Rødstrupa Skrevet 31. mars 2024 #1 Del Skrevet 31. mars 2024 Hva er din beste aprilspøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #2 Del Skrevet 31. mars 2024 Jeg tror jeg har fortalt om den her før, for mange år siden. Men den var så god at jeg gjerne gjentar. Det var nesten et år etter at jeg hadde gjort det slutt med en eks. Helt ut av det blå ringte han og sa at han var i byen jeg bodde i og ville komme på besøk neste dag for å «prate litt». Akkurat den dagen hadde jeg lovet å passe babyen til ei venninne mens hun var på et møte. Så da det ringte på, åpnet jeg døra med en hylende baby på armen. Eksen så fra meg til babyen, bråsnudde og forsvant ned trappene i en fart. Har ikke hørt mer fra han etterpå… Det beste var at spøken ikke var planlagt. Og hvis han hadde ventet et halvt minutt kunne jeg ha forklart at babyen ikke var min. Anonymkode: a9d75...f9b 13 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #3 Del Skrevet 31. mars 2024 Dette er ingen aprilspøk Anonymkode: 791e6...7e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Del Skrevet 31. mars 2024 Støre Anonymkode: d343e...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. april 2024 #5 Del Skrevet 3. april 2024 Beste jeg har hørt på lenge var det kompisen til Ole Christian Ertvaag (skuespiller) som stod for Han hadde fått beskjed om at 1.april skulle Christian Ringnes gi vekk det som ble igjen av fyrverkeriet etter 70årsfeiringen Så denne kompisen hadde troppet opp på Ekebergrestauranten (som Ringnes eier). Hadde tømt hele bagasjerommet, klar for å stacke opp med kilovis med fyrverkeri Mistanken hadde kommet da han sto som eneste "kunde" utenfor, mutters alene. Det må altså ha vært et øyeblikk av i det lyset går opp for han Elsker den type enkle men gode humor. Ingen tar skade foruten eget lurte sinn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #6 Del Skrevet 3. april 2024 Det går en elg på jordet. Anonymkode: dbb3e...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #7 Del Skrevet 3. april 2024 AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 22.32): Jeg tror jeg har fortalt om den her før, for mange år siden. Men den var så god at jeg gjerne gjentar. Det var nesten et år etter at jeg hadde gjort det slutt med en eks. Helt ut av det blå ringte han og sa at han var i byen jeg bodde i og ville komme på besøk neste dag for å «prate litt». Akkurat den dagen hadde jeg lovet å passe babyen til ei venninne mens hun var på et møte. Så da det ringte på, åpnet jeg døra med en hylende baby på armen. Eksen så fra meg til babyen, bråsnudde og forsvant ned trappene i en fart. Har ikke hørt mer fra han etterpå… Det beste var at spøken ikke var planlagt. Og hvis han hadde ventet et halvt minutt kunne jeg ha forklart at babyen ikke var min. Anonymkode: a9d75...f9b 😂 Anonymkode: dbb3e...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 3. april 2024 #8 Del Skrevet 3. april 2024 Rødstrupa skrev (På 31.3.2024 den 22.02): Hva er din beste aprilspøk? Da jeg var en unge, løp inn til min sliten mor, spurte om bilen hennes var på service siden den ikke sto utenfor, hun tok den dårlig🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #9 Del Skrevet 3. april 2024 Spøkene trenger ikke alltid være så store for å være bra, dette er min favoritt og det skal mye til for å overgå den: Meg til jenta mi da hun var liten: Kan jeg få en klem? Jenta mi: Nei! Jenta mi: Aprilsnarr. Selvfølgelig kan du få en klem. ❤️ Anonymkode: e0481...2d0 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #10 Del Skrevet 3. april 2024 Den beste jeg har lest var en svigermor som hadde laget en falsk reklame for en butikk om at svigersønn kunne få en gratis toalettbørste på en butikk om man hadde med kupongen. Det morsomste var at de i butikken hadde heller ikke skjønt at det var en spøk, så han hadde vel faktisk fått en gratis toalettbørste i butikken. Tror jeg leste om den på nettet en gang, så husker ikke om det var akkurat sånn. Anonymkode: db221...7ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2024 #11 Del Skrevet 3. april 2024 - Jeg kledde meg opp med burka-greie på hodet og gikk ut for å henge opp klær da jeg så naboen var ute. Så sa jeg til henne at samboeren min var blitt muslim, så jeg måtte tilpasse meg. - En annen gang leste jeg avisen og reagerte med sjokk liksom, og fortalte til ungene at regjeringen hadde bestemt at det ble lørdagsskole siden norske elever hang langt etter i mattematikk og gjorde det dårlig på nasjonale prøver...noe som resulterte i litt grining og sutring. Denne gangen sa jeg til studenten vår at søsteren