Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #341 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) simenea skrev (7 minutter siden): Stein i glasshus Det virker tydeligvis som om du ikke forstår betydningen av 'stein i glasshus'. Dette uttrykket er en metafor for når en person kritiserer andre for noe som personen selv gjør. For eksempel når en person kritiserer andre for personangrep, samtidig som personen selv benytter seg av personangrep. Jeg har ikke kritisert deg for personangrep, men bare påpekt at det lyder hult når du gjør det, siden du selv tyr til personangrep i annethvert innlegg. Endret 4. april 2024 av Topper og daler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #342 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror du virkelig at alle sykepleiere er søte? Anonymkode: 56e62...441 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #343 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor snakker du ikke ned menn som er løse? Anonymkode: 56e62...441 Det hadde jeg gjort dersom ts var en kvinne. Jeg synes ikke menn som er løse er noe bedre enn kvinner som er løse. Hvorfor skulle de være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #344 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (2 minutter siden): Det virker tydeligvis som om du ikke forstår betydningen av 'stein i glasshus'. Dette uttrykket er en metafor for når en person kritiserer andre for noe som personen selv gjør. For eksempel når en person kritiserer andre for personangrep, samtidig som personen selv benytter seg av personangrep. Jeg har ikke kritisert deg for personangrep, men bare påpekt at det lyder hult når du gjør det, siden du selv tyr til personangrep i annethvert innlegg. Jeg vil ikke kalle det personangrep å be noen ta en pause (og humoristisk slenge på at de skal ta seg en yoghurt eller en røyk) da jeg blir utsatt for relle personangrep. Såpass må man tåle når man velger å gå bort fra en saklig diskusjon og angripe noen som har en annen mening enn seg selv. Jeg er ikke kristen. Jeg vender ikke det andre kinnet til. Hvis du angriper meg så tiltaler jeg det. Og det må du tåle eller velge å ikke angripe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #345 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (2 timer siden): Jeg er heldigvis i kategorien høyt utdannet med barn og flott kone - så jeg berøres ikke av dette. Merkelig at du har behov for å understreke dette. Når debattanter framhever seg selv på en slik selvskrytende måte, ut av det blå - og uten at det har noe som helst med debattens diskusjon - får det alltid meg til å tenke det motsatte. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #346 Del Skrevet 4. april 2024 Kondolerer med small-dick-kompleksene dine. Må være tøft å være så usikker på seg selv 🍤 Anonymkode: e92a3...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #347 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Merkelig at du har behov for å understreke dette. Når debattanter framhever seg selv på en slik selvskrytende måte, ut av det blå - og uten at det har noe som helst med debattens diskusjon - får det alltid meg til å tenke det motsatte. Du får tenke hva du vil, det driter jeg strengt tatt i Jeg er trygg på meg selv. Hva en, som velger å gå til personangrep i det han taper en diskusjon på KG, velger å tro om meg - er for meg revnende likegyldig. Du kan godt tro at jeg bor på gata. Good for you. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #348 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (4 minutter siden): Såpass må man tåle når man velger å gå bort fra en saklig diskusjon og angripe noen som har en annen mening enn seg selv. Poenget var ikke om man måtte tåle det eller ikke, men heller om personen som skriver slikt er i posisjon til å trekke frem krenkekortet selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #349 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kondolerer med small-dick-kompleksene dine. Må være tøft å være så usikker på seg selv 🍤 Anonymkode: e92a3...ecc Ingen saklige kommentarer? Bekreftelse på at jeg har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #350 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (1 minutt siden): Ingen saklige kommentarer? Bekreftelse på at jeg har rett Var til TS Anonymkode: e92a3...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #351 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Poenget var ikke om man måtte tåle det eller ikke, men heller om personen som skriver slikt er i posisjon til å trekke frem krenkekortet selv. Det er ikke noe krenkekort. Det er et "slutt-å-være-12-år-og-begynn-å-diskutere-saklig-som-en-voksen" kort. Jeg er så langt fra å bli krenket av kommentarer om meg at du ville ikke trodd det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #352 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) simenea skrev (4 minutter siden): Jeg er trygg på meg selv. Det er vel ikke det inntrykket en som har totalt oppheng i kvinners antall sexpartnere etterlater seg, for å si det litt forsiktig. Endret 4. april 2024 av Topper og daler 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #353 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var til TS Anonymkode: e92a3...ecc Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #354 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (Akkurat nå): Det er ikke noe krenkekort. Det er et "slutt-å-være-12-år-og-begynn-å-diskutere-saklig-som-en-voksen" kort. Jeg er så langt fra å bli krenket av komm Sier han som furtet, hisset seg opp og ikke ville diskutere mer med meg. 😂 Men som altså selv slenger ut personangrep i øst og vest. Sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #355 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (13 minutter siden): Det hadde jeg gjort dersom ts var en kvinne. Jeg synes ikke menn som er løse er noe bedre enn kvinner som er løse. Hvorfor skulle de være det? Da oppfordrer jeg deg til å melde deg inn på mannsforum og fortelle mennene der at de er løse og ekle. Utfordring! Anonymkode: 56e62...441 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #356 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Det er vel ikke det inntrykket en som har totalt oppheng i kvinners antal sexpartnere etterlater seg, for å si det litt forsiktig. Jeg er nå langt fra opphengt i det. Jeg har en mening om det. Jeg har også en mening om hvilket lag som er best i hockey i Norge og Russlands krigføring i Ukraina. Men, når jeg møter motstand som umiddelbart taper diskusjonen da de begynner med personangrep, blir det litt gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #357 Del Skrevet 4. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da oppfordrer jeg deg til å melde deg inn på mannsforum og fortelle mennene der at de er løse og ekle. Utfordring! Anonymkode: 56e62...441 Tja, det kan jeg jo gjøre dersom du ønsker. Har du et manneforum og en tråd jeg kan dele det i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simenea Skrevet 4. april 2024 #358 Del Skrevet 4. april 2024 Topper og daler skrev (1 minutt siden): Sier han som furtet, hisset seg opp og ikke ville diskutere mer med meg. 😂 Men som altså selv slenger ut personangrep i øst og vest. Sjarmerende. Du får vise til en samtale der jeg hisset meg opp Har hatt hvilepuls her i hvert fall. Dersom du ikke viser til det faller dette innlegget på egen urimelighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 4. april 2024 #359 Del Skrevet 4. april 2024 simenea skrev (1 minutt siden): Jeg er nå langt fra opphengt i det. Jo, det er akkurat det du har. Selv om du er høyt utdannet og har en vakker kone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4. april 2024 #360 Del Skrevet 4. april 2024 Hadde du virkelig likt henne hadde dette aldri vært et problem. Du er ikke moden nok for et forhold ts. De fleste kvinner har en seksuell fortid. Du vil forbli singel hvis du skal fortsette å tenke slik. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå