AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #61 Skrevet 2. april 2024 Rosalilje84 skrev (23 minutter siden): Du ville bli overrasket over hvor mange menn som avviser sine koner i graviditeten og som er utro mens kona er gravid. https://www.baby.no/graviditet/utroskap-under-graviditeten-er-vanligere-enn-hva-man-tror/ Slett ikke overrasket. Jeg ser på dette som en helt naturlig del av gamet. Det jeg derimot ikke forstår er at folk tror det hjelper å skjelle og kjefte på et anonymt forum😂. Anonymkode: aecdf...335
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #62 Skrevet 2. april 2024 1 hour ago, Rosalilje84 said: Du ville bli overrasket over hvor mange menn som avviser sine koner i graviditeten og som er utro mens kona er gravid. https://www.baby.no/graviditet/utroskap-under-graviditeten-er-vanligere-enn-hva-man-tror/ Du ville blitt overrasket over hvor mange kvinner som reelt sett er utro jevnt over, men som underrapporterer dette i samtlige studier. Du ville også blitt overrasket over hvor mange kvinner som ikke tenner på mannen sin, og aldri har gjort det, mens de aller fleste menn seksuelt tenner på sin partner. Også over tid, selv om partneren objektivt sett ikke er fysisk attraktiv. Du ville også blitt overrasket over hvor mange kvinner som går fra sin mann, hvor mange av de som behandler menn dårlig i etterkant, og hvor mange av de som forlater fordi de rett og slett oppgraderer til "en bedre mann". Til forskjell så er det bare i 20% av tilfellene mannen forlater, og bare i 10% av de igjen altså 2% av totalen at mannen har funnet en annen kvinne. Når menn forlater et forhold er det ifg statistikken oftest fordi kvinnen er blitt utålelig å leve sammen med. Du ville også blitt overrasket over at menn topper de aller aller aller fleste negative statistikker, og at kvinner jevnt over kommer best ut når det gjelder det aller mest. Ja, til og med lønn per faktisk arbeidende time. Anonymkode: 61a93...905 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #63 Skrevet 2. april 2024 Fortell det til henne mens hun føder 👌 Anonymkode: 24af1...23d
Rosalilje84 Skrevet 2. april 2024 #64 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du ville blitt overrasket over hvor mange kvinner som reelt sett er utro jevnt over, men som underrapporterer dette i samtlige studier. Du ville også blitt overrasket over hvor mange kvinner som ikke tenner på mannen sin, og aldri har gjort det, mens de aller fleste menn seksuelt tenner på sin partner. Også over tid, selv om partneren objektivt sett ikke er fysisk attraktiv. Du ville også blitt overrasket over hvor mange kvinner som går fra sin mann, hvor mange av de som behandler menn dårlig i etterkant, og hvor mange av de som forlater fordi de rett og slett oppgraderer til "en bedre mann". Til forskjell så er det bare i 20% av tilfellene mannen forlater, og bare i 10% av de igjen altså 2% av totalen at mannen har funnet en annen kvinne. Når menn forlater et forhold er det ifg statistikken oftest fordi kvinnen er blitt utålelig å leve sammen med. Du ville også blitt overrasket over at menn topper de aller aller aller fleste negative statistikker, og at kvinner jevnt over kommer best ut når det gjelder det aller mest. Ja, til og med lønn per faktisk arbeidende time. Anonymkode: 61a93...905 Her var det mye skrik og lite substans. Med masse irrelevante ting som negative statistikker, lønn og så videre. Jeg har personlig opplevd flere menn som rett og slett avviste meg seksuelt over tid i fast forhold, og da snakker jeg om mange måneder/et par år. Selv om jeg ikke ble noe mindre attraktiv i løpet av denne tiden. Selvfølgelig finnes det drittsekker både blant kvinner og menn. Du har heller ikke noe som helst belegg for å si at alle menn er gode, ærlige og oppriktige, mens alle kvinner lyver, underrapporterer og lager helvete. Nei, menn går ikke bestandig fordi kvinnen er "utålelig å leve sammen med". Noen går for å kunne pule rundt, noen finner seg ei ung og dum som virker sååå fantastisk og frigjort, før hverdagen innhenter dem også i det nye forholdet. Her har du noe statistikk: https://www.kk.no/samliv/er-det-sant-at-menn-vil-finne-en-annen-mens-kvinner-vil-finne-seg-selv/69680898 https://www.finansavisen.no/nyheter/livsstil/2014/05/menn-skiller-seg-fra-syke-koner https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-studie-flere-kvinner-enn-menn-er-lykkelig-som-single/s/12-95-3423389455
MuffinStud Skrevet 2. april 2024 #65 Skrevet 2. april 2024 Uavhengig av alt annet, så sjekk deg hos legen før du har samkvem med din kone.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #66 Skrevet 2. april 2024 Nr kuken din står, og du ikkje klarer å styre kåtheten din bør du kanskje vurdere å ta deg en prat med fastlegen din. Anonymkode: 9a907...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #67 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nr kuken din står, og du ikkje klarer å styre kåtheten din bør du kanskje vurdere å ta deg en prat med fastlegen din. Anonymkode: 9a907...0d2 Men han styrte jo kåtheten? Bare et annet sted. Anonymkode: aecdf...335