hadde greid å fått noen farlige bakterier som holdt på å spise opp øret hennes. Sånn kjøttetende bakterier, og at jeg hadde fått noe i øyet etter å ha undersøkt øret hennes. osv osv... Jeg elsker å lyve. Anonymkode: 129e0...998 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. april 2024 #12 Del Skrevet 3. april 2024 On 3/31/2024 at 10:32 PM, AnonymBruker said: Jeg tror jeg har fortalt om den her før, for mange år siden. Men den var så god at jeg gjerne gjentar. Det var nesten et år etter at jeg hadde gjort det slutt med en eks. Helt ut av det blå ringte han og sa at han var i byen jeg bodde i og ville komme på besøk neste dag for å «prate litt». Akkurat den dagen hadde jeg lovet å passe babyen til ei venninne mens hun var på et møte. Så da det ringte på, åpnet jeg døra med en hylende baby på armen. Eksen så fra meg til babyen, bråsnudde og forsvant ned trappene i en fart. Har ikke hørt mer fra han etterpå… Det beste var at spøken ikke var planlagt. Og hvis han hadde ventet et halvt minutt kunne jeg ha forklart at babyen ikke var min. Anonymkode: a9d75...f9b Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:51 #13 Del Skrevet i går, 11:51 Jeg vekte kona på morgenkvisten i dag og fortalte at det hadde vært innbrudd i boden. Hun syntes ikke det var noe gøy. 🤭 Anonymkode: 470c2...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kygos Skrevet i går, 11:57 #14 Del Skrevet i går, 11:57 Jeg river meg i håret av de mange som har et sterkt behov for å vise at de har skjønt at det er en spøk i kommentarfeltene. De frarøver hundretusenvis muligheten fra å bli lurt, men jeg tror helt ærlig at de ikke skjønner denne logiske konsekvensen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet i går, 11:57 #15 Del Skrevet i går, 11:57 (endret) Moren min pleide å planlegge sine 1.aprilsnarrer når vi ungene fremdeles var omtåket av søvn og nettopp hadde stått opp og ikke blitt klar over hvilken dato det var. Ett år sa hun "åh, har nettopp hørt at Albert (en bonde som bodde borti veien) sin hund hadde fått valper, og den ene valpen hadde to hoder!" Vi kledde på oss i en fart og løp avgårde for å se på denne valpen. Da vi kom dit sto hunden lenket til hundehuset sitt som før og ingen valper å se inni der. Bonden kom gående og vi spurte hvor valpene var. Valper!?? Her var det ingen valper. Han hadde jo hannhund! Vi hadde aldri tenkt over at det var en hannhund for den hadde et kjønnsnøytralt navn. Måtte slukøret gå hjem igjen og ble møtt av mamma som gapskrattet i døra da vi kom hjem. Endret i går, 11:58 av Million 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:59 #16 Del Skrevet i går, 11:59 Rødstrupa skrev (På 31.3.2024 den 22.02): Hva er din beste aprilspøk? Anonymkode: c23c3...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doris Becker Skrevet i går, 12:07 #17 Del Skrevet i går, 12:07 Ikke min, men denne tok kaka, og har aldri glemt den : https://www.nrk.no/okonomi/lonnshopp-var-aprilsnarr-1.551696 "Tirsdag toppet konflikten seg da rektor Bjørn Indrelid avslørte sin aprilspøk. Noen timer i forveien hadde alle lærerne fått et brev i posthylla fra Skoleetaten i Oslo. Ifølge brevet hadde skolen fått 95.000 kroner i ekstra lønnsmidler. Disse skulle brukes til å øke lønna til de som ikke hadde fått personlige tillegg.Alle måtte søke skriftlig innen klokka 16.00 samme dag, og begrunne hvorfor de fortjente høyere lønn. Brevet bar Skoleetatens brevhode og logo, og var underskrevet og tilsynelatende ekte. Flere av lærerne gikk rett på, og øynet håp om endelig å få ta del i lønnsfesten. Reaksjonene lot derfor ikke vente på seg da rektor Indrelid avslørte at det hele var en spøk." Man må jo aldri spøke den veien! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #18 Del Skrevet i går, 12:12 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Anonymkode: c23c3...1d6 ??? Ser det er tilsatt noe, men uten en forklaring er det umulig å gjette. Anonymkode: e0481...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:17 #19 Del Skrevet i går, 12:17 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ??? Ser det er tilsatt noe, men uten en forklaring er det umulig å gjette. Anonymkode: e0481...2d0 De barna som feks hadde glemt å pusse tennene idag, fikk gjort det ved å spise en kjeks 😂 Anonymkode: c23c3...1d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:23 #20 Del Skrevet i går, 12:23 Synes denne fra den lokale svømmehallen var søt! Bare synd så mange skal være så jækla flink og rope APRILSNARR i kommentarfeltet... Anonymkode: 4e458...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå