Gå til innhold

We are sorry


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er bra at det finnes noen som er normale i hodet, men det som er tragisk er at det er en alt for stor gruppe i islam som ikke deler disse betraktningene.

Senest i dag, krever 2 islamske ledere at artistene bak tegningene skal henrettes etter islamsk lov - ikke etter loven som finnes i landet de bor i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder vel blant annet en imam fra England som etter et bresøk i Libanon ikke får lov til å vende tilbake til England, så ja jeg vet det, og jeg og resten av Norge vet at det finnes muslimer som brenner ambassader, men ved å spre denne linken vil kanskje Ola Tomsing (nordmenn som er tullinger, og ikke alle oss. Generaliserer ikke) få et litt mer nyansert bilde. Så folkens: send linken videre til deres venner, og får dere en sms om å boikotte muslimske varerer, så svar dem ved at du heller vil kjøpe litt mer danskepølse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg postet mitt budskap. Jeg blir frustrert over alle de useriøse postene enkelte kommer med i en slik tråd, men det er vel ikke til å ungå.

Enkelte har ingen verdighet her i livet. Det gjør meg trist :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det sier noe om vettet til vg.no og sol-debattanter. Tror ikke de helt forstår at dette er en side som kan leses av mange, og deres patetiske uttalelser gjør ting bare verre.

Men det er bare for oss moderate å vise at vi er sterkere og flere, og oversvømme dem i gjesteboka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest siden, ble veldig letta over at det faktisk er noen som står fram og sier de er imot all ekstremismen som foresgår i arabiske land! Har sendt linken videre til samtlige på kontaktlista mi!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en typisk liberalistisk individualistisk svadaside som gjør sitt beste for å fornekte at mennesket er et kollektivistisk vesen som i stor grad er et produkt av sine omgivelser.

Det som nå skjer er overhodet ikke et uttrykk for enkeltmenneskers handlinger. Det som nå skjer er et uttrykk for de aktuelle strømningene i den muslimske verden generelt og blant araberne spesielt. Bråk av slike dimensjoner er ganske enkelt ikke et resultat av enkeltmenneskers handlinger.

Dessuten synes jeg det mest interessante aspektet ved denne saken, sett fra den europeiske urbefolkningens perspektiv, drukner i all støyen om hvem som har skylda. Hvilken rolle spiller det egentlig hvem som har skylda? Den egentlige lærdommen av denne saken er vel at like barn leker best? Noe som vel betyr at masseinnvandringen til Europa er et sosialt høyrisikoprosjekt av gigantiske proporsjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...