Gå til innhold

Stayups under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
On 3/31/2024 at 12:16 PM, AnonymBruker said:

Bruker du av og til strømper/stayups under sex? Møtte en gutt like før påske, og når han så meg i stayups før vi skulle ut her en kveld, kom det frem at han tente så sykt på at jeg skulle ha de på når vi koste ... 

Anonymkode: 96dad...f6a

Det er jo en kjempe vanlig greie! ja. Har mye annet på under sex og, men stayups er jo det mest normale i hele verden. 

Anonymkode: cc9f2...299

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo en kjempe vanlig greie! ja. Har mye annet på under sex og, men stayups er jo det mest normale i hele verden. 

Anonymkode: cc9f2...299

Gjerne et par stiletthæler også 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 17.54):

Fo en stund siden hadde jeg ONS med en (betydelig?) yngre mann. Han hadde aldri hatt sex med ei dame med stayups før, han ble helt vill.  Har aldri hatt så het og intens sex før, så  nå er han blitt min faste elsker . Og stayups må alltid være med   🤩

Anonymkode: 5f9b0...fa5

Hvor betydelig mye yngre er elskeren din? Har en 25 åring som gjerne vil ha noe casual med meg, kvinne 45 🤭usikker på om hva jeg skal gjøre 

Anonymkode: b4467...f48

AnonymBruker
Skrevet

Synes vanlige strømpebukser er mye mer hot! Klipper bare et lite snitt i kilen, og dette kan gjøres når man tar den på tidligere på kvelden/dagen,- så er man klar! (hvis vi skal i selskap eller noe så har jeg truse på utenpå strømpebuksa, ellers ikke) Føler det glatte nylonet rundt underlivet begge to, veldig digg 😍

Anonymkode: 8393c...7dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvor betydelig mye yngre er elskeren din? Har en 25 åring som gjerne vil ha noe casual med meg, kvinne 45 🤭usikker på om hva jeg skal gjøre 

Anonymkode: b4467...f48

Han er 18 år yngre, jeg er 47. Er han attraktiv og hvis kjemien stemmer, så kjør på.  Bare gjør det helt klart at det bare er sex og kos.        Synes det er helt herlig å ha et sånt hemmelig "rom" i livet.  Hjelper faktisk på psyken også, gladere og mer positiv.

Anonymkode: 5f9b0...fa5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg går ikke i det til vanlig og kler meg ikke ut for å ha sex.

Anonymkode: cc35c...d28

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, jeg går ikke i det til vanlig og kler meg ikke ut for å ha sex.

Anonymkode: cc35c...d28

Går du aldri i strømpebukse og kjole/skjørt? Et lite snitt i kilen på strømpebuksa, og du er klar med en gang!

Anonymkode: 8393c...7dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 12.30):

Kjæresten min hadde nok likt det ja,men ingen av oss har tenkt på det. Han er generelt besatt av kroppen min da,driter i klærne😅

Anonymkode: 5bb22...0a5

Er bra han er besatt av kroppen din da 😉.

Herlig kommentar 🏆

Skrevet

Ryddet på brudd på seksualrommets egne retningslinjer og avsporing/spekulasjoner. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen staffasje her. Bare vanlig nakenhet gjelder

Anonymkode: 157d5...5a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del sexy undertøy. Mannen syns det er sexy og mer spennende enn at jeg bare er naken. Så liker å bruke det. Kjøper billig på Bonprix. 

Anonymkode: 4e868...906

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...