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #68 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En tøffelmann hadde sittet og runket, en ekte alfahann går ut og får seg mer fitte. Anonymkode: 16970...e7d Du har misforstått. En tøffel er en svak mann. I dette tilfellet en mann som lar seg styre av sine lyster. Ingenting alfa i det. Svak mann med stor S kaller man det. En alfahann tar seg av og beskytter sin familie, ikke utsetter dem for farer, slik som den lille mannen her gjør. Anonymkode: 201d5...b1e 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2024 #69 Skrevet 2. april 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En tøffelmann hadde sittet og runket, en ekte alfahann går ut og får seg mer fitte. Anonymkode: 16970...e7d Dessuten er det ingen alfahanner som er aktiv på KG. De vet knapt hva KG er. Just saying 💅 Anonymkode: 201d5...b1e 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #70 Skrevet 3. april 2024 On 4/1/2024 at 4:58 PM, AnonymBruker said: Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. Hva ville dere gjort? Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer? Anonymkode: 08043...1a6 Si du har vont ein plass du har plages med før. Si til legen slik det er å om du ikke har sykdom vil du ikke ha noe svar. Om du er positiv skal legen kun skrive i brevet att du må ta kontakt. Anonymkode: 019ab...065
carlberner1 Skrevet 3. april 2024 #71 Skrevet 3. april 2024 On 4/2/2024 at 6:03 PM, AnonymBruker said: Dessuten er det ingen alfahanner som er aktiv på KG. Anonymkode: 201d5...b1e Bli med ut bak!! Din anonyme ..
Sydvesta Orkana Skrevet 3. april 2024 #72 Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 16.58): Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. Hva ville dere gjort? Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer? Anonymkode: 08043...1a6 Skrevet 1. april.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #73 Skrevet 6. april 2024 AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 16.58): Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. Hva ville dere gjort? Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer? Anonymkode: 08043...1a6 Stakkars... håper hu finner ut av det siden du ikke har stor nok pikk til å fortelle hu sannheten. Skam deg Anonymkode: 57428...680
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #74 Skrevet 6. april 2024 Å være utro mot den kvinnen som bærer på ditt ufødte barn, er faen meg forkastelig🤮 Æsj for et krek av en mann du er. Du trenger hjelp- søk psykolog, og jeg håper av pikken din råtner bort og faller av pga kjønnssykdommer🖕 Anonymkode: d1e68...d95
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #75 Skrevet 6. april 2024 Altså, du gjorde din kone gravid med ditt barn, ditt barn nummer 3. Og hun ha da gått gjennom graviditeten uten at mannen har lyst på henne? Du vet at mange kvinner har økt lyst under hvertfall deler av graviditeten? Men så har du heller valgt å knulle en annen, mens din kone gror babyen din?? Hun utsetter kroppen sin for en 3.graviditet, og du takker henne og støtter henne ved å være utro? Beklager, men du er ikke mye til mann. Greit nok, noen menn har faktisk problemer med å ha sex med sin gravide kvinne, men hvorfor brukte du ikke bare høyrehånden? Hvorfor angrer du nå plutselig? Eller er det egentlig mer det at hun skal finne det ut? Hva om elskerinnen din ikke vil akseptere at det er over mellom dere? Hva gjør du da? På Haukeland har de en egen avd der man kan teste seg, og jeg tror ikke man må bestille time. Du har klart å snike deg unna for å knulle, da klarer du å snike deg unna for å teste deg, for toppen av alt hadde vært om du i tillegg hadde smittet henne med noe. AnonymBruker skrev (På 1.4.2024 den 19.52): Har mottatt mange henvendelser fra damer som er sammen med menn som er "kjedelige i sengen", liten kuk eller fått mindre lyst med årene. Bare å innse at damer og menn er utro over en lav sko. Er få som bryr seg om partneren sin. De prøver å melke det de kan fra partneren enten det er økonomisk, sex eller annen vinning. Mennesker er slu og tenker kun på egen vinning. Jo fortere man lærer det jo bedre.. Anonymkode: cb5cf...31e Selv om du er en slik, og altfor mange flere slik, så betyr det ikke at alle er det. Selv velger jeg å ikke ha et så kynisk syn på mennesker som du har: at få bryr seg om partneren sin og bare vil melke dem for det en kan. For nei, jeg tror ikke de fleste som er i forhold er det for egen vinning som noen slue parasitter. Og til slutt, hvordan er dette innlegget relevant for temaet i denne tråden? Anonymkode: 4e4d0...9bf 1
Sitronterte Skrevet 6. april 2024 #76 Skrevet 6. april 2024 Jeg klarer bare ikke å holde kjeft. For en forbanna syk, egoist du er. Fy faen så karma vil ta deg en dag. Og da burde du IKKE gråte eller klage. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå