Gå til innhold

Klarer ikke unngå å tenke hva andre menn har gjort med henne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det henger i sammen, antall sexpartnere og/eller drøy sex. 

Dersom samboeren på andre daten hadde bedt meg om å binde henne, for deretter be meg om å ta henne analt, så hadde jeg ikke tenkt utforskende og nysgjerrig, men at dette har hun gjort før. Det er omtrent der vi er når ts beskriver det som veldig drøye ting. Det er former for sex som er for spesielt interesserte, og ikke innen normalspekteret. Kan ikke anta at trådstarter med drøye ting snakker om ordinær/vanlig sex. 

Muligens snakker vi litt forbi hverandre, men mine innlegg i denne tråden er under forutsetning av at drøye ting, betyr drøye ting. I den settingen er det helt normalt med noen tanker om hvor det kommer fra. 

Anonymkode: bb780...76c

Det gjør det så absolutt ikke! 

Man får ofte betydelig bedre seksuell erfaring i lange seriøse forhold enn med mange ulike partnere. 

Min mann som har vært "overalt " innen vi møttes hadde betydelig MINDRE seksuell erfaring enn meg som hadde vært i to seriøse forhold som varte flere år. Han hadde enkelt og greit pult temmelig standard, veldig veldig mange ulike.

Man utforsker ikke særlig på ons. Det gjør man oftere i seriøse forhold. 

Anonymkode: 1cb73...f62

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Alfahann skrev (6 timer siden):

Som MANN er det helt normalt for deg å reagere slik. Kvinner er av natur skeptiske til menn og det normale er at kvinner vil kvalitetssikre menn før sex. Dette er medfødt og biologisk og skyldes at sex kan få store konsekvenser for kvinner (graviditet).

For KVINNER er det derimot ikke slik i det hele tatt! Ettersom de aller fleste menn får strykkarakter av kvinner, er det kun de mest attraktive mennene de vil dele seksualiteten sin med. En mann som har hatt sex med mange kvinner blir derfor kun enda mer attraktiv.

Dette er sprøyt fra ende til annen. https://www.forskning.no/kjonn-og-samfunn-ntnu-partner/seksuelt-erfarne-kvinner-dommes-ikke-strengere-enn-menn/2201143

Anonymkode: 06def...2f3

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det henger i sammen, antall sexpartnere og/eller drøy sex. 

Dersom samboeren på andre daten hadde bedt meg om å binde henne, for deretter be meg om å ta henne analt, så hadde jeg ikke tenkt utforskende og nysgjerrig, men at dette har hun gjort før. Det er omtrent der vi er når ts beskriver det som veldig drøye ting. Det er former for sex som er for spesielt interesserte, og ikke innen normalspekteret. Kan ikke anta at trådstarter med drøye ting snakker om ordinær/vanlig sex. 

Muligens snakker vi litt forbi hverandre, men mine innlegg i denne tråden er under forutsetning av at drøye ting, betyr drøye ting. I den settingen er det helt normalt med noen tanker om hvor det kommer fra. 

Anonymkode: bb780...76c

Dersom hun hadde gjort dette på andre date, hadde det vel først og fremst signalisert total mangel på sosiale antenner.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Kjent skrev (8 timer siden):

Nå ser de fleste ikke en nødvendighet for å vite da det ikke berøre dem. Ikke fordi de er redde for å bli sjalu eller at det vil plage dem psykisk. Så nei det er ikke normalt. En bør ikke spørre om en er av typen som plages av det. Resten spør ikke. Det har som sagt ikke noe med forholdet de er i. Alle vet at folk har en fortid. Om en ikke da er så ung at en ikke har rukket å få en enda. En skal ikke plage partner med vonde tanker. Men da må en ta tak i det på andre måter. Ellers så vil en gå rundt å plages. Det forsvinner ikke av seg selv. Problemet er vel også at de som ikke burde spurt spør. Kjenner ikke til noen forhold der dette en gang er et tema. Så hvor normalt er dette egentlig. Gå ut i fra sin egen norm går ikke. Du er du. Ikke alle andre. Og igjen..jeg mente en ikke bør spørre om en ikke takler svaret en får. Selv de som har hatt mange partnere har kjærester eller er gift. Og partneren/ektefellen vet om fortiden ute at det er noe problem. Det er faktisk de så svart/hvitt som du vil ha det til. Mange takler det helt fint. Noen bryr seg ikke og så er det de som er opphengt i dette. Så får en selv velge hvilke kategori en tilhører. Den siste kategorien bør ikke spørre og fokuset bør være andre steder enn på antall ekspartnere. 

