AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #1 Skrevet 1. april 2024 Det er en fyr jeg lenge har vært god venn med og som jeg liker ganske godt. Han er ifølge kameratene sine veldig treig på initiativ og det å ta tak på ting. Vi møtes ofte og han kan være her i flere timer før han drar igjen. Jeg var først noen timer hos han på fredagen, fro hjem og skulle ut neste dag. Han visste jeg skulle ut, og det samme gjorde han. Det resulterte i at han dukket opp på samme utested og jeg fikk hilse på hans kamerater ( noe jeg satt litt pris på). Vi kysset ikke den kvelden. Da vi skulle gå hjem så møtte vi noen gutter som begynte å hisse seg opp på kameraten hans, skikkelig provosere. De endte greit men en av guttene ville ta følge med meg videre og han jeg liker gikk en annen vei. Da jeg kom hjem var det 3 ubesvarte fra han og en snap hvor det stod "Kom du deg greit hjem?" Han hadde itillegg gått nedover der jeg bor fordi han ikke klarte å roe seg fordi jeg ikke svarte, tydelig redd det skulle skje noe med meg. Ville de fleste menn gjort dette uavhengig av interesse eller ei? Jeg vet han er glad I meg, det har han sagt. Er bare så typisk vi er i en friendszone, noe jeg ikke vil være. Håper jeg bare kan jobbe litt med denne mannen, som alle damer garantert måtte gjort. Så kanskje det dukker opp noe etterhvert... Ideer om hva jeg burde gjøre? Si ? Prate med han? Redd for å ødelegge alt mellom oss. Anonymkode: 33330...22e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #2 Skrevet 1. april 2024 Hva slags type mann er han? Dette kan absolutt være en skikkelig flott fyr med stor omtanke, enten vennskapelig eller romantisk. Det kan også være en skikkelig player som vet at slike ting som dette får mange kvinner helt mo i knærne, for man føler seg så passet på. Anonymkode: 31e41...e06 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #3 Skrevet 1. april 2024 26 minutter siden, AnonymBruker said: Da vi skulle gå hjem så møtte vi noen gutter som begynte å hisse seg opp på kameraten hans, skikkelig provosere. De endte greit men en av guttene ville ta følge med meg videre og han jeg liker gikk en annen vei. Unnskyld meg. Misforstår jeg deg her? Noen gutter lagde bråk med vennene til han du liker og du endte med å slå følge med en av bråkmakerne? Hvis det stemmer hadde jeg aldri snakket med deg igjen. Hvor gamle er dere forresten? Anonymkode: 78645...23e 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #4 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva slags type mann er han? Dette kan absolutt være en skikkelig flott fyr med stor omtanke, enten vennskapelig eller romantisk. Det kan også være en skikkelig player som vet at slike ting som dette får mange kvinner helt mo i knærne, for man føler seg så passet på. Anonymkode: 31e41...e06 Nei han er absolutt ingen player😄 Ute på byen så jeg også at han var stille og tilbakeholden. Han tar lite initiativ til alle, men utrolig nok liker jeg dette og den typen han er. Kompisene sier at han aldri vil få seg dame om han holder på sånn, sånoen må ta tak for han. Anonymkode: 33330...22e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #5 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Unnskyld meg. Misforstår jeg deg her? Noen gutter lagde bråk med vennene til han du liker og du endte med å slå følge med en av bråkmakerne? Hvis det stemmer hadde jeg aldri snakket med deg igjen. Hvor gamle er dere forresten? Anonymkode: 78645...23e Nei det ordnet seg til slutt. Går litt mer i detalj her; Det var gutter i tidlig 20årene, de begynte å bli litt bråkete fordi han kameraten hadde sagt noen stygge ord. På veien hjem ordnet det seg, kameraten dro en annen vei og meg og han, pluss de to guttene dro en annen vei. Da jeg skulle hjem til meg selv skulle plutselig den ene gutten også den veien, det gjorde jo ikke nor det. Poenget var bare at han jeg liker ble litt småengstelig, men vet ikke på hva? Om han var redd han skulle banke meg opp, eller bli med meg hjem. Han viste hvertfall en omtanke jeg aldri har sett fra han før, det var litt søtt. Vi er i sent 30årene. Anonymkode: 