Gå til innhold

Utro mot min gravide kone

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at om partneren ikke kan/vil ha sex midlertidig, så må det være innafor å ha sex med andre. Spiller ingen rolle om det er mann eller kvinne, eller om det skyldes graviditet eller andre sykdommer.

Men man bør bruke kondom da.

Anonymkode: 6f079...9f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker at om partneren ikke kan/vil ha sex midlertidig, så må det være innafor å ha sex med andre. Spiller ingen rolle om det er mann eller kvinne, eller om det skyldes graviditet eller andre sykdommer.

Så når jeg gikk gravid..og det var vondt å ha sex...og da ikke ville ha sex... skulle da min man finne en annen dame og knulle? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. 

Hva ville dere gjort?

Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer?

Anonymkode: 08043...1a6

Fortalt henne sannheten så hun kan forlate deg.

• Liker 4
Skrevet

Da har du lært mer om deg selv TS. Nå må du ta grep å komme deg til legen. Ta så grep i eget liv og bli den mannen kona du har tror du er. Vær far til dine barn ved å vær troffast til deres mor. Du skal beskytte og forsørge, mot farer, sult og annet. Ikke utsette dem for din svakhet.

Så rett opp i ditt hode lille gutt. Det er på tide å bli en ansvarlig mann.

Hilsen far til 4 og mann til 1.

Anonymkode: cff18...9cd

Ansvarlige menn tar ansvar for sine handlinger. Ved å skjule utroskap og lyve, tar han intet ansvar.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Com4t skrev (12 minutter siden):

Det kan skje alle. Veldig viktig å bruke kondom neste gang hvertfall. Få deg sjekket før du begynner å ha sex med kona igjen. Legg deg flat hvis hun finner ut. 

Nei, det kan ikke skje alle å ha flere måneders forhold på si når kona er gravid.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men her var det TS som ikke ville ha sex med kona. Hun kunne ha sex, men han ville ikke. Heller ikke etter din logikk er dette innenfor. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Com4t skrev (11 minutter siden):

Det kan skje alle. Veldig viktig å bruke kondom neste gang hvertfall. Få deg sjekket før du begynner å ha sex med kona igjen. Legg deg flat hvis hun finner ut. 

Nei, -ikke ha sex med kona etter dette, det har du ingen rett til, hun er ikke din eiendom , som du kan skalte og valte med! Du har ikke informert henne om hva du har gjort og det vil være vold mot henne å ha sex med henne da. Det du skal gjøre, er å fortelle henne om hva du har gjort mot henne og så la henne få sitte igjen med alle økonomiske verdier,( bolig,penger og øvrig formue), samt å for alltid avskrive deg foreldreretten til ditt kommende barn, før du for helvete ser å komme deg ut av hennes liv! La den stakkars konen din få finne litt lykke her i livet og slippe å ende opp med å ofre seg helt for en jævla kødd som deg! 

• Liker 3
Skrevet

Sånn for sportens skyld kan vi si at jeg tror på deg. I så fall lurer jeg på hvorfor graviditeten ikke førte til utroskap de to første gangene, men nå? For det virker som du mener at det er graviditeten som har utløst denne utroskapen.

Eller kanskje kommer du med tilleggsopplysninger om at det skjedde de forrige gangene også. For av en eller annen grunn står damene i kø i ditt tilfelle for å ligge med en utro småbarnsfar. Men det var aldri noe spørsmål om å teste seg for kjønnssykdommer tidligere fordi du lå med jomfruer begge gangene. Sånn må det ha vært.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei! Det er ikke innafor å ha sex med andre når man er gift! Den gravide har ingen plikt til å ligge med deg. Hun skylder deg ikke det når hun går gravid. Hun er ingen maskin/ sexdukke. Men DU skylder henne å være hensynsfull over den tilstanden du har satt henne i. Hva er du…, sadist? Ingen mann ved sine fulle fem ville finne på å behandle konen sin så dårlig. Jeg tipper at årsaken kan være at du har stort ego og liten kuk ( og lav intelligens).

• Liker 6
Gjest Gentleman59
Skrevet

Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. 

Hva ville dere gjort?

Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer?

Anonymkode: 08043...1a6

Du har vært utro. 

Du har vært utro mot din kone mens hun har vært gravid. How low can you go?

Ikke nok med det, du har hatt sex med en annen dame jevnlig.

Og din største bekymring er at  hun vil stille spørsmål når du skal til lege! 

Ord blir fattige, du er ingen mann, du eier ingen ære,  du har ikke repekt for  de viktigste menneskene i ditt liv. 

