Gå til innhold

Hvilken avtale har dere?

Fremhevede innlegg

Gjest Sjokoladebanan
Skrevet

Jeg tror trygghet til hverandre er viktig her.  Jeg har sagt til mannen min at om han skulle våkne og ha lyst, så var det bare å forsyne seg.  🤣 Så kan jeg heller si nei om jeg ikke ønsker. Han har aldri benyttet seg av det da .😅  Sannsynligheten for at han noen gang gjør det er vel også minimal slik jeg kjenner ham. Det er vel heller jeg som har prøvd meg. Noen ganger med hell andre ikke 🤣

I mitt hode er det slik at når man er i et etablert forhold så må det være lov å prøve seg uten å bli anklaget for seksuelt overgrep. Men det forventes jo også respekt om det blir utrykt et nei enten i form av avisende kroppspråk eller med ord. Har opplevd å være i forhold der mitt nei ikke har blitt hørt, og det var ødeleggende for hele relasjonen. Sannsynligvis kunne det nok ha blitt klassifisert som et overgrep.

Nåværende mann ville aldri bare kjørt over mine grenser så da føler jeg meg trygg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
petterm skrev (På 31.3.2024 den 10.09):

Har begge lyst har man lov.

Begge har alltid lyst. Det gjør ting enkelt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Avtalen er. Naken så er det fritt fram. Truse på så er jeg ikke med på noe. Han legger seg inntil meg hver kveld for å kjenne. Og lik artig hver gang når han oppdager at jeg er ferdig med mensen. Fungerer veldig bra for oss dette. Vi er godt voksen par som har vært sammen i over 20 år. 

Anonymkode: a1636...134

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Avtale? 😂 dere forholder dere til hverandre som at dere lever i et normalt samliv med andre ord?

Anonymkode: b931a...37a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører at mange lever i langvarige forhold som jeg bare kan drømme om. Spørsmålet mitt er om dere så dette i dating-fasen, eller om dere bare har vært heldige med at partneren selv etter mange år vil det samme som dere selv?

Anonymkode: 30582...a7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hører at mange lever i langvarige forhold som jeg bare kan drømme om. Spørsmålet mitt er om dere så dette i dating-fasen, eller om dere bare har vært heldige med at partneren selv etter mange år vil det samme som dere selv?

Anonymkode: 30582...a7b

For min del, veldig bevisst hva jeg så etter i en livspartner og kjente meg selv godt nok til å vite hva jeg trenger over tid.

Utseende og slikt falmer, men livsstil, treningsvaner, verdier, humor, preferanser, etikk, moral, temperament det vedvarer som regel.

Jeg er glad i sex, kos, klining, tafsing, flørt - daglig. Da må jeg finne en mann som matcher det. Ikke bare i en datingfase.

Jeg liker å gå tur, trene, reise, har litt konkurranseinstinkt, liker den interne knivingen med en partner. Da sier det seg selv at jeg ikke kan finne meg en sofapotet eller noen som er redd været, eller blir sliten av å kle på seg.

Jeg er glad i britisk humor, sarkasme og ironi. Jeg finnes ikke politisk korrekt eller lett krenkbar. You guessed it, da må jeg ha noen ved min side jeg kan le sammen med og harselere litt om andre med.

Du skjønner tegninga.

Thomas var dritkul, flink i fotball og kjekk da vi var 21 år, men hadde lite til felles. Ergo, ikke godt livspartneremne.

Anonymkode: 41b8e...9a7

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en avtale med eksen om at jeg kunne forsyne meg når jeg ville, våken eller i søvne, men med mindre man er neddopet, så våkner man fort av det. Hun hadde selvsagt all rett til å si nei når hun ønsket, men det skjedde ikke en eneste gang iløpet de 2 årene.

Nå er jeg med en dame jeg som jeg blir avvist av 50% av gangene, men har enn så lenge tolerert det siden vi har det så bra sammen 

Anonymkode: d4f41...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke noen avtale om sex i søvne. Det har liksom ikke vært behov for det. Jeg er i koma om morgenen og hadde ikke satt pris på å bli pult mens jeg sover. Han har vel heller ikke lyst å ha sex med en potetsekk som ikke er opphisset, så da sier det seg selv.

Anonymkode: f4f0b...311

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde en avtale med eksen om at jeg kunne forsyne meg når jeg ville, våken eller i søvne, men med mindre man er neddopet, så våkner man fort av det. Hun hadde selvsagt all rett til å si nei når hun ønsket, men det skjedde ikke en eneste gang iløpet de 2 årene.

Nå er jeg med en dame jeg som jeg blir avvist av 50% av gangene, men har enn så lenge tolerert det siden vi har det så bra sammen 

Anonymkode: d4f41...dbd

Huff, det hørtes vondt ut å bli avvist ofte. Holder du livet ut med så ulik sexlyst?

Anonymkode: 41b8e...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...