Jeg tror du angriper det i feil ende. De aller fleste vil antagelig ha problemer med en særskilt utsvevende/avvikende fortid, men forskjellen ligger primært i hvor utsvevende/avvikende den trenger å være for å bli et problem. De aller fleste vil antagelig synes 1000 er problematisk mange. Det samme tror jeg gjelder 100. Median antall partnere er 5/6 (avvhengig av kjønn), og ved en eller annen multippel av denne vil nok de fleste finne sin tålegrense. Andre igjen vil reagere negativt om en har solgt sex eller seksuelle tjenester, vært med på aktiviteter en finner særskilt ekle eller kjøpt seksuelle tjenester. 

Så kan en si at fortid ikke har noe med forholdet en er i, men det endrer ikke at ingen/få vil akseptere "alt" i fortiden, og at valgene og opplevelsene våre både sier noe om oss og er med på å forme oss. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (3 minutter siden):

Jeg tror du angriper det i feil ende. De aller fleste vil antagelig ha problemer med en særskilt utsvevende/avvikende fortid, men forskjellen ligger primært i hvor utsvevende/avvikende den trenger å være for å bli et problem. De aller fleste vil antagelig synes 1000 er problematisk mange. Det samme tror jeg gjelder 100. Median antall partnere er 5/6 (avvhengig av kjønn), og ved en eller annen multippel av denne vil nok de fleste finne sin tålegrense. Andre igjen vil reagere negativt om en har solgt sex eller seksuelle tjenester, vært med på aktiviteter en finner særskilt ekle eller kjøpt seksuelle tjenester. 

Så kan en si at fortid ikke har noe med forholdet en er i, men det endrer ikke at ingen/få vil akseptere "alt" i fortiden, og at valgene og opplevelsene våre både sier noe om oss og er med på å forme oss. 

Enkelt. Ingen trenger å si noe. Ingen har noe med det. Heller ikke ny partner. Så kan dama ha hatt hundre partnere uten at han vet. Problem løst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (18 minutter siden):

Enkelt. Ingen trenger å si noe. Ingen har noe med det. Heller ikke ny partner. Så kan dama ha hatt hundre partnere uten at han vet. Problem løst. 

Usikker på hvor du så et spørsmål i innlegget du forsøker å svare på, men det stemmer at all fortid kan holdes skjult. Det endrer ikke på at de færreste ikke vil akseptere all mulig fortid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg gir deg en 7/10. Her ble folk både sure og sinte

Anonymkode: 4d818...83d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (1 time siden):

Usikker på hvor du så et spørsmål i innlegget du forsøker å svare på, men det stemmer at all fortid kan holdes skjult. Det endrer ikke på at de færreste ikke vil akseptere all mulig fortid. 

Heller intet svar. En kommentar, bare. Premisset ditt blir uansett feil med tanke på denne tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (1 minutt siden):

Heller intet svar. En kommentar, bare.

Om svarene dine ikke egentlig er svar foreslår jeg å heller ikke svare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herzeleid skrev (Akkurat nå):

Er det provoserende med kommentarer i et debattforum? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (8 minutter siden):

En litt rar ting å henge seg opp i, er det ikke helt normalt å komme med kommentarer og svar til innlegg her?

Anonymkode: 7fce5...ee6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (11 minutter siden):

Er det provoserende med kommentarer i et debattforum? 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En litt rar ting å henge seg opp i, er det ikke helt normalt å komme med kommentarer og svar til innlegg her?

Anonymkode: 7fce5...ee6

Det er rett og slett bare kjedelig med økseskaft. Ikke noe poeng i å sitere noen om en egentlig ønsker å svare på noe helt annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 hours ago, Ikke Kjent said:

Hykler er du vel selv her.

Hykleri er å ikke leve etter den standarden man selv har, eller utgir seg for å ha. Når jeg bruker ordet hykler her, er det fordi alle selvsagt har grenser for hvor utsvevende sexliv de "tåler" fra partneren sin. Folk har forskjellige grenser, men det er ingen som ikke bryr seg i det hele tatt.

Kvinner er som menn mennesker med behov. Menns behov er ikke viktigere enn kvinners. Seksualitet er ikke forbehold menn. Myten om at menn har mer sexlyst enn kvinner henger fortsatt i. Sammen med at kvinner bør spare seg og være dydige frem til de møter nettopp deg.

