Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av Pingleton
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

-

Endret av Pingleton
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser overmadrassen ut? er det en sånn kjempetynn som ellers ville ha gått i vaskemaskinen, eller er den tykk? Tørk av det du kan med en klut og så får det bare bli sånn, om den er tykk så kan man leie en liten maskin på renseriet, eller levere den inn til rens. Men dette er jo en ærlig feil, du har gjort det du kan og da skjønner hen det sikkert! ❤️

Anonymkode: dd0af...90b

Skrevet (endret)

-

Endret av Pingleton
AnonymBruker
Skrevet
Pingleton skrev (Akkurat nå):

Den er veldig tykk, så går ikke i vaskemaskinen dessverre. Får si ifra til dem og si at jeg kan betale for den maskinen på renseriet. Bare så utrolig kjipt, de har latt meg leie leiligheten gratis, også gjør jeg noe sånt... 

Det går sikkert bra! 😊 og når du tenker over det så er ikke flekken møkk, så madrassen er fortsatt ren :P .....teknisk sett, neida fleiper med deg. Men alle gjør feil, og flekken kan fjernes helt. Alt som blir igjen er historien.

Skrevet (endret)

-

Endret av Pingleton
AnonymBruker
Skrevet
Pingleton skrev (Akkurat nå):

Ja det er sant, det er jo bare en flekk sjampoo/såpe.. men utrolig frustrerende likevel. 

Skjønner det. Jeg har greid å lage en bulk i gipsvegen her som jeg leier. Ser på den hver dag og gruer meg til å fortelle om det.

AnonymBruker
Skrevet
Pingleton skrev (1 minutt siden):

Ja det er sant, det er jo bare en flekk sjampoo/såpe.. men utrolig frustrerende likevel. 

Finnes vel verre ting å søle,ja! 😉

Anonymkode: 34a77...a28

Skrevet (endret)

-

Endret av Pingleton
Skrevet (endret)

-

Endret av Pingleton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...