Gå til innhold

Utro mot min gravide kone

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du måtte fortelle ar du har legetime?

Anonymkode: 72c0c...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stikke kuken inn i ei maurtue, har jo ingenting med seksuelitet å gjøre😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Syns virkelig synd på kona din som har en sånn tøffel til mann.

En tøffelmann hadde sittet og runket, en ekte alfahann går ut og får seg mer fitte.

Anonymkode: 16970...e7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

En tøffelmann hadde sittet og runket, en ekte alfahann går ut og får seg mer fitte.

Kvalm holdning. 

Anonymkode: 65ec2...15d

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper du ikke gjør din ufødte blind med klamydiaen du får og gir videre.

Anonymkode: 9210f...dee

Skrevet

Klamydiabakterien er faktisk en av de vanligste årsakene til blindhet og pustevansker hos nyfødte barn. Hvis du planlegger å få barn eller er blitt gravid, burde du vurdere å teste deg for klamydia dersom du har en eller flere av følgende risikofaktorer:

Bare hyggelig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En alfahann er mann nok til å kommunisere sine problemer med partneren sin. En alfahann er ikke feig og velger å gå bak ryggen på sin gravide kone. 

Helt greit å ikke ønske å ha sex med sin gravide kone. Helt greit at den gravide ikke ønsker/klarer sex. Ikke greit å prioritere pikken fremfor sin partner og ufødte barn. Man klarer fint å onanere de få mnd det er snakk om. Er man såpass svak at man har behov for en annen for å få dekt sine seksuelle behov så snakker man med partner om dette. 

Og her er det ts som ikke ønsket sex med sin partner og velger heller å være utro… tror jeg snakker for majoriteten av alle kvinner når jeg sier at det må være det absolutt verste tidpunktet å bli bedratt på. Man er så sår i denne perioden. Det er jo her man trenger en partner å støtte seg til.  Håper virkelig dette bare er trolling. Hvis ikke håper jeg din kone forlater deg av andre grunner og aldri finner ut av dette. Hun fortjener en mann….

Anonymkode: 45b44...862

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor skal du måtte fortelle ar du har legetime?

Anonymkode: 72c0c...ab5

Det er for at kona skal få mistanke, i denne oppdiktete historien. 

Anonymkode: 8f44f...412

AnonymBruker
Skrevet

Håper hun skiller seg og tar delt foreldreansvar så du kan "kjenne hvordan livet er".

Anonymkode: 60f58...27a

Skrevet

Godt påskeferien er over.

Har du klart å være utro mot den du har og venter barn med, da bør du klare å gå til legen uten at hun finner det ut også. Svarresultatet/ny timeinnkalling sendes jo ut elektronisk, ikke via brev eller fasttelefon. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

«Er man såpass svak at man har behov for en annen for å få dekt sine seksuelle behov så snakker man med partner om dette».

Nei, det bør være utenkelig å såre sin kjære ved å bringe andre inn i forholdet!  Å vite at partneren ønsker noe slikt vil være utrolig vondt, særlig når kvinnen går gravid!  Ta heller vare på romantikken og tosomheten. Sett familien før dine egne, egoistiske behov. Tiden for å knulle rundt er definitivt over når du er i et forhold og har gjort partneren din gravid!

Skrevet

Du bør si til din kone at du vil skilles, så går du til kondomeriet og finner den en blås oppdukke. Mer fortjener du ikke 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. 

Hva ville dere gjort?

Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer?

Anonymkode: 08043...1a6

Hvis du har klart å være utro hele graviditeten uten at hun fant ut av det, klarer du virkelig å ta en tur til legen og ta de testene uten at hun finner ut av det 

Anonymkode: 3a7ad...bbd

Skrevet

Du har klart å skjule utroskap i månedsvis, men klarer ikke skjule en legetime?:laugh:

Fin aprilspøk det her ;) 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg tenker at om partneren ikke kan/vil ha sex midlertidig, så må det være innafor å ha sex med andre. Spiller ingen rolle om det er mann eller kvinne, eller om det skyldes graviditet eller andre sykdommer.

Men man bør bruke kondom da.

Anonymkode: 6f079...9f5

Da må man jo si i fra til den man er sammen med sånn at man begge kan være enig, hvis det er så viktig. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Drittsekk

Anonymkode: 8de27...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt vanlig. Takket være mobiltelefoner og sosiale medier. 

Gratulerer til alle som passivt sier at det bare er slik det er (med sosiale medier og mobil helligere enn atomknappen). Dere har nå fått det samfunnet dere fortjener. Så slutt med denne forbannete sytingen og klagingen. Dere har fått det som dere fortjener.

Anonymkode: e7412...c74

• Nyttig 1
Skrevet

Ååh, disse "min kone" trådene... :dåne:

HAR DERE 👹 INGEN FANTASI?!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

At folk her inne tror blindt på en del av de anonyme innleggene her er også veldig rart. Joda, er en del seriøse tråder her inne, men mye på seksualitet og samliv er oppdikta tull og fanteri.... Tror ikke dette er legit. Det er noen som kjeder seg i påska. 

Anonymkode: c9253...b20

Samme det. Det er ufattelig at folk gidder å skjelle å kjefte på et anonymt forum😂😂😂. Spesielt når de er så frakoblet virkeligheten som mange av disse forsvarstalene er her. For må tro at de lever i en verden der rosa skyer og regnbuer er hverdagen😂

Anonymkode: aecdf...335

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme det. Det er ufattelig at folk gidder å skjelle å kjefte på et anonymt forum😂😂😂. Spesielt når de er så frakoblet virkeligheten som mange av disse forsvarstalene er her. For må tro at de lever i en verden der rosa skyer og regnbuer er hverdagen😂

Anonymkode: aecdf...335

Du ville bli overrasket over hvor mange menn som avviser sine koner i graviditeten og som er utro mens kona er gravid. 

https://www.baby.no/graviditet/utroskap-under-graviditeten-er-vanligere-enn-hva-man-tror/

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...