Jeg har da heller ikke påstått noe av dette.

Kvinner har ikke fått lov å utforske sin seksualitet. Ei heller hatt muligheten til det da faren for å bli gravid stoppet det.

Nettopp. Derfor har kvinner i 99,99% av menneskehetens eksistens, i likhet med de fleste andre hunndyr, vært nødt å være selektive. Menn kan velge å spre sine gener ved å ligge med flest mulig, kvinner har fra naturens side vært nødt til å velge menn som vil stille opp som far og ektemann. Dette er ren biologi og evolusjon, og det har selvsagt formet hva både menn og kvinner tiltrekkes av - og det har naturlig nok satt avtrykk i kulturen.

Dette handler ikke om at kvinner ikke skal få "lov" til å ha et fritt sexliv. Poenget er at når mange instinktivt rynker på nesen av det, er det fordi det nettopp er et instinkt. Som en mann som ønsker å føre mine gener videre vil jeg i utgangspunktet tiltrekkes mer av en kvinne som ikke legger seg på rygg for hvem som helst. Jeg vil ikke oppdra en annens barn. Og kvinner vil i utgangspunktet ha en mann som er fysisk sterk, ressurssterk, høyt i hierarkiet og trofast. Hun kan også tiltrekkes av en playboy som ligger rundt ukritisk, for hans gener kan også spres på den måten. Og en man kan selvsagt også tiltrekkes av at en kvinne er lett på tråden - der vil han få lagt igjen sæd og ha mindre risiko for å holdes ansvarlig.

Slik har det altså vært i hele vår eksistens, vi har vært helt nødt til å forholde oss til reglene naturen setter for sex. Helt fram til prevensjon ble enkelt og utbredt for noen tiår siden. Men p-pillen har ikke forandret den grunnleggende biologien som tross alt er grunnlaget for at vi har sex i utgangspunktet.

Anonymkode: db74f...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spør hvis du ikke tåler svaret. 
Personlig var jeg i et langt forhold, ble singel og var klar for å finne meg selv på nytt. Også seksuelt…. noe som betyr at sexlivet mitt er ganske mye mer spennende med den nye partneren min, enn den jeg hadde før dette! Betyr ikke at jeg har hatt mange seksualpartnere, men at jeg ikke legger bånd på meg som før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herzeleid skrev (15 timer siden):

At de færreste vil akseptere ditt og datt er en sannhet med modifikasjon. Hva folk aksepterer når de isolert sett blir stilt et spørsmål om hva de aksepterer og hva de faktisk aksepterer når de faktisk innleder et forhold med en partner er ofte ganske forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lett å være kvinne i et forhold har jeg innsett.... 

Her får TS i pose og sekk og da er hun plutselig FOR erfaren. Kan jo være at hun bare har hatt en sexpartner tidligere, men føler seg trygg på deg og hiver seg med på det meste. Kanskje hun har lest om diverse stillinger før dere hoppa i senga? 

Nå sitter jeg med ei følelse av at TS har et kontrollbehov. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig for en mann å være skeptisk til damer som har ligget mye rundt. Det sier seg selv, det har med biologi å gjøre. Forskning tilsier også at menn er skeptiske til damer som ligger mye rundt. 

Finn deg en frøken som ikke har ligget rundt så får du det nok bedre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

simenea skrev (4 minutter siden):

Helt naturlig for en mann å være skeptisk til damer som har ligget mye rundt. Det sier seg selv, det har med biologi å gjøre. Forskning tilsier også at menn er skeptiske til damer som ligger mye rundt. 

Finn deg en frøken som ikke har ligget rundt så får du det nok bedre. 

Å være seksuell er ikke synonymt med å ha mange sexpartnere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan på en måte forstå ts. Hva de mennene jeg har vært sammen med har gjort i senga bryr meg ikke, men hvem de har vært sammen med.

Jeg gjorde det slutt da min interesse for en mann datt til nullpunktet på bare ett sekund. Vi var ute og kjørte da han viser meg ett sted han hadde bodd tidligere. Den tiden var han sammen med en dame fra Afrika. I følge han var hun så mørk i huden som var mulig og skikkelig sexgal.

Jeg gjorde det slutt ca 2 uker senere da jeg ikke orket tanken på å ha noe mer med han å gjøre.

Anonymkode: 3c23b...3f8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...