AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #1 Skrevet 31. mars 2024 Vi er et par som har vært sammen lenge og er godt oppi 50-årene. Vi har en avtale om at vi kan både beføle og starte opp med sex med den annen part, selv om vedkommende sover. Selvfølgelig forsiktig og gradvis og obs på respons, men når den ene parten våken og kåt har hun/han lov til å starte.. Mye deilig tidligmorgensex som resultat. Men har skjønt at dette kanskje ikke er så vanlig? Hvilken avtale har de av dere som er i etablert forhold for dette? Anonymkode: 391f5...6da 2 2
Fant80 Skrevet 31. mars 2024 #3 Skrevet 31. mars 2024 Blir for komplisert med noe avtale. Se det an! Noe jeg har drevet med hele livet. Er man så ufattelig dårlig til å tolke signaler,så bør man vel ha en avtale. Jeg behøver ikke dette.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #4 Skrevet 31. mars 2024 Et ikke i noen forhold selv akkurat nå, men litt nysgjerrig på hvordan det der fungerer? For min kropp må jeg være våken og godkjenne selv, eller så kommer ingen inn. Veldig glad kroppen min har sperre sånn😅 men man fungerer forskjellig, så lenge begge er enige så er det jo greit 😊 Anonymkode: 59a5b...46a
petterm Skrevet 31. mars 2024 #5 Skrevet 31. mars 2024 Fant80 skrev (3 minutter siden): Blir for komplisert med noe avtale. Se det an! Noe jeg har drevet med hele livet. Er man så ufattelig dårlig til å tolke signaler,så bør man vel ha en avtale. Jeg behøver ikke dette. Hvis man ikke har en klar avtale om at det er greit, så blir det vel regnet som sex uten samtykke/sovevoldtekt, siden man ikke kan gi samtykke når man sover. Det å anta at kjæresten er villig til sex når hun sover er ikke tilstrekkelig. 1
petterm Skrevet 31. mars 2024 #6 Skrevet 31. mars 2024 Doktor Dyregod skrev (11 minutter siden): Har du lyst, har du lov Har begge lyst har man lov. 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #7 Skrevet 31. mars 2024 Har man lyst har man lov her 🥰 Ikke bare er det greit, men jeg oppfordrer til det og elsker å bli vekket av min mann som er kåt på meg. Senest på fredag ble jeg vekket av at han sklei inn bakfra. Opplever også at han ofte er ekstra hard og stor i en slik setting, sikkert fordi han ligger litt å vurderer det og bygger opp kåtskapen. Jeg oppfordrer han til å ta på meg om natten om han plutselig vil ta seg en runk eller så er det bare å initiere samleie også. Det gjør meg ubeskrivelig kåt og vi begge kommer raskt om vi ikke holder igjen litt. Det går andre veien også, kan ri han når jeg vil 🥰 Anonymkode: 41b8e...9a7 1 3 1
myMa Skrevet 31. mars 2024 #8 Skrevet 31. mars 2024 Vi har ikke noen avtale. Det blir ofte en del tafsing på morgenkvisten. Det vi ser an her er om det er greit å vekke den andre, i forhold til søvn og jobb osv. Vi har små barn så det blir litt lite søvn til tider. Ellers er det fritt frem ❤️
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #9 Skrevet 31. mars 2024 Her har vi samme enighet. Jeg er treig med å våkne så jeg våkner stort sett når han penetrerer. Anonymkode: 3b921...141 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 31. mars 2024 #10 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har man lyst har man lov her 🥰 Ikke bare er det greit, men jeg oppfordrer til det og elsker å bli vekket av min mann som er kåt på meg. Senest på fredag ble jeg vekket av at han sklei inn bakfra. Opplever også at han ofte er ekstra hard og stor i en slik setting, sikkert fordi han ligger litt å vurderer det og bygger opp kåtskapen. Jeg oppfordrer han til å ta på meg om natten om han plutselig vil ta seg en runk eller så er det bare å initiere samleie også. Det gjør meg ubeskrivelig kåt og vi begge kommer raskt om vi ikke holder igjen litt. Det går andre veien også, kan ri han når jeg vil 🥰 Anonymkode: 41b8e...9a7 Og slik skal det være i et forhold der man har et avbalansert og normalt forhold til hverandre. Når man kjenner hverandre så er ikke dette noe som må byråkratiseres - da forsvinner leken. Som alltid; slik blir det fint når man har dialog i et forhold. Da vet man. 😉 Lev og lek - ble glad av å lese det du skrev.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #11 Skrevet 31. mars 2024 Det hender at vi kan starte med å beføle hverandre på natta, enten bevisst eller i forbindelse søvn. Vi har ikke noen konkret avtale, men jeg har sagt at han får lov til å knulle meg hvis han føler for det, hvis jeg er for trett så sier jeg ifra og så respekterer han det. Det samme gjelder andre veien, hvis jeg føler for et knull på natta så kan jeg ta for meg, heldigvis så pleier han å være ganske klar uansett 😄 Anonymkode: 8573f...eaf 1
SlemUlv Skrevet 31. mars 2024 #12 Skrevet 31. mars 2024 Vi har også lov å vekke hverandre for sex. MEN om den andre våkner og sier nei, så skal det respekteres. Vi sliter begge med kronisk smerte, og søvn kan innimellom være vanskelig. Derfor viktig å se ting an, og høre etter når partner sier noe
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #14 Skrevet 31. mars 2024 En slik avtale ville aldri kommet på tale i mitt liv da jeg sliter med søvnen og trenger sårt mine tiltrengte timer med søvn. Hadde blitt lynings dersom mannens behov for sex gikk utover mitt behov for å være uthvilt. Anonymkode: 7c150...62e 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #15 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har man lyst har man lov her 🥰 Ikke bare er det greit, men jeg oppfordrer til det og elsker å bli vekket av min mann som er kåt på meg. Senest på fredag ble jeg vekket av at han sklei inn bakfra. Opplever også at han ofte er ekstra hard og stor i en slik setting, sikkert fordi han ligger litt å vurderer det og bygger opp kåtskapen. Jeg oppfordrer han til å ta på meg om natten om han plutselig vil ta seg en runk eller så er det bare å initiere samleie også. Det gjør meg ubeskrivelig kåt og vi begge kommer raskt om vi ikke holder igjen litt. Det går andre veien også, kan ri han når jeg vil 🥰 Anonymkode: 41b8e...9a7 Ts her: så fint å lese om at andre også har det sånn. Jeg «sklir» ofte ned over i senga og vekker mannen min ved å suge han, utrolig deilig å merke responsen fra søvn til våken tilstand😊 Anonymkode: 391f5...6da 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #16 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Et ikke i noen forhold selv akkurat nå, men litt nysgjerrig på hvordan det der fungerer? For min kropp må jeg være våken og godkjenne selv, eller så kommer ingen inn. Veldig glad kroppen min har sperre sånn😅 men man fungerer forskjellig, så lenge begge er enige så er det jo greit 😊 Anonymkode: 59a5b...46a Ts her; jeg mener at nettopp derfor er det greit at man har kommunisert rundt dette, ikke byråkratisering slik Fant80 her over sier. Folk fungerer forskjellig ja, og for oss er dette herlig. Anonymkode: 391f5...6da
Frkego Skrevet 31. mars 2024 #17 Skrevet 31. mars 2024 (endret) Vi har det likt. Elsker å bli vekket av at mannen "tar for seg". Hvis jeg en sjelden gang ikke ønsker å bli vekket sier jeg ifra. Endret 31. mars 2024 av Frkego 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #18 Skrevet 31. mars 2024 Har ingen avtale på akkurat dette. Har aldri vært aktuelt egentlig. Ingen av oss liker sex om morningen/når vi våkner. Føler oss rett og slett litt udelikate for å si det sånn og sex er det siste vi tenker på da. Anonymkode: 4538a...640
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #19 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En slik avtale ville aldri kommet på tale i mitt liv da jeg sliter med søvnen og trenger sårt mine tiltrengte timer med søvn. Hadde blitt lynings dersom mannens behov for sex gikk utover mitt behov for å være uthvilt. Anonymkode: 7c150...62e Klart dine behov går foran alt annet alltid. Anonymkode: 8674c...389
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2024 #20 Skrevet 31. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klart dine behov går foran alt annet alltid. Anonymkode: 8674c...389 Klart hun skal la han knulle henne når hun sover. Skulle bare mangle. Stakkars mannen har jo behov må vite. Anonymkode: 4538a...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå