Gå til innhold

Hvorfor er jeg så kraftløs og slapp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke depresjon, isåfall er det mer at jeg blir deprimert av at kroppen ikke fungerer. Jeg har mye å glede meg over, bl.a «ny» kjæreste siden i fjor sommer, etter mange år som singel. Men har også kroniske smertetilstander som ødelegger for mye av det jeg har lyst å gjøre, og det føles selvsagt også tungt. Men de smertetilstandene har vært der i mange år, og denne kraftløsheten er noe som har kommet til siste par årene kanskje. 

Anonymkode: 15fc5...8bb

Sikker på at ikke noen gjør noe svart magi mot deg? Ikke alle der ute er godhjertete sjeler.

Anonymkode: 87225...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sikker på at ikke noen gjør noe svart magi mot deg? Ikke alle der ute er godhjertete sjeler.

Anonymkode: 87225...4cd

Svart magi? 😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Så fint, håper det hjelper!

Vær også obs på både jern og B12, som også kan gi lignende symptomer om de er lave. Det har jeg også slitt med, og kan bekrefte at det gir lignende slapphet.

Anonymkode: 6b752...096

Takk for tips! Jeg har både ok jern og B12-nivåer, ta jevnlig b12-sprøyter, og det er bare et par uker siden sist😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke si sånt, ellers kommer moderator og fjerner meldingen din.

Anonymkode: 7494f...de3

Hvorfor det? Longcovid er helt reelt, det er ingen kvasi eller konspi-ting. På tide at det snakkes om helt åpent, sensur er ikke greit i et demokrati.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk for tips! Jeg har både ok jern og B12-nivåer, ta jevnlig b12-sprøyter, og det er bare et par uker siden sist😊

Legen min mener B12 like så godt kan tas som tabletter enn disse sprøytene hvor man får alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke depresjon, isåfall er det mer at jeg blir deprimert av at kroppen ikke fungerer. Jeg har mye å glede meg over, bl.a «ny» kjæreste siden i fjor sommer, etter mange år som singel. Men har også kroniske smertetilstander som ødelegger for mye av det jeg har lyst å gjøre, og det føles selvsagt også tungt. Men de smertetilstandene har vært der i mange år, og denne kraftløsheten er noe som har kommet til siste par årene kanskje. 

Har du, noen som helst, bekymringer eller bitterhet i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AllahBallah skrev (5 minutter siden):

Har du, noen som helst, bekymringer eller bitterhet i livet ditt?

Tja, bekymring av ulik art har jeg alltid hatt, har ikke alle det? Bitterhet må evt være fordi jeg har gått glipp av så mye i livet på helseutfordringer. Men vil likevel ikke si jeg er bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...