33330...22e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #6 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei det ordnet seg til slutt. Går litt mer i detalj her; Det var gutter i tidlig 20årene, de begynte å bli litt bråkete fordi han kameraten hadde sagt noen stygge ord. På veien hjem ordnet det seg, kameraten dro en annen vei og meg og han, pluss de to guttene dro en annen vei. Da jeg skulle hjem til meg selv skulle plutselig den ene gutten også den veien, det gjorde jo ikke nor det. Poenget var bare at han jeg liker ble litt småengstelig, men vet ikke på hva? Om han var redd han skulle banke meg opp, eller bli med meg hjem. Han viste hvertfall en omtanke jeg aldri har sett fra han før, det var litt søtt. Vi er i sent 30årene. Anonymkode: 33330...22e Tror de fleste ville blitt litt bekymra i den situasjonen Anonymkode: 51a31...c70 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #7 Skrevet 1. april 2024 30 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det ordnet seg til slutt. Går litt mer i detalj her; Det var gutter i tidlig 20årene, de begynte å bli litt bråkete fordi han kameraten hadde sagt noen stygge ord. På veien hjem ordnet det seg, kameraten dro en annen vei og meg og han, pluss de to guttene dro en annen vei. Da jeg skulle hjem til meg selv skulle plutselig den ene gutten også den veien, det gjorde jo ikke nor det. Poenget var bare at han jeg liker ble litt småengstelig, men vet ikke på hva? Om han var redd han skulle banke meg opp, eller bli med meg hjem. Han viste hvertfall en omtanke jeg aldri har sett fra han før, det var litt søtt. Vi er i sent 30årene. Anonymkode: 33330...22e Jeg synes det er merkelig oppførsel av deg å gå sammen med en av de unge bråkmakerne og jeg skjønner at han typen du liker ble bekymret. Anonymkode: 78645...23e 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #8 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er merkelig oppførsel av deg å gå sammen med en av de unge bråkmakerne og jeg skjønner at han typen du liker ble bekymret. Anonymkode: 78645...23e De var ikke mye å være engstelige for. Men ok, det var vel fordi han brydde seg. Kameraten hans fortalte meg i helgen at han snakket masse masse om meg. Vanskelig å vite om han liker meg, kjenner jeg er oppriktig glad i denne mannen. Anonymkode: 33330...22e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #9 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er merkelig oppførsel av deg å gå sammen med en av de unge bråkmakerne og jeg skjønner at han typen du liker ble bekymret. Anonymkode: 78645...23e Hva kunne jeg gjort annerledes? Jeg måtte jo hjem. Kunne ikke si til han st han ikke fikk lov å gå med meg? Anonymkode: 33330...22e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #10 Skrevet 1. april 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva kunne jeg gjort annerledes? Jeg måtte jo hjem. Kunne ikke si til han st han ikke fikk lov å gå med meg? Anonymkode: 33330...22e Det er en litt spesiell situasjon. Du får gjøre din vurdering, men slik jeg leser det, hadde jeg reagert på det. Du kunne oppfordret flammen din til å følge deg. Det er et tydelig og litt romantisk hint å gi. Anonymkode: 78645...23e 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #12 Skrevet 1. april 2024 Slutten av 30 årene ? Trodde det var ei jente i 16-17 års alderen som skrev. Så umodent og merkelig, og hvem slår følge med vilt fremmede menn hjemover? Sånn på denne måten Anonymkode: be57b...a00 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #13 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det er en litt spesiell situasjon. Du får gjøre din vurdering, men slik jeg leser det, hadde jeg reagert på det. Du kunne oppfordret flammen din til å følge deg. Det er et tydelig og litt romantisk hint å gi. Anonymkode: 78645...23e Han fikk en smule dårlig samvittighet for at han ikke gjorde det. Snakket med han idag og han sa han måtte dra hjem til meg for sjekke, så han ikke fikk "det" på men ville også vite at alt var vel med meg. Takk for svar dere, følte jeg fikk mer spm enn svar her😂 Anonymkode: 