Gå til innhold

Er han interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fyren vil treffe meg for 7. gang? Hadde han gjort det, om han ikke er interessert? Vi har ikke hatt sex, bare litt fysisk kontakt 

Er det ok å spørre hva han tenker om relasjonen videre? Eller vil det skremme han bort? Jeg har tatt mest initiativ de siste gangene..  han sier jo ja, og virker veldig interessert når vi er sammen.  Men usikkerheten min spiser meg opp, takler denne datingfasen veldig dårlig. Vil ikke være needy heller, eller utstråle for mye usikkerhet. Så er usikker på hvor mye jeg skal dele om det, og hva det er lurt å spørre om. Hjelp? 

Anonymkode: 6dd6d...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møttes 7 ganger uten sex? Da er dere jo venner og ikke kjæreste-emner. Jeg hadde selv ikke tatt mer insj etter maks 2-3 dates om det ikke hadde blitt sex. 

Anonymkode: eb981...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va mener du med treffe? Er dette sosiale settinger eller kun du og han? Og hva er fysisk kontakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil finne ut av interessen, bør du lene deg tilbake og se om han tar initiativ til å møtes. 

Anonymkode: c1cce...2e9

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt fysisk kontakt i løpet av 6 dates? Hmm 🤔

Anonymkode: 94e7c...f9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Møttes 7 ganger uten sex? Da er dere jo venner og ikke kjæreste-emner. Jeg hadde selv ikke tatt mer insj etter maks 2-3 dates om det ikke hadde blitt sex. 

Anonymkode: eb981...d4f

Hvorfor må man hoppe i høyet så tidlig da? Jeg trenger å være trygg på han først 

Anonymkode: 6dd6d...c00

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jonn123 skrev (13 minutter siden):

Va mener du med treffe? Er dette sosiale settinger eller kun du og han? Og hva er fysisk kontakt?

Kun han og meg. Holde hender, kose i sofaen, klem. 

Anonymkode: 6dd6d...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor må man hoppe i høyet så tidlig da? Jeg trenger å være trygg på han først 

Anonymkode: 6dd6d...c00

Enig i det. Men hvor overfladisk er møtene deres om du trenger 7 stykker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bare litt fysisk kontakt i løpet av 6 dates? Hmm 🤔

Anonymkode: 94e7c...f9f

Vi er ganske sjenerte begge to 

Anonymkode: 6dd6d...c00

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å være ærlig med deg. Er selv voksen mann og hadde ALDRI tatt mer insj til en dame som jeg hadde møtt 6-7 ganger uten at vi hadde hatt sex. Hadde følt meg som en fuckings overgriper. 

Anonymkode: eb981...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fyren vil treffe meg for 7. gang? Hadde han gjort det, om han ikke er interessert? Vi har ikke hatt sex, bare litt fysisk kontakt 

Er det ok å spørre hva han tenker om relasjonen videre? Eller vil det skremme han bort? Jeg har tatt mest initiativ de siste gangene..  han sier jo ja, og virker veldig interessert når vi er sammen.  Men usikkerheten min spiser meg opp, takler denne datingfasen veldig dårlig. Vil ikke være needy heller, eller utstråle for mye usikkerhet. Så er usikker på hvor mye jeg skal dele om det, og hva det er lurt å spørre om. Hjelp? 

Anonymkode: 6dd6d...c00

Vær ærlig og snakk med ham fra hjertet, ikke lag et spill ut av datingen bare fortell hva du føler og at du er usikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 møter og ingen av dere har prøvd noe mer, og ikke snakket om at dere er interesserte. Det er tydelig at begge to er ekstremt sjenerte.

Han fortsetter å møte deg, så vil absolutt tro han er interresert.

Siden dere virker så sjenerte er det nok ikke nok med hinting her, bare vær åpen og ærlig og si hva du vil.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han er interessert, ellers hadde han ikke dukket opp. Men hva vil du? Du har to muligheter, se hva som naturlig faller seg inn eller spør ham rett ut. 

Anonymkode: f304e...af2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...