Gå til innhold

Utro mot min gravide kone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. 

Hva ville dere gjort?

Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer?

Anonymkode: 08043...1a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du må vel ikke si at du skal til legen? 

Anonymkode: 1ee9d...b78

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ville gått og gravd meg ned. Du er altså så svak at du ikke kan dra den på egenhånd i noen mnd? Syns virkelig synd på kona din som har en sånn tøffel til mann. Håper hun finner ut av det, så slipper hun å kaste bort sine beste år på deg.

Anonymkode: 201d5...b1e

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet

slipp kona fri din tosk

Anonymkode: 75b69...b45

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Da har du lært mer om deg selv TS. Nå må du ta grep å komme deg til legen. Ta så grep i eget liv og bli den mannen kona du har tror du er. Vær far til dine barn ved å vær troffast til deres mor. Du skal beskytte og forsørge, mot farer, sult og annet. Ikke utsette dem for din svakhet.

Så rett opp i ditt hode lille gutt. Det er på tide å bli en ansvarlig mann.

Hilsen far til 4 og mann til 1.

Anonymkode: cff18...9cd

• Liker 11
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet

Må si dette er verste tiden en mann kan være utro på. De kvinner jeg vet har opplevd det har tatt det betydelig tyngre enn om mannen var utro i mindre sårbar situasjon. 

Har også en bekjent, tidligere kollega, som ble gravid med mann som var utro mot sin gravide kvinne. Synes det var vel til pass for ham med det helvete som fulgte. 

Ingen sympati herfra. 

Anonymkode: 78fff...2a8

• Liker 5
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har over noen mnd vært utro mot min gravide kone. Vi har to barn fra før men med engang hun ble gravid igjen klarte jeg ikke tanken på å ha sex med henne som gravid.. jeg har derfor hatt sex med en annen dame jevnlig og nå som terminen nærmer seg kjenner jeg på ett stort anger over det jeg har gjort. Kona mi vet ikke om utroskapen min men jeg er kjemperedd for at hun skal avsløre dette.. jeg må nok også teste meg for kjønnsykdommer før jeg har sex med kona igjen etter graviditeten og det å teste seg for kjønnsykdommer har jeg aldri gjort før, så jeg er redd hun vil stille spørsmål når jeg skal til lege. 

Hva ville dere gjort?

Er det noen her med erfaring med å være/har vært utro mot sin gravide kone/samboer?

Jeg tenker det finnes knapt mer lavmål måte å være utro på enn mens konen din er gravid. Måten du skriver på og..Kaldt og nesten som du skriver om "hva slags bil skal vi velge". Du eier jo ikke emosjonelle følelser. Håper konen din finner ut av det. Gjerne dette innlegget kan hjelpe henne på det😉

Anonymkode: 3fcdc...325

• Liker 15
Skrevet

Gå til legen og du til kona de at du var vært utro så hun kan gå fra deg... fy søren jeg blir helt kvalm av deg...

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener å bli tatt på fersken din feiging!!!! 
Er du så pinglete at du ikke en gang kunne klart deg med runk enn så lenge til kona di hadde født?  
Fy flate for en mann du er ! 

Anonymkode: a444a...216

• Liker 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å beklage det inntrufne, og vise ansvarlighet ved å besøke lege før du igjen penetrerer din tidligere gravide kone.

Ditt sjeldent seriøse troll! 😆

Anonymkode: 8f44f...412

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har mottatt mange henvendelser fra damer som er sammen med menn som er "kjedelige i sengen", liten kuk eller fått mindre lyst med årene. 

Bare å innse at damer og menn er utro over en lav sko. Er få som bryr seg om partneren sin. De prøver å melke det de kan fra partneren enten det er økonomisk, sex eller annen vinning. Mennesker er slu og tenker kun på egen vinning. Jo fortere man lærer det jo bedre..

Anonymkode: cb5cf...31e

• Nyttig 1
Skrevet

Avskum, svindler og svin! Håper virkelig at din stakkars kone finner det ut og forlater deg! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange i tråden som ikke forstår noe som helst. Tror dere virkelig at utskjelling pr KG-innlegg har et fnugg av effekt😂😂😂?

Anonymkode: aecdf...335

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva ville dere gjort?

Æsj for en drittsekk!!!!!!! 🤮🤮🤮 Håper hun får vite det og at hun slenger deg ut av livet sitt!!!!!

Anonymkode: ffbd3...64c

• Liker 2
Skrevet

Hva skal man «forstå»? Mener du å sympatisere med bedrageren? Vel, null sympati herfra! Det du får er min spontane, ærlige og ektefølte reaksjon, kall det mening, om du vil. Den, som bedrar sin gravide kone, er absolutt siste sort!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

For en gjeng med nek som lar seg opphisse av dette trollet som søker hjelp😂

Anonymkode: 8f44f...412

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da har du lært mer om deg selv TS. Nå må du ta grep å komme deg til legen. Ta så grep i eget liv og bli den mannen kona du har tror du er. Vær far til dine barn ved å vær troffast til deres mor. Du skal beskytte og forsørge, mot farer, sult og annet. Ikke utsette dem for din svakhet.

Så rett opp i ditt hode lille gutt. Det er på tide å bli en ansvarlig mann.

Hilsen far til 4 og mann til 1.

Anonymkode: cff18...9cd

Bevare meg vel for et føkka syn på livet.

Anonymkode: b3d25...48a

• Liker 1
Skrevet

Det kan skje alle. Veldig viktig å bruke kondom neste gang hvertfall. Få deg sjekket før du begynner å ha sex med kona igjen. Legg deg flat hvis hun finner ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Bevare meg vel for et føkka syn på livet.

Anonymkode: b3d25...48a

Fyren har jo rett??

Anonymkode: aecdf...335

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...