33330...22e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #14 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slutten av 30 årene ? Trodde det var ei jente i 16-17 års alderen som skrev. Så umodent og merkelig, og hvem slår følge med vilt fremmede menn hjemover? Sånn på denne måten Anonymkode: be57b...a00 Skulle jeg seriøst nektet denne unge mannen å ta følge samme vei? Han skulle den veien han også. Anonymkode: 33330...22e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #15 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle jeg seriøst nektet denne unge mannen å ta følge samme vei? Han skulle den veien han også. Anonymkode: 33330...22e Det er jo idiotisk å ta følge hjem med noen som bråker med en venn av en venn. Anonymkode: e4d19...e34 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #16 Skrevet 1. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo idiotisk å ta følge hjem med noen som bråker med en venn av en venn. Anonymkode: e4d19...e34 Han jeg liker reagerte ikke på dette. Ikke før han var halvveis hjemme å tenkte på at han måtte vite at han ikke gjorde meg noe. Syntes omtanken var god jeg da. Anonymkode: 33330...22e 1
Million Skrevet 1. april 2024 #17 Skrevet 1. april 2024 Pleier du å ta følge med ukjente og sikkert berusede menn hjem fra byen? Det kan sette deg i en lei og vanskelig situasjon en dag... Det var sikkert dette vennen din begynte å tenke på og bekymre seg for. Vanskelig å si om han ble bekymret fordi han har romantiske følelser for deg også, eller om det var fordi han ble bekymret for en god venn. Han virker uansett som en forsiktig fyr. Du får kvinne deg opp du da, og si det som det er? Evt invitere han hjem til deg, servere noe alkohol som setter mot i dere begge, og la det trå til og bekjenne hva du føler. Det må jo være en som tar første steget, ellers blir det jo aldri noe. Jeg sier hopp i det, ta sjansen! 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #18 Skrevet 1. april 2024 Million skrev (1 minutt siden): Pleier du å ta følge med ukjente og sikkert berusede menn hjem fra byen? Det kan sette deg i en lei og vanskelig situasjon en dag... Det var sikkert dette vennen din begynte å tenke på og bekymre seg for. Vanskelig å si om han ble bekymret fordi han har romantiske følelser for deg også, eller om det var fordi han ble bekymret for en god venn. Han virker uansett som en forsiktig fyr. Du får kvinne deg opp du da, og si det som det er? Evt invitere han hjem til deg, servere noe alkohol som setter mot i dere begge, og la det trå til og bekjenne hva du føler. Det må jo være en som tar første steget, ellers blir det jo aldri noe. Jeg sier hopp i det, ta sjansen! Tusen takk, endelig et svar å få. Ja jeg burde kanskje latt han gå i forkant, men nå ble det ikke sånn. Han ringte desperat 3 ganger og var på vei mot meg før jeg fikk ringt han. Han ble visst stresset. Men min datter på 18 sa at han ikke ville gjort det om han ikke var glad i meg. Ja det er en steg å ta , jeg vet jo hvor forsiktig han er. Men vi får se 🙏🙏 Anonymkode: 33330...22e 1
Million Skrevet 1. april 2024 #19 Skrevet 1. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tusen takk, endelig et svar å få. Ja jeg burde kanskje latt han gå i forkant, men nå ble det ikke sånn. Han ringte desperat 3 ganger og var på vei mot meg før jeg fikk ringt han. Han ble visst stresset. Men min datter på 18 sa at han ikke ville gjort det om han ikke var glad i meg. Ja det er en steg å ta , jeg vet jo hvor forsiktig han er. Men vi får se 🙏🙏 Anonymkode: 33330...22e Oppdater tråden om du tar mot til deg og legger an på han, forteller hva du føler. Det må vi få vite og hvordan det gikk (han blir helt sikkert kjempeglad) Jeg heier! Endret 1. april 2024 av Million 4
Northwy Skrevet 1. april 2024 #20 Skrevet 1. april 2024 Million skrev (4 minutter siden): Oppdater tråden om du tar mot til deg og legger an på han, forteller hva du føler. Det må vi få vite og hvordan det gikk (han blir helt sikkert kjempeglad) Jeg heier! Det er gjort for nærmere et år siden, så her vet vi igrunnen hvordan det gikk.. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå