Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, skal kjøpe tallerkener som er litt dyre. vil bare vite om det er verdt det. Keramikk og 8 av hver:

- bredde på bunn: 6 cm - høyde: 5.5 cm og bredde på topp: 11.4 cm      - 110 kr pr

- bredde på bunn: 8 cm - høyde: 8.5cm og bredde på topp: 15cm           - 178 kr pr

- bredde på bunn: 8 cm - høyde: 6 cm og bredde på topp: 15cm             - 178 kr pr

- bredde på bunn: 13 cm - høyde: 5.5 cm og bredde på topp 18 cm        - 219 kr pr

- bredde på bunn: 18 cm - høyde: 2.5 cm og bredde på topp: 20.5 cm    - 199 kr pr

- bredde på bunn: 23.5 cm - høyde 2 cm og bredde på topp: 25 cm        - 260 kr pr

sum: 10098 kr m/moms

image.png.118dbfff6d9829ede4c962ea51067263.png

Anonymkode: fea67...086

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det heter dekketøy, eller servise. 

De er sikkert helt greie de der. 

Anonymkode: 0b2ab...efa

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok ikke lagt ut 10 000kr for servise i en vending. Da hadde det vært i anledning noe hvor jeg har fått det i gave. Jeg synes serviset var pent, og det kan en ha i mange år etter min smak. Jeg lurer dog på hvor lett er det å supplere om noe knuser? Bare ha det i tankene om du kjøper på nett.

Prisen var ikke så gal per del, om det er god kvalitet, bare så det er sagt. Var mer å legge i 10 000kr på en gang. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...