Skam deg. 

Fortell henne alt rett frem, uten løgner, så forteller du om at du må teste deg hos legen.

Deretter kan du fortelle henne at du forstår henne om hun krever skilsmisse.

AnonymBruker
Skrevet

AI,ai. Jeg er mann og det er tre ting jeg aldri har skjønt.

1- Betale for sex. 
Kaste bort penger for noe man fikser selv med lanken? Sex med null følelser og bare dårlig samvittighet for å antageligvis utnytte noe i en sårbar situasjon.

2-Skylde på for lite sex med parter for å være utro.
Og Igjen, det fikser jeg med lanken selv. Hadde aldri kunne sett partner i øynene igjen hvis jeg hadde vært utro. Hu hadde avslørt meg på 10 sekunder.

3-Kjøre på etter at dama sier nei eller stopp. 
Jeg blir instant slapp så fort jeg hører de ordene. Jeg har da ikke lyst på sex med noen som ikke vil ha det med meg.

Så hvis TS er en kald, kynisk type som klarer å oppføre seg normalt mot partner etter å ha vært utro, ville jeg hold kjeft og latet som ingenting.
Men hvor lenge før du er utro igjen da? Ikke lenge til tipper jeg...

Anonymkode: 0b37c...387

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (31 minutter siden):

Så når jeg gikk gravid..og det var vondt å ha sex...og da ikke ville ha sex... skulle da min man finne en annen dame og knulle? 

Ja, da slipper jo i alle fall du..? Vinn-vinn?

Ikkef skrev (15 minutter siden):

Nei! Det er ikke innafor å ha sex med andre når man er gift! Den gravide har ingen plikt til å ligge med deg. Hun skylder deg ikke det når hun går gravid. Hun er ingen maskin/ sexdukke. Men DU skylder henne å være hensynsfull over den tilstanden du har satt henne i. Hva er du…, sadist? Ingen mann ved sine fulle fem ville finne på å behandle konen sin så dårlig. Jeg tipper at årsaken kan være at du har stort ego og liten kuk ( og lav intelligens).

Nei, det har jeg da på ingen måte påstått heller. Ikke er dette noe som gjelder spesifikt for gravide heller. I arbeidslivet er det helt normalt å hente inn vikar f.eks. når noen er sykmeldt.

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha!!!😂 du er et kryp, fortjener ikke å bli far heller

Anonymkode: 20f1f...4ee

• Liker 1
Skrevet

Trolleri trolleraaaa trollerahahahahaha

AnonymBruker
Skrevet

1. april

Anonymkode: ade43...d47

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, da slipper jo i alle fall du..? Vinn-vinn?

Nei, det har jeg da på ingen måte påstått heller. Ikke er dette noe som gjelder spesifikt for gravide heller. I arbeidslivet er det helt normalt å hente inn vikar f.eks. når noen er sykmeldt.

Aha…. du er ikke seriøs! Uansett blir nok aldri en som deg verken gift, sambo eller far. Hvis du mot formodning blir det, så vil det ikke vare lenge nok til at du får prege ditt eget barn. Det vil nok en annen mann måtte ta seg av. Naturen selv er fin der.

Skrevet

Folk flest er svin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange i tråden som ikke forstår noe som helst. Tror dere virkelig at utskjelling pr KG-innlegg har et fnugg av effekt😂😂😂?

Anonymkode: aecdf...335

At folk her inne tror blindt på en del av de anonyme innleggene her er også veldig rart. Joda, er en del seriøse tråder her inne, men mye på seksualitet og samliv er oppdikta tull og fanteri.... Tror ikke dette er legit. Det er noen som kjeder seg i påska. 

Anonymkode: c9253...b20

Skrevet

Jeg hadde av alle ting en kollega som diskuterte slike potensielle settinger med seg selv i tida jeg og han arbeidet ilag.

Du går til legen og sier du har legetime. Ved nærmere spørsmål fra andre sier du at du har noe du ønsker å få fulgt opp. Så allierer du deg med legen i det tilfelle du har smittet kona med noe at legen kan behandle henne, men med en hvit løgn om for hva.

Jeg er veldig i tvil om dette fungerer som en god måte å ivareta relasjonen deres, og om det er reelt gjennomførbart. Det ryktes at par av og til kommer seg videre fra utroskap. Om instinktet ditt er å skjule det for dama, vet du trolig hvor dårlig hun kan komme til å ta det. Vurderinga med om å fortelle eller holde det for deg selv må du ta selv.

Men legetime det bør du komme deg på uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...