AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #1 Del Skrevet 2. april 2024 I februar kjøpte jeg en kattebørste, matte til å ha foran kattedoen og et nytt kattetoalett. Børsten tar ikke hår i det hele tatt, og jeg fant ut at det er akkurat samme type børste man bruker på hester, bare at de har satt bilde av en katt på og selger den til katteeiere. Matten som skal ligge foran kattedoen fungerer ikke på kattesand, og katten drar med seg like mye sand utover gulvet som når det ikke er matte der. Kattedoen hadde feil mål, og på etiketten stod det at den er 27,5 cm på den laveste siden, men når jeg målte var den laveste siden 10 cm. Siden zooplus ikke har telefon sendte jeg en e-post til kundeservice i et eller annet land, men har ikke fått noe svar fra de. Kommer ikke til å handle der mer 🤨 Anonymkode: 61957...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #2 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg er kjempefornøyd. Har kjøpt div klorestativ og senger, kattemat. Aldri trengt å klage. Anonymkode: 58d3b...9d5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #3 Del Skrevet 2. april 2024 Da er du misfornøyd med produktene og ikke butikken? Handlet kjente merker derfra flere ganger, alltid raskt sendt avgårde. Anonymkode: b2552...313 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #4 Del Skrevet 2. april 2024 Alltid veldig fornøyd, handlet der i mange år, aldri trengt å klage på noe. Seriøse og gode produkter, men man kjøper aldri noe fra nett uten å se på annmeldelser av produkt osv da, det er vel en selvfølge uansett hvor man handler. Anonymkode: 12440...cb0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #5 Del Skrevet 2. april 2024 Også fått svar raskt den ene gangen jeg kontaktet de. Anonymkode: b2552...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #6 Del Skrevet 2. april 2024 Ts her Jeg leser alltid anmeldelser men som oftest så er de 50/50, da noen er kjempefornøyde og andre ikke så fornøyde, og så kommer det jo an på pelstypen til katten og hvilken type kattesand man bruker, fordi noe sand henger seg lettere fast på potene en annen type sand. Det at de ikke svarer meg på e-post, det er det jeg misfornøyd med, for da kunne jeg returnert varene eller fått pengene igjen! Anonymkode: 61957...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #7 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Også fått svar raskt den ene gangen jeg kontaktet de. Anonymkode: b2552...313 Kontaktet du de via mail? Ts Anonymkode: 61957...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #8 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da er du misfornøyd med produktene og ikke butikken? Handlet kjente merker derfra flere ganger, alltid raskt sendt avgårde. Anonymkode: b2552...313 Er selvfølgelig misfornøyd med produktene som ikke er det som det vises på bildene, pluss at jeg ikke får kontakt med kundeservice🥴 Ts Anonymkode: 61957...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #9 Del Skrevet 2. april 2024 De er min favoritt dyrebutikk på nett, og jeg handler mye der. Jeg handler mest kattemat der, og har også sett at beskrivelsen ikke alltid stemmer. De har noen ganger hatt feil bilde, og noen ganger har maten vært av et annet dyr enn i beskrivelsen. Jeg tror ikke de alltid klarer å holde produktbeskrivelsene sine oppdatert, og noen ganger tror jeg de har oversatt feil. For min del har det ikke gjort noe, så jeg har ikke prøvd å klage. Men de har både et kontaktskjema du kan fylle ut og et (dansk) telefonnummer på nettsida si. Anonymkode: 73f29...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 2. april 2024 #10 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg har bare kjøpt kattemat av ett bestemt merke der, alltid fått akkurat det jeg bestilte, rask levering og de har lave priser. Men kan altså ikke gå god for noe annet enn at de sender riktig kattemat. Og har akkurat samme erfaring med et halvt dusin sånne nettbutikker, siden jeg alltid sjekker priser og kjøper kattematen der den er billigst. Alle har omtrent lik leveringstid og ingen har rotet til bestillingen min enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #11 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg har vært kunde i mange år. Noen ganger har det vært feil produkter i pakken. Nå har jeg funnet en ny nettbutikk Zoo.no , varene kommer mye raskere. Så hvis jeg er fornøyd med 1 bestilling jeg har bestilt nå så kommer jeg til å gå over til de. Anonymkode: 52404...5f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #12 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De er min favoritt dyrebutikk på nett, og jeg handler mye der. Jeg handler mest kattemat der, og har også sett at beskrivelsen ikke alltid stemmer. De har noen ganger hatt feil bilde, og noen ganger har maten vært av et annet dyr enn i beskrivelsen. Jeg tror ikke de alltid klarer å holde produktbeskrivelsene sine oppdatert, og noen ganger tror jeg de har oversatt feil. For min del har det ikke gjort noe, så jeg har ikke prøvd å klage. Men de har både et kontaktskjema du kan fylle ut og et (dansk) telefonnummer på nettsida si. Anonymkode: 73f29...5cf Jeg fant ikke telefonnummer Ts Anonymkode: 61957...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #13 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kontaktet du de via mail? Ts Anonymkode: 61957...94c Ja. Anonymkode: b2552...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #14 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De er min favoritt dyrebutikk på nett, og jeg handler mye der. Jeg handler mest kattemat der, og har også sett at beskrivelsen ikke alltid stemmer. De har noen ganger hatt feil bilde, og noen ganger har maten vært av et annet dyr enn i beskrivelsen. Jeg tror ikke de alltid klarer å holde produktbeskrivelsene sine oppdatert, og noen ganger tror jeg de har oversatt feil. For min del har det ikke gjort noe, så jeg har ikke prøvd å klage. Men de har både et kontaktskjema du kan fylle ut og et (dansk) telefonnummer på nettsida si. Anonymkode: 73f29...5cf Husker ikke nå om det var kontaktskjema eller mail jeg sendte. Tlf nr fant jeg ikke Ts Anonymkode: 61957...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #15 Del Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg fant ikke telefonnummer Ts Anonymkode: 61957...94c Det står nederst på sida her. https://support.zooplus.no/nb-NO/support/tickets/new Anonymkode: 73f29...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #16 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg har bare gode erfaringer. Jeg handler til hund og hamster, har aldri fått feil produkt eller produkt med feil på. En gang var det dårlig pakking så det hadde blitt hull på en boks med sand, jeg fikk svar av kundeservice samme dag, de refunderte hele summen på sanden uten noe om men så jeg ble godt fornøyd. Anonymkode: 968eb...274 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #17 Del Skrevet 2. april 2024 Jeg forstår at du har hatt en dårlig opplevelse ts, med rette. Og håper ikke at de er som zalando (bygger opp en stor plass i markedet, før de blir til en kjip butikk som gjør feil uten å ta ansvar etterpå) jeg har brukt zooplus mye, og helt uproblematisk. En gang fikk pakken en skade i frakt, noe de løste umiddelbart ved å sende en ny av skadet vare. Anonymkode: 5230b...bfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 2. april 2024 #18 Del Skrevet 2. april 2024 Veldig godt fornøyd, får varene raskt og kundeservicen har vært veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 2. april 2024 #19 Del Skrevet 2. april 2024 100% fornøyd! De er som regel best på pris, vi bestiller ofte for til hundene der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #20 Del Skrevet 2. april 2024 Ts her 😃Har mye uflaks i livet generelt, og dette føyer seg inn i rekken siden dere andre har gode erfaringer med Zooplus Anonymkode: 61957...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå