Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #1 Skrevet 6. februar 2006 Det har jeg og det er sååååååå rått,blir jo enda mer gal jo fordi man får jo ikke det man egentlig vil ha. Har dere prøvd??
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Ja det har jeg, med en jeg har et forhold til. Kunne ikke tenkt meg å ha det med ukjente da jeg aldri vet hvem som evt gjemmer seg bak pcen
Gjest 2324 Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Nei, har ikke det.. Tviler på at jeg noen gang kommer til å ha det også.. Hadde nok følt meg litt teit.
Gjest lightswitch Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Både webcam- og telefonsex er oppskrytt. Er bare frustrerende å ikke få det man vil ha.
Gjest StoreSky Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 Jaaaa....Veldig opphissende!! Men som noen sier -enda mer frustrerende når det er the real thing man vil ha...Men når den andre bor i England, så takker man til det nest beste!
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #6 Skrevet 8. februar 2006 Jeg har sluttet med telefonsex fordi det var altfor trangt. Webcam er sikkert like bortkastet.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. februar 2006 #7 Skrevet 8. februar 2006 Nei, har ikke det.. Tviler på at jeg noen gang kommer til å ha det også.. Hadde nok følt meg litt teit. ← Helt enig med deg. Selv om det kan høres spennende ut, tror jeg at jeg ville følt meg usedvanlig teit i situasjonen. Har hatt avstandsforhold ved 3 anledninger, men har aldri seriøst tenkt på denslags.
Gjest Gitte Skrevet 8. februar 2006 #8 Skrevet 8. februar 2006 jepp.. det bare skjedde en gang, etter litt prat med kjæresten på msn.. Har ikke gjort det igjen, følte meg ikke teit heller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå