Gå til innhold

Ny kjæreste etter 50?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen damer , som er single og over 50, som leter etter ny kjæreste eller elsker? Eller er dere ferdige med slikt

Anonymkode: bfc86...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke singel, men mine single venninner i alderen leter etter en god elsker, og kjæreste kun dersom han viser seg å være verdt å gi opp det å være singel for. 

Stor endring fra da de fleste av oss var single som yngre. Da søkte alle seriøs kjæreste. Ingen søkte kun elsker. 

Anonymkode: feecf...081

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du søker kjæreste er det andre mennesker som gjør også 😊

Anonymkode: 7d5cd...394

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser av manglende svar her, kvinner mister stort sett interesse for denne delen av livet i forbindelse med overgangsalderen. Naturlig nok.

Anonymkode: 40836...67b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Som du ser av manglende svar her, kvinner mister stort sett interesse for denne delen av livet i forbindelse med overgangsalderen. Naturlig nok.

Anonymkode: 40836...67b

Snakk for deg selv!

Jeg er fortsatt både interessert i kjæreste og også sex. Det jeg står over er en elsker. 

Anonymkode: 2d8d7...497

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha kjæreste og hvis ikke så hvertfall en elsker. Så slutt å tro at alle kvinner over 50 er like. Vi er ulike som alle andre. 

Anonymkode: e386e...310

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hatt en god kjæreste, sexlysten er i orden.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som tror livet er over pga ditt eller datt? Det er så sykt deprimerende å lese.

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexlysten er som regel bra. Det du skal lete lenge etter er damer på 50+ som leter etter noe seriøst. Dvs en de knytter seg emosjonelt i og ser på som kjæreste på ekte. Og samboerskap på sikt tror jeg du kan glemme. 

En trofé-kjæreste / elsker er det nok en del som er klar for. 

De litt yngre har fortsatt trua. 

 

Anonymkode: c857b...b19

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som du ser av manglende svar her, kvinner mister stort sett interesse for denne delen av livet i forbindelse med overgangsalderen. Naturlig nok.

Anonymkode: 40836...67b

Onkelen min fikk jevnaldrende kjæreste da han var 70

Anonymkode: bfc86...dc1

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde aldersgrensen nå var 48 ? 🤔

Anonymkode: 68241...bd6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 54, single og ute etter både kjæreste som også kan være min elsker. Jeg vil ikke bare ha en elsker siden jeg også gjerne vil ha noen å henge med de ukene jeg ikke har barnet mitt hos meg. Jeg er i overgangsalderen og sexlysten er fortsatt like stor som den alltid har vært. Mulig det endres etter overgangsalderen men mener det fysiske er en stor del av et forhold så kan ikke tenke meg at man ikke kan fortsette å ha det hyggelig på den ene eller andre måten. Alle er forskjellige men mitt liv og sexliv er ikke over etter fylte 50! 😀

Anonymkode: 6ba86...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51 og ser etter en kjæreste, eller bare litt pikk nå og da…. Er fortsatt lysten!

Anonymkode: 54bde...480

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det er mange fordommer i forhold til voksne kvinner. Er selv passert 60 og går på date, og ser at det og treffe menn innbærer mye mer enn sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 1.07):

Er det noen damer , som er single og over 50, som leter etter ny kjæreste eller elsker? Eller er dere ferdige med slikt

Anonymkode: bfc86...dc1

Er 47 og ønsker en å være sammen med. Men vil ikke bli samboer igjen. 

Anonymkode: f1081...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 50, og vil gjerne treffe en mann og kjæreste, men med hjemmeboende barn/ungdommer (50%) ønsker jeg ikke noe samboerskap, iallefall ikke på lenge enda. Men - jeg ønsker en som er mer enn bare en elsker. Han må akseptere at ukene med barna er jeg ganske bundet og har mindre mulighet til å treffes da 😬🤞

Anonymkode: 08112...9e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 15.32):

En trofé-kjæreste / elsker er det nok en del som er klar for

" Trofe-kjæreste"  .... haha, er det det du kaller det nå ?   Det er vel det jeg er ute etter da ?  Jeg vil ha en mix av kjæreste, elsker eller særbo.  Definisjon unødvendig. 

Anonymkode: 919f9...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 54, single og ute etter både kjæreste som også kan være min elsker. Jeg vil ikke bare ha en elsker siden jeg også gjerne vil ha noen å henge med de ukene jeg ikke har barnet mitt hos meg. Jeg er i overgangsalderen og sexlysten er fortsatt like stor som den alltid har vært. Mulig det endres etter overgangsalderen men mener det fysiske er en stor del av et forhold så kan ikke tenke meg at man ikke kan fortsette å ha det hyggelig på den ene eller andre måten. Alle er forskjellige men mitt liv og sexliv er ikke over etter fylte 50! 😀

Anonymkode: 6ba86...dd2

Enig! Jeg har samme alder som deg. Overgangsalderen overstått og fremdeles høy sexlyst.

Men jeg gidder ikke ons eller ff, fwb eller lignende. Skal jeg involvere meg nå skal det være med en mann som ønsker et fast forhold og å dele hjem og liv videre. En bestevenn og elsker og kjæreste og livspartner. Det må være en mann som kommuniserer godt, som behandler andre med både omtanke og respekt, en som er ærlig, lojal, trofast. En som er interessert i den tiden og samfunnet vi lever i, en som lytter til andre og liker å lære, en som liker å ha en sunn livsstil, en jeg kan le med, en som føler at jeg gjør hans liv bedre fordi jeg er der i hans liv - og motsatt, at jeg føler det samme.

Det er lenge mellom hver gang jeg møter en som det i tillegg klaffer med kjemimessig og at vi er på samme sted i livet. Og tross høy sexlyst velger jeg derfor å være singel og gå uten sex (med andre enn meg selv) inntil jeg treffer en som vil og kan dele livet med meg.

Anonymkode: b7334...53d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51, og er på vei ut av et forhold. Håper å treffe en ny kjæreste etterhvert, men først skal jeg nyte tiden alene uten en mann. Sexlysten er fortsatt på topp, så det er ikke umulig jeg finner meg en elsker – men i bunn og grunn vil jeg mye heller ha kjærlighet enn sex. 

Anonymkode: a3dac...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2024 den 1.07):

Er det noen damer , som er single og over 50, som leter etter ny kjæreste eller elsker? Eller er dere ferdige med slikt

Anonymkode: bfc86...dc1

Jeg er 58 og har en elsker hatt i  6 år. Jeg tror ikke jeg finner noen kjæreste lengre. Jeg syns ikke menn på min alder er tiltrekkende lengre så kommer det ikke til å skje. Elskeren min derimot er uimotståelig og 15 år yngre. (jeg tror han er min første og eneste store kjærlighet ever i mitt liv, så vanskelig å kutte han ut) Så jeg føler meg langt fra ferdig med spenning, romantikk og kos. 

Men vi er forskjellig så kan være anderledes for andre. 

Anonymkode: 7ceac...2cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...