpe et "hopp inn do" til katten min, men han er ikke vant til å gå på do i et lukket do så jeg har åpen kasse til han.

Ts

Anonymkode: 61957...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg har tenkt på om jeg skal kjøpe et "hopp inn do" til katten min, men han er ikke vant til å gå på do i et lukket do så jeg har åpen kasse til han.

Ts

Anonymkode: 61957...94c

ja, de kan jo være nøye på hvor de vil gå på do de kattene :)

Ett triks hvis man skal venne de til hop-in do er å fylle opp ganske høyt med sand til å begynne med så det ikke blir så dypt å gå nedi for de. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bare gode erfaringer. En gang hadde det gått hull på en 8kg pose med tørfor, så når jeg åpnet esken var det knupper overalt. Sendte bilde i mail til de og fikk ny pose gratis med engang.

Anonymkode: 21bda...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...